De Rode Loper
-
Essa
- Nog geen rang
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Hij speelde ook mee in 'De 3 Biggetjes' met K3, als vader Wolf, en ook daar heeft hij mij aangenaam verrastEssa schreef:Het was maar een heel kort stukje, maar ik heb deze week in de Rode Loper 'Baelemans' bezig gezien: al zingende in Amadeus (en twas ni eens zo slecht)
de eerste keren toch - met een dochter in de 'doelgroep' zie je die video natuurlijk tot je hem vanbuiten kent, al is het maar op de achtergrond
0 x
-
sisken
- Poster rang 2

gisteren hebben ze in DRL de nieuwe serie van Tom Lenaerts voorgesteld: De Parelvissers
zoals sommigen welbekend, doet daar ook Kristine Van Pellicom in mee, ze zat er maw bij op de persconferentie...
voor wie geïnteresseerd is, het valt hier te bekijken
haar haar is af (en 't is lelijk) en ze mocht ook 3 woorden zeggen... 't is denk ik maar een saaie...
(
)
zoals sommigen welbekend, doet daar ook Kristine Van Pellicom in mee, ze zat er maw bij op de persconferentie...
haar haar is af (en 't is lelijk) en ze mocht ook 3 woorden zeggen... 't is denk ik maar een saaie...
(
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
- Luc
- Poster rang 4

Heb ook al een trailer gezien. Ze kwam er heel eventjes in. Volgens mij heeft ze maar een bescheiden rol.sisken schreef:gisteren hebben ze in DRL de nieuwe serie van Tom Lenaerts voorgesteld: De Parelvissers
()
Moest ze daarvoor dan haar Manon laten schieten
0 x
-
sisken
- Poster rang 2

ja, en van 't moment dat ze daar haar gezicht laat zien, voeren ze het programma af :roll2:Mirreke schreef:Nee dat was omdat ze een ander lief had hé (namelijk Veerle Dobbelaere in RupelLuc schreef:
Moest ze daarvoor dan haar Manon laten schieten?
)
dat belooft voor De Parelvissers
0 x
Come and play with us, Danny.
-
frank
- Poster rang 4

goh, t ziet er anders nog een goeie reeks uit. 
een reeks van tom lenaerts en t wordt uitgezonden op een zondagavond >> t zou al echt moeten tegevallen om niet te scoren.
t was btw toch niet echt gezegd hoe groot r rol was in die reeks ? t viel wel op dat ze vooral theateracteurs gekozen hebben. Zoals Sara de Roo, die ook in die film Rosie meespeelde. Maar een rol in zo'n reeks zal voor acteurs wel een grotere uitdaging zijn dan n rol in een soap.
een reeks van tom lenaerts en t wordt uitgezonden op een zondagavond >> t zou al echt moeten tegevallen om niet te scoren.
t was btw toch niet echt gezegd hoe groot r rol was in die reeks ? t viel wel op dat ze vooral theateracteurs gekozen hebben. Zoals Sara de Roo, die ook in die film Rosie meespeelde. Maar een rol in zo'n reeks zal voor acteurs wel een grotere uitdaging zijn dan n rol in een soap.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Marieke
- Nog geen rang
ik dacht ergens gelezen te hebben in een interview van een tijdje geleden dat iedereen een ongeveer even grote rol heeft
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
-
Essa
- Nog geen rang
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Edit: Ik heb het filmpje maar weggehaald, want het is inderdaad maar tijdelijk dat die erop staan.. Als je er nu op klikte kreeg je nieuws over "The Producers", en dat heeft natuurlijk niks met Thuis te maken..Essa schreef:En gisteren Leah die op de dag van exclusief (of hoe heet dat) plots wel heel veel been liet zien
Laatst gewijzigd door Christel op do 30 mar 2006, 14:14, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Luc
- Poster rang 4

En de reportage over Caveman met Kurt Defrancq staat ook (tijdelijk?) on-line op:
http://www.een.be/televisie1_master/pro ... ml?video_4
http://www.een.be/televisie1_master/pro ... ml?video_4
0 x