Thuis-acteurs in het echt

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Forumregels
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
Plaats reactie
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Thuis-acteurs in het echt

Bericht door Luc »

Neen, maar het zegt wel iets over de BV in kwestie en van Sally Jane verwondert het me niet echt.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Buiten dat zijn wij gewone lieden ook niet altijd even aardig, alleen komt dat niet overal op het web of in de pers :problem: daarbij heb ik liever dat iemand zichzelf is dan dat ze gemaakt aardig doen maar ondertussen wel kunnen spugen. :boo:
Of ze nu wel of niet bekend zijn, dat zegt niets over de aard van het beestje. Er zijn in Nederland ook genoeg BN-ers die behoorlijk arrogant zijn. Die wens ik dan altijd in stilte veel succes met hun leven. Herman Brood zong immers ooit eens "Als je wint dan heb je vrienden, echte vrienden rijen dik!" en dat zegt ook iets lijkt mij.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Ik zat vandaag met Tina Maervoet op de trein. Knappe madam!
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ilsemieke schreef:Ik ben Peggy en haar man tegengekomen op het verjaardagsfeestje van een vroeger buurmeisje. Haar man is supervriendelijk en babbelde met iedereen. Zij zat op het terras bij haar enkele vriendinnetje en negeerde verder iedereen. Iedereen liet haar gerust, het is niet dat wij haar lastigvielen.
lelie schreef:Zo ken ik Sally-Jane,die negeert de 'gewone mens' totaal,wij zijn nie goe genoeg voor madame,zy gaat enkel om met mensen van haar soort,waarmee ik bedoel,andere bv's en mensen die iet of wat met de acteurswereld te maken hebben,begryp nie dat zy nog fans heeft! :crazy:
Persoonlijk kan ik het hier niet mee eens zijn en noem ik het zelfs kortzichtig wanneer je zegt we zijn niet goed genoeg voor haar. Tenslotte ken je die persoon nooit écht en maak je maar een seconde mee van zijn of haar leven. Waarin hij of zij mss eens een slechte dag had. Of gewoon geen zin heeft om tegen elke onbekende dag te zeggen en het risico te lopen dat je een praatje moet maken.

Persoonlijk begrijp ik eigenlijk mensen niet die tegen een bekendheid dag zeggen. Waarom doen ze dat? Ik zou dat nooit doen omdat ik die persoon van haar of pluim ken. Ik zeg ook geen dag tegen alle mensen die ik op straat tegen kom, dus waarom zou ik dat wel doen tegen een bekendheid? Ik denk dat het als bekend persoon al erg genoeg is dat als je buiten komt je altijd wordt aangegaapt of nagewezen. We leven tenslotte niet in de VS waar je geen scheet mag laten of het staat in de boekjes, daar kunnen sterren niet anders.

Maar hier...hier is het net zo fijn volgens mij dat de meeste sterren toch nog een beetje zichzelf kunnen zijn op straat zonder te worden overvallen door duizenden fans. Nee voor mij is dat echt niet nodig dat een bekendheid dag tegen mij zegt. Ik ken hem of haar niet en hij of zij kent mij niet.

Het kan een andere situatie zijn als je in prive gezelschap komt te zitten met een bekendheid en die dan beter leert kennen, dat je dan dag zegt zou ik normaal vinden omdat je die persoon dan écht kent maar anders zie ik er het nut niet van in en moet het kunnen dat beroemde mensen geen dag terug zeggen. Maar ja dit is mijn idee. Je moet em niet delen :razz: ;)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Waarom zeg jij tegen vreemden geen gedag Ganja? Ik doe dat wel. Als ik met de hond wandel en ik kom iemand anders tegen, ook al ken ik degene niet, dan zeg ik ook gedag.
0 x

lelie
Nog geen rang

Bericht door lelie »

Ik ook,ik knik altyd goeiedag,en ik kom Sally nooit tegen op straat als ik haar zie,tis altyd in beperkt gezelschap,enfin,laten we het hierby houden,discussie gesloten! :bye:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Ook ik groet de mensen altijd als ik ergens wandel. Vind het altijd een stuk plezieriger rondlopen op die manier. En er is wel een groot verschil tussen iemand gewoon vriendelijk goeiedag zeggen en Amerikaanse stalk-toestanden waarbij de mensen niet fatsoenlijk meer over straat kunnen lopen hè? ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

Soms worden ze wel vaak 'lastig' gevallen hoor, bv's. Of komen ze in bepaalde situaties terecht die niet zo aangenaam zijn.
Ik herinner me op de begrafenis van mn grootmoeder dat één van de aanwezigen tijdens het aanschuiven voor het groeten aan de kist werd aangesproken als: "hé, zijde gij nie ... uit familie?"

Ook toen we eens op café zaten werd de persoon in kwestie telkens maar aangesproken. Op den duur gaat dat vervelen denk ik en dan lijkt het me niet verwonderlijk dat ze zich soms terugtrekken zoals sally.

Langs de andere kant denk ik dan ook: je kiest er wel voor om bv te zijn... En iedereen heeft al eens recht op een slechte dag :-)
0 x
tomorrow is another day...
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Of Peggy zich beter voelt, dat weet ik niet. Ms is ze wel zo koel tegen 'gewone' mensen om hun aandacht niet aan te moedigen ...

Ik snap wel dat bv's niet lastiggevallen willen worden bij sociale gelegenheden, maar ergens kiezen ze wel zelf voor hun bekendheid.

Sommige van de muzikanten die ik graag hoor, lopen voor of na een optreden gewoon in t publiek of komen vragen wat je van t concert vond ! En dat is de beste manier om heel dat bv-circus te omzeilen, gewoon door te tonen 'ik ben maar zoals jullie'.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ja, is mss wel zo, als je echt afstandelijk doet, leg je er ook nog eens de nadruk op dat je BV bent. Ik was ook eens op een festival waarbij Luc De Vos van Gorki gewoon in publiek stond zoals de rest en die werd ook totaal niet lastiggevallen. Waarom niet ook ?
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tot nu toe vind ik de BV- er minder verwaand dan de BN-er maar goed dat komt omdat ik een aantal BN-ers tijdens hun werk ben tegengekomen en dacht "holy fuck!" gewoon omdat ze omstanders het gevoel gaven dat ze op hen neerkijken.

Anderzijds kan ik mij Andrea Croonenberghs nog herinneren van de Flikkendag en dat deze bepaald niet aardig was. Mijn excuses voor alle fans op dit forum. Een kennisje van mij vertelde dat hij en zijn maat haar een keer waren tegengekomen bij een wegrestaurant. Hij is Duits en zijn maat ook. Nouja en toen had Andrea Croonenberghs zich ook zeer onbeleefd opgesteld. Onder het motto van "Als bekende Vlaming kan ik mij alles permitteren" hij wist niet eens dat ze bekend was. Zijn maat wel maar goed...

Mark Willem had mij een keer publiekelijk voor schut gezet tijdens de Thuisdag. Was toen te verbouwereerd om iets te zeggen maar vond het wel schandalig. Of je nu wel of niet bekend/beroemd bent, het geeft je niet het recht de ander te schofferen.

Enfin... zo zie je, het zal ook deels persoonlijkheid/karakter zijn maar ook hoe iemand die dag gezind is. Veel vergeten vaak dat die mensen met de titel "bekend" ook gewoon mensen zijn die ook heel gewoon naar het gemak gaan enz.
0 x

lelie
Nog geen rang

Bericht door lelie »

Ik vind dat wel vreemd van Mark Willems,en dan nog op een thuisdag,die lijkt me altijd heel vriendelijk,misschien was het zo niet bedoeld,ik kan het me zo moeilijk voorstellen van hem,vind het wel jammer voor je :(
0 x
lelie
Nog geen rang

Bericht door lelie »

Wat heeft hij dan precies gezegd of gedaan????? :shock:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Dat is een lang verhaal, waarschijnlijk zijn er hordes mensen die zich er scheef om lachen maar ik vond het niet tof. :boo: het had alles te maken met mijn echte naam.

Dus bij deze....

Marijke Hofkens vroeg naar mijn naam. Ik zei Eef. Mark Willems hoort dat en zegt zodat iedereen het kan horen. "Daar kan ook een T voor" nou om je dood te lachen :boo:
0 x

Lisaaa
Nog geen rang

Bericht door Lisaaa »

lelie schreef:
Lisaaa schreef:Katrien was op Hindu Nights op Nieuwjaar in de Vooruit in Gent :D
alleen?
Niet met andere bekende vlamingen als je dat bedoelt :) Wel met vrienden van haar :D
0 x
Plaats reactie