Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Bericht door Christel »

Luc schreef:Ik vond de zusjes Verbeeck redelijk puberaal aan hun tafel maar soit.
Eerlijk gezegd ik ook... :oops:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

ik vind het hele circus rond Jenny en Leo veel hilarischer en onnatuurlijker dan de situatie van Ann en Mayra, de twee mensen van "rijpere leeftijd" zijn slechter dan twee pubers
en dan Yvette, die maakt zodanig misbruik van de situatie dat Leo helemaal de pedalen zal verliezen
en verder? ik ben benieuwd!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als ik Jenny of Rosa was zou ik mijn twee klantjes ("dat vrolijke jonge stel") toch maar een beetje in de gaten houden en op zijn minst zorgen dat ik mijn geld binnen had voor ze weer boodschappen gingen doen in de stad of zoiets.
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Ik vind het heel vreemd dat Jenny die klant gewone eieren heeft gegeven. (Ok het is een soap, maar) je weet nooit waarom een klant dat vraagt. Voor hetzelfde geld is hij allergisch aan die eieren en sterft hij aan shock. Op zo'n moment moet je gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je geen cholesterolvrije eieren hebt. Jenny is nu toch al lang genoeg hotelgerante om dat soort dingen te weten...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

IK wist niet dat er cholesterolvrij eieren bestonden. :roll:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Er zouden wel cholesterolarme eieren zijn. Deze komen van een speciaal kippenras (Araucana) en zouden minder cholesterol bevatten dan een gewoon ei. Toch zijn er ook weer onderzoekers die zeggen dat dit een fabeltje is. Hoe dan ook, een ei zonder cholesterol lijkt me al praktisch onmogelijk, laat staan dat een B&B deze standaard in huis heeft. Een behoorlijk vreemde vraag van de hotelgast dus, en de reactie van Jenny vond ik op z'n minst even raar. Ze had inderdaad beter gewoon eerlijk kunnen zijn...
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Het wit van eieren bevat geen cholesterol, dan had ze een wit omeletje kunnen maken :)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Er zijn ook mensen die allergisch zijn voor eieren en die kruipen over de grond van de buikpijn als ze maar een klein beetje eten... ;)

Een wit omeletje zou inderdaad een prima oplossing kunnen zijn. :)
Maar goed, Jenny&Rosa zullen dat niet geweten hebben en wilden vooral zorgen dat hun B&B goed scoorde bij de recensent. Die meneer Janssens houdt er hooguit een tijdje buikpijn aan over, dus zo erg is het allemaal niet. ;)
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik zelf krijg van eieren afkomstig uit gelijk welke winkel altijd serieuze maagpijn. En raar maar waar dat heb ik niet bij eieren afkomstig van de buren, vrienden of familie die kippen hebben lopen in de tuin. (dus denk altijd dat er iets mis is met eieren in winkel). En ja Jenny had dat niet mogen doen. Maar ik had dat meteen van in het begin door dat ze de verkeerde aan het soigneren waren :D
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Dat vermoedde ik ook al, zeker omdat het nieuws van Nancy kwam en die al niet zeker was van het kamernummer :) Als ik Rosa was geweest had ik iedereen extra veel zorg gegeven. Voor hetzelfde geld was de recensent al weg :)
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Briseis schreef:Dat vermoedde ik ook al, zeker omdat het nieuws van Nancy kwam en die al niet zeker was van het kamernummer :) Als ik Rosa was geweest had ik iedereen extra veel zorg gegeven. Voor hetzelfde geld was de recensent al weg :)
hier hadden ze inderdaad de twee klanten mogen "verwennen", ze weten toch al lang hoe betrouwbaar de info is die ze van "nancy holmes" krijgen :lol:
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Ik hoop natuurlijk dat het goed afloopt met het knobbeltje van Jenny maar misschien moeten we stilaan rekening houden dat bepaalde acteurs/actrices gaan afhaken door hun leeftijd. Tenslotte wordt Janine dit jaar 70. Nu is van acteurs/actrices algemeen geweten dat ze het liefst sterven op de planken, maar er zullen er ook wel bijzijn die echt met pensioen willen.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

eddy en nancy schreef:Ik hoop natuurlijk dat het goed afloopt met het knobbeltje van Jenny maar misschien moeten we stilaan rekening houden dat bepaalde acteurs/actrices gaan afhaken door hun leeftijd. Tenslotte wordt Janine dit jaar 70. Nu is van acteurs/actrices algemeen geweten dat ze het liefst sterven op de planken, maar er zullen er ook wel bijzijn die echt met pensioen willen.

Eddy
Ik denk dat Jenny nog helemaal niet aan stoppen denkt.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wordt Jenny serieus 70?????? Mama mia! Had dat kats niet verwacht. Ik zou het heel jammer vinden als Jenny zou stoppen, zo een leuk personage!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Jenny/Janine lijkt inderdaad een stuk jonger, vind ik ook... :)

En ook ik kan me niet voorstellen dat ze ermee zou stoppen eigenlijk.
0 x
Gesloten