Wij weten van niks.Bleukes, dat zijn we.satine schreef:Sofie Fanneke schreef:en als kijker weten wij het ook niet zeker he!
Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
-
- Nog geen rang
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
-
- Nog geen rang
johan1969 schreef:Ik vind het wel raar dat Jenny weinig verdriet heeft voor Frank, met wie ze toch 20 jaar samen was. En ook Dre is snel vergeten....
Langs de andere kant bemoeit ze zich wel heel hard met het gezinnetje van Rosa.
ge hebt daar idd een goed punt, ook over haar borstamputatie word met geen woord gerept. Ik ben geen kenner inzake maar ik veronderstel dat je daarna ook nog regelmatig op onderzoek moet?
en over het gezinnetje van rosa dat half jaar kan idd niet opwegen tegen 20 jaar samen wonen met frank
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Jenny heeft Frank indertijd niet laten zitten omdat ze zo gelukkig was met hem - moet ze dan nu tranen met tuiten zitten huilen? dat lijkt mij niet echt realistischachiel schreef: en over het gezinnetje van rosa dat half jaar kan idd niet opwegen tegen 20 jaar samen wonen met frank

en de begrafenis moet nog komen, daar zal wel menig traantje vloeien....
0 x
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 2
vals spelen in een spelletje en je man bedriegen is wel niet hetzelfde heachiel schreef:niet veel tranen gezien van jenny
en helemaal in het begin van de aflevering als ze intersmissen gezelschapsspel aan het spelen is met casper zegt ze "zo ben ik ni ik speel nooit vals" maar ik dacht het wel, rember met willy toen ze den dre aant bedriegen was. Jenny is totaal ongeloofwaardig

en wat die tranen betreft: ze is al jaren bij Frank weg, heeft er kweetnie wat miserie mee gehad en nu zou ze er nog om moeten bleiten zeker? denk het niet

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
ja, sommige mensen verwarren de dingen wel eens met elkaar, blijkbaar!sisken schreef:vals spelen in een spelletje en je man bedriegen is wel niet hetzelfde heachiel schreef:niet veel tranen gezien van jenny
en helemaal in het begin van de aflevering als ze intersmissen gezelschapsspel aan het spelen is met casper zegt ze "zo ben ik ni ik speel nooit vals" maar ik dacht het wel, rember met willy toen ze den dre aant bedriegen was. Jenny is totaal ongeloofwaardig
en wat die tranen betreft: ze is al jaren bij Frank weg, heeft er kweetnie wat miserie mee gehad en nu zou ze er nog om moeten bleiten zeker? denk het niet
0 x
- Gertj3
- Poster rang 1
-
- Poster rang 2
ik denk niet dat Ann dat zal appreciërenGertj3 schreef:Denk da Dr Geert in bed zal kruipen met Dr Annfrank schreef:Dokter Geert is nog vrij toch ?Gertj3 schreef:Zou ze nog aan een andere vent geraken?![]()
En Eric
en Cois.

maar dit is het topic over Jenny en ik denk niet dat er eentje van het "vrije" mannenvolk dat nog rondloopt in Thuis in aanmerking komt om aan haar gelinkt te worden...
de 3 genoemden zijn ook véél jonger dan onze 60-jarige he

0 x
Come and play with us, Danny.
-
- Poster rang 2
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
da's nu nog eens respectvol gebracht!Gertj3 schreef:Denk da Dr Geert in bed zal kruipen met Dr Annfrank schreef:Dokter Geert is nog vrij toch ?Gertj3 schreef:Zou ze nog aan een andere vent geraken?![]()
En Eric
en Cois.

Laatst gewijzigd door satine op za 23 sep 2006, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x