Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Prieeltje schreef:Dit snap ik nu ook echt niet!! Dat ze dan tenminste samen met een vriendin nr de bus ging! En vlakbij was die halte ook al niet...
Emma, waarom vroeg je niet aan die drie jongens die stonden te babbelen of ze wilden meelopen naar de bushalte. Ik meen begrepen te hebben dat gans de school toch op de hoogte is van Danny.
Heb zo net de laatste aflevering bekeken en dit is echt zo slecht dat ik er geen woorden voor heb. Ons Emmatje met haar tf gaat door een soort van belgische jungle om op een rode camionette te stuiten. Natuurlijk denk ze geen seconde om haar tf te nemen! Echt zieig heren scenaristen, jullie haden toch wat beters kunnen bedenken! Bah!!!
Ja en dan nog, de bushalte is vlakbij zei ze en moet ze daarom in een afgelegen en tropisch volgroeid paadje gaan wandelen? Ik weet zelfs niet of die in Ternat wel bestaan. Foei scenaristen!
Caligula schreef:Ja en dan nog, de bushalte is vlakbij zei ze en moet ze daarom in een afgelegen en tropisch volgroeid paadje gaan wandelen? Ik weet zelfs niet of die in Ternat wel bestaan. Foei scenaristen!
Het is niet gezegd dat ze in haar woonplaats, Ternat, ook naar school gaat. Temeer daar ze een bus naar huis moet nemen.