je kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn.... als je op de dispatch zit kan je niet op hetzelfde moment met emma afsprekenCaligula schreef:Wel ja, Toon zat te werken op de dispatch-so what?

je kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn.... als je op de dispatch zit kan je niet op hetzelfde moment met emma afsprekenCaligula schreef:Wel ja, Toon zat te werken op de dispatch-so what?
Toon zat niet eens voor de dispatch.Caligula schreef:Ha,nee? Een beetje aan de dispatch frutselen (en dat kan hij) en het is zo geklaard.
bedankt dat ge er waart daarnet.....zanacht schreef:Ik denk niet eens of Emma Toon kende of vergis ik mij want bij haar eerste ontmoeting zei ze van "ah, gij zijt dus Gui Tarstar. Toon was niet te zien op de begrafenis maar zat aan de dispatch (allez op het kantoor van de dispatch) en denk niet dat die daar toen passeerde.
Welke andere optie heeft de politie? Geert is sowieso een dwaalspoor.k de vis schreef:bedankt dat ge er waart daarnet.....zanacht schreef:Ik denk niet eens of Emma Toon kende of vergis ik mij want bij haar eerste ontmoeting zei ze van "ah, gij zijt dus Gui Tarstar. Toon was niet te zien op de begrafenis maar zat aan de dispatch (allez op het kantoor van de dispatch) en denk niet dat die daar toen passeerde.
de er kan slaan op de begravenis zelf (veel volk)
of op de koffietafel (al wat minder kandidaten)
MAAR kan ook slaan op de chatsessie die ze hadden voor de uitvaartplechtigheid
(en volgens mij is dit laatste effectief het geval, en is het Gui Tarstar die de tekst geschreven heeft die ze voorleest, maw op die basis valt er niemand af
behalve Geert is er inderdaad geen ander spoor, en het valt ook niet te verwachten dat er snel een andere verdachte opduikt. eigenlijk kan het alleen maar als de ontvoerder (volgens mij Danny Stevens) een fout gaat maken, en dit zal vroeg of laat wel gebeuren anders zou het maar saai zijn. maar misschien gaat men die facebook chats nu wel uitpluizen, of daar veel gaat uit te halen zijn heb ik m'n twijfels... maar die passage van "bedankt da ge er waart" zal ze wel doen besluiten dat de ontvoerder ook op de begravenis was, maar of ze daar veel wijzer van worden...Wamberto schreef:Welke andere optie heeft de politie? Geert is sowieso een dwaalspoor.k de vis schreef:bedankt dat ge er waart daarnet.....zanacht schreef:Ik denk niet eens of Emma Toon kende of vergis ik mij want bij haar eerste ontmoeting zei ze van "ah, gij zijt dus Gui Tarstar. Toon was niet te zien op de begrafenis maar zat aan de dispatch (allez op het kantoor van de dispatch) en denk niet dat die daar toen passeerde.
de er kan slaan op de begravenis zelf (veel volk)
of op de koffietafel (al wat minder kandidaten)
MAAR kan ook slaan op de chatsessie die ze hadden voor de uitvaartplechtigheid
(en volgens mij is dit laatste effectief het geval, en is het Gui Tarstar die de tekst geschreven heeft die ze voorleest, maw op die basis valt er niemand af
En iedereen gaat er van uit dat Gui dan ook een bekende is van Emma - ik vind dit niet zo zeker.zanacht schreef:Ik denk niet eens of Emma Toon kende of vergis ik mij want bij haar eerste ontmoeting zei ze van "ah, gij zijt dus Gui Tarstar.
de naamskeuze van de chatter doet ook wel vermoeden dat hij haar kent...hij koos iets met guitaren, om zo haar interesse op te wekken want hij weet immers dat ze gitaarles volgt. (hier past oa Danny perfect in het plaatje want hij zat vaak in de frends toen Emma daar kwam gitaarlessen volgen). en de manier waarop ze zegt "ah gij zijt Guitar Star" bij de eerste onmoeting (AFL3564) doet vind ik toch ook wel vermoeden dat het geen wildvreemde is die voor haar staat, er was een blik van herkenningsatine schreef:En iedereen gaat er van uit dat Gui dan ook een bekende is van Emma - ik vind dit niet zo zeker.zanacht schreef:Ik denk niet eens of Emma Toon kende of vergis ik mij want bij haar eerste ontmoeting zei ze van "ah, gij zijt dus Gui Tarstar.
Want het kan even goed bedoeld zijn als 'eindelijk leren wij mekaar kennen...'
dit is correct.... ze weten natuurlijk wel dat Geert er was, dus die zal misschien nog wat verdachter worden daardoor....Wamberto schreef:Een nieuwjaarsreceptie heeft misschien een gastenlijst, maar een begrafenis niet. Het lijkt me lastig om dat uit te pluizen.
er valt over te discussiërensatine schreef:Tja, die blik van herkenning heb ik niet gezien. Dus voor mij is het helemaal niet zeker dat ze hem vooraf kende.
Het kan - maar misschien ook niet.