Emma, waarom vroeg je niet aan die drie jongens die stonden te babbelen of ze wilden meelopen naar de bushalte. Ik meen begrepen te hebben dat gans de school toch op de hoogte is van Danny.Prieeltje schreef:Dit snap ik nu ook echt niet!! Dat ze dan tenminste samen met een vriendin nr de bus ging! En vlakbij was die halte ook al niet...
Emma Van Damme (Elise Roels)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5

- x 974
- x 578
Re: Emma Van Damme (Elise Roels)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Heb zo net de laatste aflevering bekeken en dit is echt zo slecht dat ik er geen woorden voor heb. Ons Emmatje met haar tf gaat door een soort van belgische jungle om op een rode camionette te stuiten. Natuurlijk denk ze geen seconde om haar tf te nemen! Echt zieig heren scenaristen, jullie haden toch wat beters kunnen bedenken! Bah!!! 
0 x
Potentia Principatum
-
Linne
- Poster rang 2

Kan er niet bij hoe na een lange spannende verhaallijn de scenaristen met dit afkomen 
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Dit is het topic van Emma - gelieve bij de les te blijven. 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Moderator bericht:Linne schreef:Kan er niet bij hoe na een lange spannende verhaallijn de scenaristen met dit afkomen
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

Hoe wist men dat Emma in de kabouters zat? Niemand kon dat weten.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- annekeHU
- Poster rang 4

Was zij ook niet zichtbaar op de foto die Danny met zijn GSM verstuurd heeft?Crackers schreef:Hoe wist men dat Emma in de kabouters zat? Niemand kon dat weten.
0 x
-
Jonistroobants
- Nog geen rang
Lag/zat die nergens op de achtergrond met die foto van Sam die Danny naar Tim stuurdeCrackers schreef:Hoe wist men dat Emma in de kabouters zat? Niemand kon dat weten.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dat heb ik dan toch niet gezien, maar het zou kunnen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

Hij heeft haar gewoon zachtjes meegepakt naar de kabouters en dan een fotoke gestuurd denk ik. Niet echt realistisch, maar goed...Crackers schreef:Hoe wist men dat Emma in de kabouters zat? Niemand kon dat weten.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Moderator bericht:Linne schreef:Kan er niet bij hoe na een lange spannende verhaallijn de scenaristen met dit afkomen
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat klopt, je zag haar rechtsonder op de grond liggen...Jonistroobants schreef:Lag/zat die nergens op de achtergrond met die foto van Sam die Danny naar Tim stuurdeannekeHU schreef:Was zij ook niet zichtbaar op de foto die Danny met zijn GSM verstuurd heeft?Crackers schreef:Hoe wist men dat Emma in de kabouters zat? Niemand kon dat weten.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- smurfin
- Poster rang 2

Amai, het was idd nogal dom van Emma om recht naar die camionnette te wandelen... 
0 x
-
thuisistop
- Nog geen rang
Moderator bericht:
Geen spoilers in de topics van de personages!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja en dan nog, de bushalte is vlakbij zei ze en moet ze daarom in een afgelegen en tropisch volgroeid paadje gaan wandelen? Ik weet zelfs niet of die in Ternat wel bestaan. Foei scenaristen!
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Het is niet gezegd dat ze in haar woonplaats, Ternat, ook naar school gaat. Temeer daar ze een bus naar huis moet nemen.Caligula schreef:Ja en dan nog, de bushalte is vlakbij zei ze en moet ze daarom in een afgelegen en tropisch volgroeid paadje gaan wandelen? Ik weet zelfs niet of die in Ternat wel bestaan. Foei scenaristen!
0 x