Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
exsencon
- x 435
Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Amai zeg, zelfs geen champagneglazen niet meer in dat kantoor. Waar is de tijd. Ik herinner me dat hij Sofie trakteerde op een echte Veuve Cliquot met echte champagneglazen en nu met koffietassen! Wat een afgang! Ik weet wel dat het crisis is maar toch...Peter jong ge wordt er niet beter op. 
0 x
-
tvx1
- x 435
Het is dan ook Peter zijn kantoor niet meer. Nieuwe bazen, nieuwe wetten...exsencon schreef:Amai zeg, zelfs geen champagneglazen niet meer in dat kantoor. Waar is de tijd. Ik herinner me dat hij Sofie trakteerde op een echte Veuve Cliquot met echte champagneglazen en nu met koffietassen! Wat een afgang! Ik weet wel dat het crisis is maar toch...Peter jong ge wordt er niet beter op.
0 x
-
exsencon
- x 435
Ge gaat me toch niet wijsmaken dat Tommeke zijn glaasje niet lust! Komaan.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Het is dan ook Peter zijn kantoor niet meer. Nieuwe bazen, nieuwe wetten...
[/quote]
Ok 't is niet het kantoor van Peter maar die laat wel op eigen handje Lynn terugkomen nadat de " baas" haar had buitengezet en daar kan Tom ( DE baas) enkel om zuchten ???Raar toch hé ?....
Ok 't is niet het kantoor van Peter maar die laat wel op eigen handje Lynn terugkomen nadat de " baas" haar had buitengezet en daar kan Tom ( DE baas) enkel om zuchten ???Raar toch hé ?....
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Een opzeg staat in het contract, en wettelijk gezien moet die worden uitgedaan. Ze verzuipen in het werk, niet meer dan normaal dat Peter erop aandringt dat Lynn die paar weken of dagen nog komt werken.
0 x

-
exsencon
- x 435
Peter kan nog altijd proberen om Lynn binnen te doen? Hij heeft toch al bewezen dat hij het voor jongere vrouwen heeft. Heerlijke atmosfeer in dat kantoor een beetje zoals op het ministerie van financiën of op het antwerps justitiepaleis! 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Kostelijk hoe hij zich amuseert om hoe Lynn Tom laat weten hoe ze over hem denkt. 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
exsencon
- x 435
Peter zou zich beter met "zijn eigen zichzelve" bezighouden want in competitie met Tom voor de domste mens zijn ze aan mekaar gewaagd.
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

Word eens een man zeg, Femke is passé composé
Ander en beter (ik zou Lynn pakken, koop haar eens een bloemetje en vraag haar uit eten
)
Ander en beter (ik zou Lynn pakken, koop haar eens een bloemetje en vraag haar uit eten
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Jullie mannen zijn me toch een stel aparte wezens
Alleen maar omdat ze er leuk uitziet maar wat heeft ze nu aan inhoud? Ze moet nog veel leren, gedraagd zich dikwijls als een puber en kan ontzettend mokken om niets... o wacht... nee eigenlijk past dat prima bij Peter.
0 x
-
exsencon
- x 435
Het zijn jullie vrouwen die ons zo maken, en zeg niet dat je dat niet weet hé!
En wat de passé composé van dirk betreft, ik denk nog altijd dat het een passé simple is.
En wat de passé composé van dirk betreft, ik denk nog altijd dat het een passé simple is.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Tja omdat het jachtinstinkt van sommige mannen een permanente winterslaapt houdt moeten we dat wel wakker schudden. Is het spel der verovering! Lynn schijnt er behoorlijk goed in te zijn, alleen trekt ze tot nu toe alleen haast fosiele mannen aan en dat is weer een beetje jammer.
0 x
-
exsencon
- x 435
Daar ben ik dan weer helemaal akkoord mee!Kwast schreef: Lynn schijnt er behoorlijk goed in te zijn, alleen trekt ze tot nu toe alleen haast fosiele mannen aan en dat is weer een beetje jammer.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
exsencon schreef: Heerlijke atmosfeer in dat kantoor een beetje zoals op het ministerie van financiën
Tiens, gedurende de 41 jaar dat ik daar gewerkt heb, heb ik toch nooit dergelijke toestanden meegemaakt zulle
0 x
-
exsencon
- x 435
The times, they are a... changin'. Wel zeer oud maar nog altijd van toepassing.martha schreef:Tiens, gedurende de 41 jaar dat ik daar gewerkt heb, heb ik toch nooit dergelijke toestanden meegemaakt zulle
0 x