Eerlijk gezegd ik ook...Luc schreef:Ik vond de zusjes Verbeeck redelijk puberaal aan hun tafel maar soit.

Eerlijk gezegd ik ook...Luc schreef:Ik vond de zusjes Verbeeck redelijk puberaal aan hun tafel maar soit.
hier hadden ze inderdaad de twee klanten mogen "verwennen", ze weten toch al lang hoe betrouwbaar de info is die ze van "nancy holmes" krijgenBriseis schreef:Dat vermoedde ik ook al, zeker omdat het nieuws van Nancy kwam en die al niet zeker was van het kamernummerAls ik Rosa was geweest had ik iedereen extra veel zorg gegeven. Voor hetzelfde geld was de recensent al weg
Ik denk dat Jenny nog helemaal niet aan stoppen denkt.eddy en nancy schreef:Ik hoop natuurlijk dat het goed afloopt met het knobbeltje van Jenny maar misschien moeten we stilaan rekening houden dat bepaalde acteurs/actrices gaan afhaken door hun leeftijd. Tenslotte wordt Janine dit jaar 70. Nu is van acteurs/actrices algemeen geweten dat ze het liefst sterven op de planken, maar er zullen er ook wel bijzijn die echt met pensioen willen.
Eddy