Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
exsencon
x 435

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door exsencon »

Amai zeg, zelfs geen champagneglazen niet meer in dat kantoor. Waar is de tijd. Ik herinner me dat hij Sofie trakteerde op een echte Veuve Cliquot met echte champagneglazen en nu met koffietassen! Wat een afgang! Ik weet wel dat het crisis is maar toch...Peter jong ge wordt er niet beter op. :lol:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

exsencon schreef:Amai zeg, zelfs geen champagneglazen niet meer in dat kantoor. Waar is de tijd. Ik herinner me dat hij Sofie trakteerde op een echte Veuve Cliquot met echte champagneglazen en nu met koffietassen! Wat een afgang! Ik weet wel dat het crisis is maar toch...Peter jong ge wordt er niet beter op. :lol:
Het is dan ook Peter zijn kantoor niet meer. Nieuwe bazen, nieuwe wetten... :thumbdown:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ge gaat me toch niet wijsmaken dat Tommeke zijn glaasje niet lust! Komaan.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Het is dan ook Peter zijn kantoor niet meer. Nieuwe bazen, nieuwe wetten... :thumbdown:[/quote]

Ok 't is niet het kantoor van Peter maar die laat wel op eigen handje Lynn terugkomen nadat de " baas" haar had buitengezet en daar kan Tom ( DE baas) enkel om zuchten ???Raar toch hé ?....
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Een opzeg staat in het contract, en wettelijk gezien moet die worden uitgedaan. Ze verzuipen in het werk, niet meer dan normaal dat Peter erop aandringt dat Lynn die paar weken of dagen nog komt werken.
0 x
Afbeelding
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Peter kan nog altijd proberen om Lynn binnen te doen? Hij heeft toch al bewezen dat hij het voor jongere vrouwen heeft. Heerlijke atmosfeer in dat kantoor een beetje zoals op het ministerie van financiën of op het antwerps justitiepaleis! :lol:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Kostelijk hoe hij zich amuseert om hoe Lynn Tom laat weten hoe ze over hem denkt. :dance:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Peter zou zich beter met "zijn eigen zichzelve" bezighouden want in competitie met Tom voor de domste mens zijn ze aan mekaar gewaagd.
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Word eens een man zeg, Femke is passé composé

Ander en beter (ik zou Lynn pakken, koop haar eens een bloemetje en vraag haar uit eten :violin: )
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Jullie mannen zijn me toch een stel aparte wezens :lol: Alleen maar omdat ze er leuk uitziet maar wat heeft ze nu aan inhoud? Ze moet nog veel leren, gedraagd zich dikwijls als een puber en kan ontzettend mokken om niets... o wacht... nee eigenlijk past dat prima bij Peter.
0 x

exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Het zijn jullie vrouwen die ons zo maken, en zeg niet dat je dat niet weet hé!
En wat de passé composé van dirk betreft, ik denk nog altijd dat het een passé simple is. :lol:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tja omdat het jachtinstinkt van sommige mannen een permanente winterslaapt houdt moeten we dat wel wakker schudden. Is het spel der verovering! Lynn schijnt er behoorlijk goed in te zijn, alleen trekt ze tot nu toe alleen haast fosiele mannen aan en dat is weer een beetje jammer.
0 x

exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Kwast schreef: Lynn schijnt er behoorlijk goed in te zijn, alleen trekt ze tot nu toe alleen haast fosiele mannen aan en dat is weer een beetje jammer.
Daar ben ik dan weer helemaal akkoord mee!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

exsencon schreef: Heerlijke atmosfeer in dat kantoor een beetje zoals op het ministerie van financiën :lol:

Tiens, gedurende de 41 jaar dat ik daar gewerkt heb, heb ik toch nooit dergelijke toestanden meegemaakt zulle :twisted:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

martha schreef:Tiens, gedurende de 41 jaar dat ik daar gewerkt heb, heb ik toch nooit dergelijke toestanden meegemaakt zulle :twisted:
The times, they are a... changin'. Wel zeer oud maar nog altijd van toepassing.
0 x
Plaats reactie