David Magiels (Bob De Moor)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: David Magiels (Bob De Moor)

Bericht door Lazylady »

Ann+ schreef:Ik dacht dat de inbreker die deur opengebroken heeft ?
Ah, kan ook. Zal niet goed genoeg opgelet hebben dan. ;)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk niet dat David van zijn dochter zou stelen !!!!

Hij voelde zich gewoon schuldig omdat ze door hun gezuip de inbreker niet hadden gehoord ... Idd een beetje overdreven.

Marianne had hem ook niet gehoord he.

Ik dacht eerder dat Eddy er iets mee te maken had, maar dat betwijfel ik nu. We zullen er wel niks meer van horen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Met één oog en een zatte kop inbreken zou ook wel voor wat meer sporen gezorgd hebben. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Hij vertrok de dag na de inbraak 's morgens zonder verband op zijn oog... maar ik geloof ook niet dat hij de inbreker is, ik vind alleen de combinatie van die 2 feiten (inbraak en vertrek) in één en dezelfde aflevering raar...
0 x
Katinka
Nog geen rang

Bericht door Katinka »

Ik denk ook dat hij te klein en ietsje dikker is dan de inbreker.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ann+ schreef:Hij vertrok de dag na de inbraak 's morgens zonder verband op zijn oog... maar ik geloof ook niet dat hij de inbreker is, ik vind alleen de combinatie van die 2 feiten (inbraak en vertrek) in één en dezelfde aflevering raar...
Hij moest ook niet inbreken en de deur forceren want hij was al binnen !
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Heeft Mayra's atelier dan een deur die rechtstreeks naar buiten gaat? Ik dacht dat de inbreker een binnendeur forceerde (omdat ze op slot was) .. en indien dat geen binnendeur was, moeten er daar dringend stevigere buitendeuren geplaatst worden....
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ann+ schreef:Heeft Mayra's atelier dan een deur die rechtstreeks naar buiten gaat? Ik dacht dat de inbreker een binnendeur forceerde (omdat ze op slot was) .. en indien dat geen binnendeur was, moeten er daar dringend stevigere buitendeuren geplaatst worden....
Dat is inderdaad geen binnendeur maar een soort "achterom"... ;)
Tsja, de manier waarop men Mariannes huis binnen komt is al vaak besproken: het is blijkbaar een fluitje van een cent! :razz:
Maar goed, dat David zo plotseling vertrokken is, heeft in mijn ogen meer te maken met het feit dat hij bij Marianne niet echt welkom (meer) was, dan dat hij wat van doen heeft met die inbraak. Ik zou niet weten hoe hij daar voor iets tussen moet zitten. :denk:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Ik geloof ook zelf niet dat hij iets met die inbraak van doen heeft.... maar het zou me niet verbazen als de scenarioschrijvers ons met de samenvoeging van die 2 feiten willen laten denken, dat het wel zo zou kunnen zijn...
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Binnenkort allemaal opgelost als Frank er wat zware deuren gaat insteken zoals je ze in de bankkantoren soms hebt :mrgreen: .
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

En eindelijk een alarminstallatie :dance:
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Wanneer wordt het tweede oog van David geopereerd? Of is dat niet interessant genoeg?

zou hij een rol gaan spelen in de seizoensfinale?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Denk wel dat zijn rol in elk geval nog wat belangrijker zal worden (misschien ook wel in de seizoensfinale), want het wordt toch wel steeds duidelijker dat er "iets" tussen hem en Marianne + Geert te gebeuren staat. ;)
Hij kan het misschien gewoon vriendelijk en onschuldig bedoelen, maar ik vind toch dat hij zich tegenover Marianne nogal vreemd opstelt, zeker als Geert er niet bij is. :denk:
0 x
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Christel schreef:Denk wel dat zijn rol in elk geval nog wat belangrijker zal worden (misschien ook wel in de seizoensfinale), want het wordt toch wel steeds duidelijker dat er "iets" tussen hem en Marianne + Geert te gebeuren staat. ;)
Hij kan het misschien gewoon vriendelijk en onschuldig bedoelen, maar ik vind toch dat hij zich tegenover Marianne nogal vreemd opstelt, zeker als Geert er niet bij is. :denk:
Ik vind het nog altijd een sympathiek en warmhartig personage. Hij is spontaan en gaat gemakkelijk met mensen om, ongeacht hun afkomst of standing. Ik twijfel er dan ook aan of hij ooit "iets" met Marianne gaat beginnen. Volgens mij weet hij maar al te best wat de waarde van een goed huwelijk is. En bovendien heeft hij waarschijnlijk ook te veel respect voor Geert om tussen Marianne en Geert te komen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

flupke schreef:
Christel schreef:Denk wel dat zijn rol in elk geval nog wat belangrijker zal worden (misschien ook wel in de seizoensfinale), want het wordt toch wel steeds duidelijker dat er "iets" tussen hem en Marianne + Geert te gebeuren staat. ;)
Ik vind het nog altijd een sympathiek en warmhartig personage. Hij is spontaan en gaat gemakkelijk met mensen om, ongeacht hun afkomst of standing. Ik twijfel er dan ook aan of hij ooit "iets" met Marianne gaat beginnen. Volgens mij weet hij maar al te best wat de waarde van een goed huwelijk is. En bovendien heeft hij waarschijnlijk ook te veel respect voor Geert om tussen Marianne en Geert te komen.
Ik heb ook nergens gezegd dat hij iets met haar wil beginnen hè? Maar het is natuurlijk niet voor niks dat ze duidelijk laten uitschijnen dat het tussen Geert en Marianne een beetje spaak loopt momenteel, en dat er een zeker spanning tussen David en Marianne hangt. En wat daar verder uit voortkomt, dat blijft afwachten. :)
0 x
Gesloten