Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Bericht door k de vis »

Caligula schreef:Wel ja, Toon zat te werken op de dispatch-so what?
je kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn.... als je op de dispatch zit kan je niet op hetzelfde moment met emma afspreken :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ha,nee? Een beetje aan de dispatch frutselen (en dat kan hij) en het is zo geklaard.
0 x
Potentia Principatum
Wamberto
Nog geen rang

Bericht door Wamberto »

Caligula schreef:Ha,nee? Een beetje aan de dispatch frutselen (en dat kan hij) en het is zo geklaard.
Toon zat niet eens voor de dispatch. :whistle:
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ik denk niet eens of Emma Toon kende of vergis ik mij want bij haar eerste ontmoeting zei ze van "ah, gij zijt dus Gui Tarstar. Toon was niet te zien op de begrafenis maar zat aan de dispatch (allez op het kantoor van de dispatch) en denk niet dat die daar toen passeerde.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

zanacht schreef:Ik denk niet eens of Emma Toon kende of vergis ik mij want bij haar eerste ontmoeting zei ze van "ah, gij zijt dus Gui Tarstar. Toon was niet te zien op de begrafenis maar zat aan de dispatch (allez op het kantoor van de dispatch) en denk niet dat die daar toen passeerde.
bedankt dat ge er waart daarnet.....
de er kan slaan op de begravenis zelf (veel volk)
of op de koffietafel (al wat minder kandidaten)
MAAR kan ook slaan op de chatsessie die ze hadden voor de uitvaartplechtigheid
(en volgens mij is dit laatste effectief het geval, en is het Gui Tarstar die de tekst geschreven heeft die ze voorleest, maw op die basis valt er niemand af :twisted:
Laatst gewijzigd door k de vis op zo 07 sep 2014, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Wamberto
Nog geen rang

Bericht door Wamberto »

k de vis schreef:
zanacht schreef:Ik denk niet eens of Emma Toon kende of vergis ik mij want bij haar eerste ontmoeting zei ze van "ah, gij zijt dus Gui Tarstar. Toon was niet te zien op de begrafenis maar zat aan de dispatch (allez op het kantoor van de dispatch) en denk niet dat die daar toen passeerde.
(en volgens mij is dit laatste effectief het geval, en is het Gui Tarstar die de tekst geschreven heeft die ze voorleest, maw op die basis valt er niemand af :twisted:
Welke andere optie heeft de politie? Geert is sowieso een dwaalspoor.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Wamberto schreef:
k de vis schreef:
Welke andere optie heeft de politie? Geert is sowieso een dwaalspoor.
behalve Geert is er inderdaad geen ander spoor, en het valt ook niet te verwachten dat er snel een andere verdachte opduikt. eigenlijk kan het alleen maar als de ontvoerder (volgens mij Danny Stevens) een fout gaat maken, en dit zal vroeg of laat wel gebeuren anders zou het maar saai zijn. maar misschien gaat men die facebook chats nu wel uitpluizen, of daar veel gaat uit te halen zijn heb ik m'n twijfels... maar die passage van "bedankt da ge er waart" zal ze wel doen besluiten dat de ontvoerder ook op de begravenis was, maar of ze daar veel wijzer van worden...
0 x
Wamberto
Nog geen rang

Bericht door Wamberto »

Een nieuwjaarsreceptie heeft misschien een gastenlijst, maar een begrafenis niet. Het lijkt me lastig om dat uit te pluizen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

zanacht schreef:Ik denk niet eens of Emma Toon kende of vergis ik mij want bij haar eerste ontmoeting zei ze van "ah, gij zijt dus Gui Tarstar.
En iedereen gaat er van uit dat Gui dan ook een bekende is van Emma - ik vind dit niet zo zeker.
Want het kan even goed bedoeld zijn als 'eindelijk leren wij mekaar kennen...'
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

satine schreef:
zanacht schreef:Ik denk niet eens of Emma Toon kende of vergis ik mij want bij haar eerste ontmoeting zei ze van "ah, gij zijt dus Gui Tarstar.
En iedereen gaat er van uit dat Gui dan ook een bekende is van Emma - ik vind dit niet zo zeker.
Want het kan even goed bedoeld zijn als 'eindelijk leren wij mekaar kennen...'
de naamskeuze van de chatter doet ook wel vermoeden dat hij haar kent...hij koos iets met guitaren, om zo haar interesse op te wekken want hij weet immers dat ze gitaarles volgt. (hier past oa Danny perfect in het plaatje want hij zat vaak in de frends toen Emma daar kwam gitaarlessen volgen). en de manier waarop ze zegt "ah gij zijt Guitar Star" bij de eerste onmoeting (AFL3564) doet vind ik toch ook wel vermoeden dat het geen wildvreemde is die voor haar staat, er was een blik van herkenning
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tja, die blik van herkenning heb ik niet gezien. Dus voor mij is het helemaal niet zeker dat ze hem vooraf kende.
Het kan - maar misschien ook niet.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Wamberto schreef:Een nieuwjaarsreceptie heeft misschien een gastenlijst, maar een begrafenis niet. Het lijkt me lastig om dat uit te pluizen.
dit is correct.... ze weten natuurlijk wel dat Geert er was, dus die zal misschien nog wat verdachter worden daardoor....

en zoals al gezegd, kan die bedanking net zo goed geweest zijn voor de chatsessie die ze hadden voor de uitvaart, toen Emma duidelijk niet goed in haar vel zat en geen tekst op papier kreeg en ze is toen naar haar kamer gevlucht. misschien krijgen we later in de flash nog wel te zien dat het Gui was die haar hielp met een tekstje waar iedereen zo van onder de indruk was
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

satine schreef:Tja, die blik van herkenning heb ik niet gezien. Dus voor mij is het helemaal niet zeker dat ze hem vooraf kende.
Het kan - maar misschien ook niet.
er valt over te discussiëren
https://www.youtube.com/watch?v=P2KS7r8q_JY na zo'n goeie 14min 35 seconden
maar ik heb altijd 't gevoel gehad dat ze hem (her)kende daar
maar ok, het kan niet uitgesloten worden dat het een vreemde is, dus Toon zou niet afvallen, ware het niet dat hij op dat moment op dispatch bezig was
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Natuurlijk valt daarover te discussiëren, zoveel mensen zoveel meningen...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

En weer wordt Geert nog verdachter gemaakt door Danny...

Tja, voor de zoveelste keer: het kan nog altijd zijn om ons op het verkeerde spoor te zetten. (PLEASE!)
0 x
Gesloten