Ah, kan ook. Zal niet goed genoeg opgelet hebben dan.Ann+ schreef:Ik dacht dat de inbreker die deur opengebroken heeft ?

Ah, kan ook. Zal niet goed genoeg opgelet hebben dan.Ann+ schreef:Ik dacht dat de inbreker die deur opengebroken heeft ?
Hij moest ook niet inbreken en de deur forceren want hij was al binnen !Ann+ schreef:Hij vertrok de dag na de inbraak 's morgens zonder verband op zijn oog... maar ik geloof ook niet dat hij de inbreker is, ik vind alleen de combinatie van die 2 feiten (inbraak en vertrek) in één en dezelfde aflevering raar...
Dat is inderdaad geen binnendeur maar een soort "achterom"...Ann+ schreef:Heeft Mayra's atelier dan een deur die rechtstreeks naar buiten gaat? Ik dacht dat de inbreker een binnendeur forceerde (omdat ze op slot was) .. en indien dat geen binnendeur was, moeten er daar dringend stevigere buitendeuren geplaatst worden....
Ik vind het nog altijd een sympathiek en warmhartig personage. Hij is spontaan en gaat gemakkelijk met mensen om, ongeacht hun afkomst of standing. Ik twijfel er dan ook aan of hij ooit "iets" met Marianne gaat beginnen. Volgens mij weet hij maar al te best wat de waarde van een goed huwelijk is. En bovendien heeft hij waarschijnlijk ook te veel respect voor Geert om tussen Marianne en Geert te komen.Christel schreef:Denk wel dat zijn rol in elk geval nog wat belangrijker zal worden (misschien ook wel in de seizoensfinale), want het wordt toch wel steeds duidelijker dat er "iets" tussen hem en Marianne + Geert te gebeuren staat.
Hij kan het misschien gewoon vriendelijk en onschuldig bedoelen, maar ik vind toch dat hij zich tegenover Marianne nogal vreemd opstelt, zeker als Geert er niet bij is.
Ik heb ook nergens gezegd dat hij iets met haar wil beginnen hè? Maar het is natuurlijk niet voor niks dat ze duidelijk laten uitschijnen dat het tussen Geert en Marianne een beetje spaak loopt momenteel, en dat er een zeker spanning tussen David en Marianne hangt. En wat daar verder uit voortkomt, dat blijft afwachten.flupke schreef:Ik vind het nog altijd een sympathiek en warmhartig personage. Hij is spontaan en gaat gemakkelijk met mensen om, ongeacht hun afkomst of standing. Ik twijfel er dan ook aan of hij ooit "iets" met Marianne gaat beginnen. Volgens mij weet hij maar al te best wat de waarde van een goed huwelijk is. En bovendien heeft hij waarschijnlijk ook te veel respect voor Geert om tussen Marianne en Geert te komen.Christel schreef:Denk wel dat zijn rol in elk geval nog wat belangrijker zal worden (misschien ook wel in de seizoensfinale), want het wordt toch wel steeds duidelijker dat er "iets" tussen hem en Marianne + Geert te gebeuren staat.
Hij kan het misschien gewoon vriendelijk en onschuldig bedoelen, maar ik vind toch dat hij zich tegenover Marianne nogal vreemd opstelt, zeker als Geert er niet bij is.