Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Lazylady »

Poolaapje schreef:Ze reageert toch vrij normaal? Ik zou zo ook reageren mocht ik weten dat een vriendin zo'n problemen heeft. En ze heeft zich niet opgedrongen, gewoon een voicemail ingesproken. Ze wil Femke gewoon laten voelen dat ze niet alleen is.
Zo kwam het anders wel over vind ik. Als Peter zei dat ze niemand wou zien... Als je een echte vriend(in) bent, respecteer je toch zijn/haar wensen.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Lazylady schreef:
Poolaapje schreef:Ze reageert toch vrij normaal? Ik zou zo ook reageren mocht ik weten dat een vriendin zo'n problemen heeft. En ze heeft zich niet opgedrongen, gewoon een voicemail ingesproken. Ze wil Femke gewoon laten voelen dat ze niet alleen is.
Zo kwam het anders wel over vind ik. Als Peter zei dat ze niemand wou zien... Als je een echte vriend(in) bent, respecteer je toch zijn/haar wensen.
Niet iedereen weet wat het beste voor zichzelf is. Peggy was gewoon bezorgd en wou Femke steunen, meer niet en ik vind dat vrij normaal als je vriendinnen bent.
0 x
Afbeelding
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Bovendien weet Peggy niet de hele waarheid waarom Femke zich slecht voelt. Peggy denkt alleen dat Femke positief geblazen heeft bij een controle en nu haar straf moet uit zitten omdat ze al eens onder invloed een accident had veroorzaakt.

Over de troubles met Peter en dat ze zwanger is van hem weet ze niets af.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Luc_Bomans »

Als dat uitkomt zal ze nog een heel potje kunnen janken, denk ik. :mrgreen:
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Ik vind dat Peggy gewoon Peggy is: wat in hààr opkomt, moet en zal gebeuren.
Zo is ze altijd al geweest, al vanaf het eerste seizoen. :mrgreen:
Zij heeft geen boodschap aan subtiele signalen, lichaamstaal 'lezen' is haar vreemd.

En ze doet alles zoals zij het wil - dat dit niet altijd is wat ook iemand anders wil, dat komt niet eens in haar op.
Haar bezorgdheid en medeleven, daar is natuurlijk niks mis mee, integendeel, maar als je beste vriendin aangeeft dat het nu echt niet het goede moment is, respecteer dat dan en geef de vriendin wat ruimte ipv zo aan te dringen 'om te praten'.
En dit heeft niks te maken met het al dan niet op de hoogte zijn van het bedrog en de zwangerschap.

Peggy bedoelt het goed, maar ze heeft de fijngevoeligheid van een kamerolifant.
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Zoals daarnet, naar de gevangenis gaan zonder dat je weet of je wel naar binnen mag...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

't Was precies een kleuter die niet op de glijbaan mocht spelen ... en dan tegen Peter "lieveke ?..." alsof hij daar iets ging aan doen, speciaal voor haar.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Taliver67 schreef:'t Was precies een kleuter die niet op de glijbaan mocht spelen ... en dan tegen Peter "lieveke ?..." alsof hij daar iets ging aan doen, speciaal voor haar.

Peter had Femke nochtans verteld - net voor ze naar de prison moest - dat hij redelijk veel contacten had daarbinnen en voor haar wel een en ander kon regelen, makkelijker bezoek krijgen enzoverder.

Nu lijkt het mij wel zo dat Peggy vooral het fijne wil weten van op welke manier Femke betrapt is en uiteraard wil Peter en co beletten dat ze ontdekt dat het Tim zelf was die haar betrapt heeft (en dus naar de gevangenis heeft gestuurd). Als ze dàt te weten komt, zal ze niet stoppen voor ze wéét waarom Tim dat gedaan heeft en ik kan me voorstellen dat Tim het op een keer helemaal uit zijn systeem wil hebben, want hij (met zijn fanatiek eerlijkheidsgevoel) kan het absoluut niet hebben dat Peter zomaar de dans is ontsprongen. Die krijgt nog wel de rekening, dus.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Peggy, de wereldreizigster, die gewerkt heeft op cruise-schepen, die nota bene een reisbureau uitgebaat heeft snapt niet eens de hints van Peter :crazy:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef:Peggy, de wereldreizigster, die gewerkt heeft op cruise-schepen, die nota bene een reisbureau uitgebaat heeft snapt niet eens de hints van Peter :crazy:
Goed punt inderdaad! :lol:
Ik denk dat het wel een beetje te verklaren valt door het feit dat Peter die hints heel erg verspreid geeft. Waldek heeft er een lijstje van gemaakt, en als je alles bij elkaar ziet staan, wordt het allemaal wel heel duidelijk. Peggy heeft dat niet gedaan en beoordeelt de hints per stuk. Da's toch iets minder overzichtelijk... :)
Maar dan nog; erg slim is het allemaal niet. En als Waldek al enthousiast genoeg is om een lijstje te maken, dan vraag ik me af waarom Peggy dat niet ook gedaan heeft. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Ik dacht er eigenlijk juist hetzelfde over. ;) Die kiwi was eigenlijk al meteen redelijk duidelijk, maar waarschijnlijk had ze niet eens door dat dat een hint was...
0 x
Sanne
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Nieuw Zeeland, wedden van niet!?! Ik gok op een Aziatisch land. In elk geval was mevrouw zeer beledigd over het zwarte woud, terwijl dat toch best leuk kan zijn. Ze kan in elk geval heel goed het verveelde mens uithangen
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Je had ze moeten zien doen, toen ze doorhad dat het Nieuw Zeeland zou worden, typisch Peggy. :mrgreen:
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Ze mogen ze voor mijn part efkes ginder houden :bye:
0 x
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Ze gingen toch de volledige maand januari op huwelijksreis. :dance: Yeah right, een maand van haar gejank af. :razz: :mrgreen:
0 x
Gesloten