Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik heb Karin altijd een interessant personage gevonden, ook al was ik het lang niet altijd eens met haar acties.
Maar de laatste tijd is mijn interesse voor haar nog maar lauw - zo platvloers en nog bemoeizuchtiger dan ze al was...
Dat ze Tom wou jennen met haar boenkeboenke, tot daar aan toe. Ze jent hem al jaren.
Maar wat ze tegen Stan zei was euhm... niet netjes. :eh:
Stan hoeft dit soort dingen niet over zijn moeder te horen en al zeker niet op die toon.
Zou Karin zo jaloers zijn als een man valt voor een andere vrouw dan zij, dat al haar gif ineens naar boven komt? :denk:

In ieder geval: ze dacht gevat uit de hoek te komen, maar in mijn ogen heeft ze zich alleen maar belachelijk gemaakt.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: za 12 dec 2020, 10:19 n ieder geval: ze dacht gevat uit de hoek te komen, maar in mijn ogen heeft ze zich alleen maar belachelijk gemaakt.
Dat zou ze nu toch langzaam mogen beginnen inzien! wat een hark! En om dat nu op Stan z'n schouders te gooien, hij die al niet te vast in z'n schoenen staat! Foei!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Hoe Karin Tom pest ivm Judith is idd kinderachtig.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Geef dat vrouwmens een hobby, iets waardoor ze zichzelf wat kan in de hand houden! Wat een pest als je dat in je omgeving hebt! :thumbdown:
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Inderdaad, ik begrijp niet wat Tom in haar ziet op dit moment.
In het verleden kon ik het soms nog wel snappen, maar nu gaat ze toch echt wel ver.
Zoveel gif dat er uit komt, ook al is het 'grappig' bedoeld. :thumbdown:
2 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

satine schreef: di 15 dec 2020, 08:43 Zoveel gif dat er uit komt, ook al is het 'grappig' bedoeld.
Dat is nog niks vergeleken met wat Christine gisteren heeft uitgekraamd tegenover Bob.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Misschien moet Karin ook eens gaan boksen. Heeft ze eens een andere uitlaatklep dan die vuile mond :thumbdown:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

apestaart schreef: di 15 dec 2020, 12:02 Dat is nog niks vergeleken met wat Christine gisteren heeft uitgekraamd tegenover Bob.
Christine en Karin zijn gewoon niet te vergelijken.
Bob heeft ook zijn duit in het zakje gedaan de laatste tijd, het is niet alleen Christine.

Maar Karin vindt het gewoon leuk om haar collega en Judith onderuit te halen en belachelijk te maken, terwijl die haar niks in de weg gelegd hebben.
Karin 2.0 heeft niet lang geduurd.
Triest, heel triest.
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Tiboko schreef: di 15 dec 2020, 12:23 Misschien moet Karin ook eens gaan boksen. Heeft ze eens een andere uitlaatklep dan die vuile mond
Zij gaan boksen, daar zal er veel volk naar komen kijken, zij gaat KO geslagen worden bij de eerste slag. :D :lol:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

satine schreef: di 15 dec 2020, 08:43 Zoveel gif dat er uit komt, ook al is het 'grappig' bedoeld.
Zij vindt dit misschien een vorm van humor, ik vind dit eerder een laag bij de gronds vertoon! Je kunt een scherpe tong hebben, gevat zijn, maar dit is er dik over! :yup: Wat zou zij er eigenlijk zelf van vinden van haar uitlatingen? Als dit haar opvatting van humor is, dan is het maar schamel!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: di 15 dec 2020, 16:54 Wat zou zij er eigenlijk zelf van vinden van haar uitlatingen? Als dit haar opvatting van humor is, dan is het maar schamel!
Dat is wat ik nog het meest verbijsterend vind; dat Karin zelf niet door lijkt te hebben hoe zielig en asociaal haar gedrag is.
We hebben haar leren kennen als een professioneel capabele en zelfzekere vrouw, die haar eigen leven leidde zoals zij dat wilde zonder daar excuses voor te maken. Vervolgens is ze langzamerhand wat meer ontdooid richting Tom, en ook de gebeurtenissen met Steven hebben haar van een gevoeligere kant laten zien, maar ze was voorheen toch nooit zo bemoeizuchtig, strontvervelend en kinderachtig?
Waar komt dat idiote gedrag ineens vandaan, vraag ik me dan af, want veel dieper dan dit kan ze toch niet zakken. Terwijl je juist zou verwachten dat ze eerder wat geleerd zou hebben van de gebeurtenissen rond Robin.
Maar nee hoor, het wordt alleen maar erger en erger... :-?
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Is dit wat er overschiet van Karin?
Een kakelende kip, veel meer is het niet meer...
Altijd dezelfde soort opmerkingen, altijd dezelfde steken onder water, altijd weer opnieuw door haar 'grappige' opmerkingen proberen mensen onderuit te halen.
Ik vind het iets heel zielig hebben...
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ze vindt dan ook weinig voldoening in haar werk hé. Vroeger kon ze nog "stoefen" met gewonnen rechtzaken, nu is ze degene die pleidooien voorbereidt.

Daarnaast heeft ze buiten Tom en Kobe zo goed als geen mensen waar ze een nauwe band mee heeft.

Een heel klein wereldje dus.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat neemt niet weg dat ze ontzettend irritant bezig is. Een normaal gesprek kan met haar niet gevoerd worden.Inderdaad steken onder water, spotten met iedereen, "geestig"zijn.
Ik heb Tom en Karin nog nooit een normaal gesprek zien voeren. Als er andere mensen bij zijn komt ze pas goed op dreef.
Ik ben geen psychiater, maar er klopt toch iets niet.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

jessie V. schreef: di 12 jan 2021, 10:47 k ben geen psychiater, maar er klopt toch iets niet.
Dat is toch een relatie die gedoemd is om te mislukken met tijd. Ga daar eens mee samenwonen! Er komt geen zinnig woord uit, juist spotten en ambetant en irritant zijn. Dat is toch niet vol te houden! Om je duim in een gaatje te stoppen (dat ik wegens ongepast niet zal n :lolno: oemen)en te breken van pure miserie
0 x
Plaats reactie