De Rode Loper

Gesloten
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Johny Voners en Janine Bisschops (Jenny) spelen het theaterstuk "De Bruidsvlucht". Een reportage in DRL vanavond.
0 x
Essa
Nog geen rang

Bericht door Essa »

Het was maar een heel kort stukje, maar ik heb deze week in de Rode Loper 'Baelemans' bezig gezien: al zingende in Amadeus (en twas ni eens zo slecht :wink: )
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Essa schreef:Het was maar een heel kort stukje, maar ik heb deze week in de Rode Loper 'Baelemans' bezig gezien: al zingende in Amadeus (en twas ni eens zo slecht :wink: )
Hij speelde ook mee in 'De 3 Biggetjes' met K3, als vader Wolf, en ook daar heeft hij mij aangenaam verrast :D

de eerste keren toch - met een dochter in de 'doelgroep' zie je die video natuurlijk tot je hem vanbuiten kent, al is het maar op de achtergrond :wink:
0 x
just_me
Nog geen rang

Bericht door just_me »

In de musical de kleine zeemeermin heeft Baelemans ook nog gezongen.
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

gisteren hebben ze in DRL de nieuwe serie van Tom Lenaerts voorgesteld: De Parelvissers

zoals sommigen welbekend, doet daar ook Kristine Van Pellicom in mee, ze zat er maw bij op de persconferentie...
voor wie geïnteresseerd is, het valt hier te bekijken

haar haar is af (en 't is lelijk) en ze mocht ook 3 woorden zeggen... 't is denk ik maar een saaie...

( :lol: )
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

sisken schreef:gisteren hebben ze in DRL de nieuwe serie van Tom Lenaerts voorgesteld: De Parelvissers

zoals sommigen welbekend, doet daar ook Kristine Van Pellicom in mee, ze zat er maw bij op de persconferentie...
voor wie geïnteresseerd is, het valt hier te bekijken

haar haar is af (en 't is lelijk) en ze mocht ook 3 woorden zeggen... 't is denk ik maar een saaie...

( :lol: )
Heb ook al een trailer gezien. Ze kwam er heel eventjes in. Volgens mij heeft ze maar een bescheiden rol.

Moest ze daarvoor dan haar Manon laten schieten :lol: ?
0 x
Mirreke
Nog geen rang

Bericht door Mirreke »

Luc schreef:

Nee dat was omdat ze een ander lief had hé (namelijk Veerle Dobbelaere in Rupel :lol: )
0 x
Sing Polly Wolly Doodle All Day :love:
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

Mirreke schreef:
Luc schreef:

Nee dat was omdat ze een ander lief had hé (namelijk Veerle Dobbelaere in Rupel :lol: )
ja, en van 't moment dat ze daar haar gezicht laat zien, voeren ze het programma af :roll2:

dat belooft voor De Parelvissers 8)
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

goh, t ziet er anders nog een goeie reeks uit. :)
een reeks van tom lenaerts en t wordt uitgezonden op een zondagavond >> t zou al echt moeten tegevallen om niet te scoren. 8)
t was btw toch niet echt gezegd hoe groot r rol was in die reeks ? t viel wel op dat ze vooral theateracteurs gekozen hebben. Zoals Sara de Roo, die ook in die film Rosie meespeelde. Maar een rol in zo'n reeks zal voor acteurs wel een grotere uitdaging zijn dan n rol in een soap. 8)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Marieke
Nog geen rang

Bericht door Marieke »

ik dacht ergens gelezen te hebben in een interview van een tijdje geleden dat iedereen een ongeveer even grote rol heeft
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

oma schreef:Ik kijk er alvast naar uit!
ikke ook !! Nu lijkt het al een reeks om duimen en vingers bij af te likken : de cast, de muziek, ....Moet leuk zijn om zoiets te maken . :D
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Vandaag (29/03-herh:30/03):

'Caveman', de theatermonoloog met Kurt Defrancq gaat in première in de Antwerpse Stadsschouwburg.
0 x
Essa
Nog geen rang

Bericht door Essa »

En gisteren Leah die op de dag van exclusief (of hoe heet dat) plots wel heel veel been liet zien :lol:
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Essa schreef:En gisteren Leah die op de dag van exclusief (of hoe heet dat) plots wel heel veel been liet zien :lol:
Edit: Ik heb het filmpje maar weggehaald, want het is inderdaad maar tijdelijk dat die erop staan.. Als je er nu op klikte kreeg je nieuws over "The Producers", en dat heeft natuurlijk niks met Thuis te maken.. :oops: :wink:
Laatst gewijzigd door Christel op do 30 mar 2006, 14:14, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

En de reportage over Caveman met Kurt Defrancq staat ook (tijdelijk?) on-line op:

http://www.een.be/televisie1_master/pro ... ml?video_4
0 x
Gesloten