Niet veel zin in, eerlijk gezegd...LeWallon schreef:Het ligt er vingerdik op dat Geert en Judith een koppel zullen worden. Dan krijg je het verhaal van een oudere man met een vriendin die veel jonger is en dan krijgen ze ook nog te maken met de woede en jaloezie van Marianne.
Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Lazylady
- x 435
Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
0 x
-
Rieka
- x 435
Originaliteit, kennen ze dat in "Thuis"??? Afgezien daarvan, vind het niets voor Geert om zich aan een groen blaadje te wagen....satine schreef:Erg origineel zou het niet zijn, Ann heeft ook al een relatie gehad met een man die oud genoeg was om haar vader te zijn, de vriend van haar moeder dan nog wel.
Mjaaaaaaaaaaaaa....Judith is er ook nog... misschien blijft die nuchter?
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Ok, ze schelen wat in leeftijd, maar het is nu niet dat Judith nog maar een twintiger is he...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
LeWallon
- x 435
En met een beetje fantasie is Judith volgend seizoen zwanger van Geert. 
0 x
-
osssver
- Nog geen rang
ik vind het een leuk personage en een zeer goede actrice.
0 x
-
Rieka
- x 435
LeWallon schreef:En met een beetje fantasie is Judith volgend seizoen zwanger van Geert.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Om al deze redenen hoop ik dat ze allebei nuchter blijven, en dat de schrijvers ons voor de verandering eens verrassen door een keer niet te kiezen voor een weg die vanaf het begin af aan eigenlijk te verwachten valt.Rieka schreef:Originaliteit, kennen ze dat in "Thuis"??? Afgezien daarvan, vind het niets voor Geert om zich aan een groen blaadje te wagen....satine schreef:Erg origineel zou het niet zijn, Ann heeft ook al een relatie gehad met een man die oud genoeg was om haar vader te zijn, de vriend van haar moeder dan nog wel.
Mjaaaaaaaaaaaaa....Judith is er ook nog... misschien blijft die nuchter?
Judith is inderdaad geen twintiger meer, maar haar manier van leven met 2 jonge kinderen is wel echt totaal anders dan het leven van iemand die inmiddels de opa-leeftijd heeft bereikt, en zich daar ook al die tijd naar gedragen heeft. Ook ik zou het echt totaal niet bij Geert vinden passen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik denk dat er iets te snel conclusies getrokken worden, net als bij Geert en Rosa.
Hij kan net zo goed overdreven vriendelijk doen tegen Judith als Marianne in de buurt is, zoals Marianne doet tegen die advocaat.
Hij kan net zo goed overdreven vriendelijk doen tegen Judith als Marianne in de buurt is, zoals Marianne doet tegen die advocaat.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Langs de andere kant, Judith kan zeker hulp en vriendschap gebruiken van iemand die rust en kalmte uitstraalt, en Geert wordt dan misschien iets losser en vrolijker in de omgang door Emma, Stan en Judith zelf.
Wat is er tenslotte verkeerd aan een goede vriendschapsrelatie?
Wat is er tenslotte verkeerd aan een goede vriendschapsrelatie?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik denk ook niet dat Geert zich zo gedraagt in het bijzijn van Judith om Marianne jaloers te maken.
En Judith kan inderdaad wel wat 'steun' gebruiken, zoals iedereen trouwens.
Ze is nog niet zo lang geleden terug gekomen van Australië, ik kan aannemen aan dat de contacten die ze hier vroeger had, ondertussen verwaterd zijn.
Dat deze steun toevallig van een collega komt, die ook nog met haar kinderen blijkt op te schieten is alleen maar mooi meegenomen, toch?
En Judith kan inderdaad wel wat 'steun' gebruiken, zoals iedereen trouwens.
Ze is nog niet zo lang geleden terug gekomen van Australië, ik kan aannemen aan dat de contacten die ze hier vroeger had, ondertussen verwaterd zijn.
Dat deze steun toevallig van een collega komt, die ook nog met haar kinderen blijkt op te schieten is alleen maar mooi meegenomen, toch?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik ZEG ook niet dat Geert zo doet om Marianne jaloers te maken, maar dat het zou kunnen. Want waarom denkt men hier dat "het iets wordt" tussen Judith en Geert alleen omdat Geert vriendelijk is tegen Judith en leuk met haar kinderen om gaat?
?
?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik denk helemaal niet 'dat het iets wordt' ik hoop zelfs van ganser harte dat dat NIET het geval zal zijn. 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Het is gezegd op het forum, laat ik het dan zo formuleren. Ik hoop ook niet dat het iets wordt en ik denk ook van niet.
0 x
-
tvx1
- x 435
Is het nog iemand opgevallen dat dokter Van Santen voor ze in de praktijk ten huize De Decker komen werken is hetzelfde deed als dokter Valerie Wyndaele gaan doen is nadat die de praktijk ten huize De Decker verlaten heeft: Flying Doctor in Australië ? 
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Weer eens een staaltje van de onbezonnenheid van die dokter ! Als ge daar een voorschrift van krijgt kunt ge maar beter een second opinion vragen voor ze u vergiftigd door verstrooidheid !
0 x