Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Bericht door Djenner »

Wat ik niet begrijp aan Judith: ze zou als dokter een verstandige vrouw moeten zijn en toch nodigde ze keer op keer Marianne en Hélène samen uit. In het belang van de kinderen zogezegd. Nu denk ik niet dat Emma en Stan achterlijk zijn en goedgenoeg weten hoe alles in elkaar zit. Als Marianne dan weer eens een scène maakt in het bijzijn van de kinderen heeft ze iets van: maar allez hoe is dat nu mogelijk?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Djenner schreef:Wat ik niet begrijp aan Judith: ze zou als dokter een verstandige vrouw moeten zijn en toch nodigde ze keer op keer Marianne en Hélène samen uit...
Wat we van haar weten is dat ze vooral heel impulsief is en vaak helemaal niet verstandig reageert.
Dat was al zo toen ze Jens indertijd voor pedofiel uitmaakte, maar is er nooit meer op verbeterd...
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Je kan dat één keer doen, maar hoeveel van die etentjes in het belang van de kinderen zijn er niet geweest? Het was toch duidelijk dat dit vreselijk was voor de kinderen.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Toen Judith op Tom viel, liep er een proces tegen hem voor ongewenste intimiteiten. Hij was wel onschuldig natuurlijk, maar een braaf imago had hij destijds niet. Heel die kwestie van Peggy en Bianca was maar pas achter de rug. Nu is Tom inderdaad een brave teddybeer, maar dat was hij niet toen Judith hem leerde kennen.

Dus ja... ze heeft een duidelijk patroon. De vader van haar kinder was ook niet bepaald meegaand en braaf te noemen. En Toon ook niet. En Tom aanvankelijk ook niet.

Dat ze vreemd zou gaan met Toon, ligt misschien wel in de lijn der verwachtingen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

...en dat dokters verstandige mensen zijn is een zeer gevaarlijke veronderstelling...
0 x
Potentia Principatum
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Ja, heb zelf ook al dokters gekend waarvan ik dacht: hoe zijn die aan hun diploma geraakt?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Soapseut schreef:Toen Judith op Tom viel, liep er een proces tegen hem voor ongewenste intimiteiten. Hij was wel onschuldig natuurlijk, maar een braaf imago had hij destijds niet. Heel die kwestie van Peggy en Bianca was maar pas achter de rug. Nu is Tom inderdaad een brave teddybeer, maar dat was hij niet toen Judith hem leerde kennen.

Dus ja... ze heeft een duidelijk patroon. De vader van haar kinder was ook niet bepaald meegaand en braaf te noemen. En Toon ook niet. En Tom aanvankelijk ook niet.

Dat ze vreemd zou gaan met Toon, ligt misschien wel in de lijn der verwachtingen.
Ik zie het wel gebeuren !!!
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Judith vindt bij Tom natuurlijk de goeie ouwe verankerde zekerheid, maar -geef toe- bij momenten heeft hij ook het charisma van een schuursponske. Dan is bij Judith de drang om zich zo dicht mogelijk tegen de torso van Toon te plakken, zeker een méér dan aantrekkelijke gedachte.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, als Judith met een onnozele bietekwiet in zee wil gaan en de rest opgeven is dat haar probleem hé. Toon's torso zit mss vol maar hogerop is er serieus wat mis.
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Hmmm zou ze Tom nog echt leuk vinden of zit ze met haar gedachten bij Toon?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Kwast schreef:Hmmm zou ze Tom nog echt leuk vinden of zit ze met haar gedachten bij Toon?
Tja,dat is nu niet echt het moment, het zal voor later zijn.
0 x
Potentia Principatum
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

Captain Cuckoo schreef:Judith vindt bij Tom natuurlijk de goeie ouwe verankerde zekerheid, maar -geef toe- bij momenten heeft hij ook het charisma van een schuursponske. Dan is bij Judith de drang om zich zo dicht mogelijk tegen de torso van Toon te plakken, zeker een méér dan aantrekkelijke gedachte.
Tis nu niet dat Judith overloopt van bruisend en stomend charisma. Het is gewoon een klassiek huis-tuintje-boompje, zoals velen onder ons, hoop ik. Uiteraard niet het spannendste scenario voor Thuis, maar ben "blij" dat Tom zijn draai heeft gevonden en zijn blasé- en flierefluitersleven opzij heeft gezet. Hij is eindelijk volwassenen geworden.
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Judith gaf die klap toch maar laat...
Nog een paar weken en ze zal wel zwichten gok ik zo.
0 x
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

Duimelijntje schreef:Judith gaf die klap toch maar laat...
Die kus was in eerste instantie voor haar ook intens. Ze genoot er duidelijk van tot ze zelf schrok van zichzelf en Toon een mot gaf.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Frazer schreef:
Duimelijntje schreef:Judith gaf die klap toch maar laat...
Die kus was in eerste instantie voor haar ook intens. Ze genoot er duidelijk van tot ze zelf schrok van zichzelf en Toon een mot gaf.
Mij leek het ook dat zij eerst verbaasd was, toen even zweefde, opeens "wakker" werd en pas toen Toon die mot gaf.
0 x
Plaats reactie