Heeft er iemand aan de camionette geprutst en zo ja, wie???

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Heeft er iemand aan de camionette geprutst en zo ja, wie

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Het zou natuurlijk kunnen dat Luc met zijn 3 vijzen op 5 daaraan gedacht heeft om Julia een loer te draaien. Maar wie zou hij dan hebben ingehuurd? Toch niet Rosa? :lol:
Lowie? :whistle:
0 x
Carla
Nog geen rang

Sabotage remleidingen: Eddy!

Bericht door Carla »

Ik zweer dat Eddy de remmen van de bus heeft gesaboteerd en niet Peggy! Hij zuipt zich klem omdat hij het zichzelf niet kan vergeven dat (voor hem onverwachts want de bus was toch van Zus&Zo..) Femke en Lukas er in reden.
Hij wist niet dat de bus verkocht was en Peggy was het doelwit!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Carla schreef:Ik zweer dat Eddy de remmen van de bus heeft gesaboteerd en niet Peggy! Hij zuipt zich klem omdat hij het zichzelf niet kan vergeven dat (voor hem onverwachts want de bus was toch van Zus&Zo..) Femke en Lukas er in reden.
Hij wist niet dat de bus verkocht was en Peggy was het doelwit!
Het was geen bus, het was een bestelwagen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:Lowie? :whistle:
It crossed my mind... Maar ik kan het toch moeilijk geloven.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Wij kunnen hier braafjes speculeren en analyseren over wie dat zou kunnen gedaan hebben tot wij blauw zien, maar als in het script staat dat Bob of Sandrine het gedaan heeft zal dat zo opgenomen en uitgezonden worden. Of wij dat nu logisch vinden of niet :whistle:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Wat ik mij wel afvraag is als Eddy het gedaan heeft, hoe is hem dat in hemelsnaam gelukt zonder gezien te worden? Peggy is twee minuten bij de bestelwagen geweest en werd al door twee personen gezien.
0 x
Matthii
Nog geen rang

Bericht door Matthii »

tvx1 schreef:Wat ik mij wel afvraag is als Eddy het gedaan heeft, hoe is hem dat in hemelsnaam gelukt zonder gezien te worden? Peggy is twee minuten bij de bestelwagen geweest en werd al door twee personen gezien.
Nog meer bewijs dat zij het niet geweest is. Zij heeft geen moeite gedaan om het ongezien te doen. Ik vond het al raar dat ze daar niet eerder een spel over gemaakt hadden, nu weet ik waarom.

En ik vind dat den Eddy toch wel geweldig zuipt zene, ook al is hij zijn kleinzoon kwijt. Volgens mij heeft Eddy het gedaan en steekt hij het nu op Peggy omdat Peggy de schuldige is in zijn ogen waarom hij het gedaan heeft.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

En nu geven ze die bestelwagen toch wel vrij zonder er enig onderzoek op gedaan te hebben, zeker? :doh: :roll: :boo:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Tja, ze hebben de dader dan ook al hé... :whistle: :violin: ( :crazy: )
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:Tja, ze hebben de dader dan ook al hé... :whistle: :violin: ( :crazy: )
Correctie, ze hebben een verdachte. Maar ze hebben nog niet de minste inspanning geleverd om te bewijzen dat die verdachte ook de dader is. Die bestelwagen hadden ze ook moeten onderzoeken om bewijzen te verzamelen tegen Peggy, niet alleen als men aan haar schuld had getwijfeld. Dat ze die zomaar vrijgeven slaat werkelijk nergens op.
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

tvx1 schreef:Wat ik mij wel afvraag is als Eddy het gedaan heeft, hoe is hem dat in hemelsnaam gelukt zonder gezien te worden? Peggy is twee minuten bij de bestelwagen geweest en werd al door twee personen gezien.
Misschien omdat hij spijtig genoeg juist slim genoeg is om de domste dingen te doen zonder gezien te worden? (Dat is het gevaarlijkste soort van slimheid).
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk ook dat Eddy t gedaan heeft, daarom dat hij zoveel zuipt.

Maar waarom zou hij t doen ? De nieuwe chauffeur van de bus was toch Julia ? Maar ms wist hij dat wel niet
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Na die scène met Frank was het wel héél duidelijk... :roll: :violin:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

We mogen er van uitgaan denk ik dat Eddy niet wist dat de camionette verkocht was.
Dus dacht hij dat Peggy (liefst) of Rosa (weinig waarschijnlijk) er mee zou rijden. Mss heeft hij zich te laat gerealiseerd dat het anders was.
Nu kan het ook wel zijn dat het ding grondig is onderzocht (ze hebben toch de sabotage gevonden) zonder dat wij het weten en dat ze daarna is vrijgegeven.
0 x
Potentia Principatum
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Morgen gaat volgens mij de bom barsten!!
0 x
Gesloten