Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Het is inderdaad nog niet zeker of ze wel naar Australië vertrekken, maar àls ze gaan, denk ik niet dat ze dat pas binnen 6 weken gaan doen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Maar in Thuis gaat alles zeer vlug hoor. Huizen,appartementen,aandelen verkopen van de ene dag op de andere.
Ik herinner me dat toen Femke de loft aan Judith verkocht ze de volgende dag er al inzat. Probeer het maar eens. Zodus een reisje naar Australië dat is zo geflikt.
Ik herinner me dat toen Femke de loft aan Judith verkocht ze de volgende dag er al inzat. Probeer het maar eens. Zodus een reisje naar Australië dat is zo geflikt.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Beter ook om daar geen vragen bij te stellen of dat wel kan of niet. Je moet je maar inbeelden dat Thuis zich afspeelt in een alternatief universum waar dat wel kan.Caligula schreef:Maar in Thuis gaat alles zeer vlug hoor. Huizen,appartementen,aandelen verkopen van de ene dag op de andere.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Laten we nu gewoon afwachten wat er gebeurt en vooral geen gebeurtenissen nog voor ze moeten plaatsvinden onrealistisch verklaren. Er zijn zo al genoeg gebeurtenissen wel gebeurt die onrealistisch waren, dat we zeker niet mogelijke toekomende gebeurtenissen (waarvan we niet zeker zijn dat ze effectief zullen gebeuren) moeten onrealistisch gaan verklaren.satine schreef:Het is inderdaad nog niet zeker of ze wel naar Australië vertrekken, maar àls ze gaan, denk ik niet dat ze dat pas binnen 6 weken gaan doen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Ik zeg toch niet dat dit onrealistisch is? Ik zeg alleen dat ik denk dat ze niet pas binnen 6 weken zouden vertrekken.tvx1 schreef:Laten we nu gewoon afwachten wat er gebeurt en vooral geen gebeurtenissen nog voor ze moeten plaatsvinden onrealistisch verklaren. Er zijn zo al genoeg gebeurtenissen wel gebeurt die onrealistisch waren, dat we zeker niet mogelijke toekomende gebeurtenissen (waarvan we niet zeker zijn dat ze effectief zullen gebeuren) moeten onrealistisch gaan verklaren.satine schreef:Het is inderdaad nog niet zeker of ze wel naar Australië vertrekken, maar àls ze gaan, denk ik niet dat ze dat pas binnen 6 weken gaan doen.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Ze zullen toch wel moeten? Real life is hier toch aan de orde? Is niet eens meer speculeren.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
lord F.
- Poster rang 5

En waarom is dat nu zo belangrijk voor jou?Amiche schreef:Ze zullen toch wel moeten? Real life is hier toch aan de orde? Is niet eens meer speculeren.
Er gaan heus geen rechtszaken van komen als blijkt dat ze volgende week al weg zijn (wat ik verwacht). En misschien hebben ze al een Australisch paspoort van al die jaren dat ze er al gewoond hebben.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Dat hebben ze toch helemaal niet nodig. Het zijn Belgen, dus ze hebben een Belgisch (allé EU) paspoort nodig. Ze zullen wel een visum voor Australië nodig hebben.lord F. schreef:En waarom is dat nu zo belangrijk voor jou?Amiche schreef:Ze zullen toch wel moeten? Real life is hier toch aan de orde? Is niet eens meer speculeren.![]()
Er gaan heus geen rechtszaken van komen als blijkt dat ze volgende week al weg zijn (wat ik verwacht). En misschien hebben ze al een Australisch paspoort van al die jaren dat ze er al gewoond hebben.
0 x
-
president hubert
- Nog geen rang
Moesten ze naar australie gaan hoop ik toch wel dat ze terugkomt .
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Ik bedoel dat het niet uitmaakt of het onlogisch is wat er geregeld kan en moet en niet gedaan wordt. 'Judith' moet nu eenmaal efkes weg, het is geen verhaalplot, maar een noodzaak. Dus speculeren wanneer ze gaan enzo heeft geen zin.Amiche schreef:Ze zullen toch wel moeten? Real life is hier toch aan de orde? Is niet eens meer speculeren.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
-
Evaaa
- x 435
Ik begin Judith toch wel wat te missen.
Het is wel leuk dat zo nu en dan eens via de webcam opduikt.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
En emma ook!Evaaa schreef:Ik begin Judith toch wel wat te missen.![]()
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Kwast
- Poster rang 5

Ik zou het ook wel leuk vinden als ze weer terug komen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ben ik nu de enige die vindt dat Judith precies weer in haar oude rol aan't hervallen is?
Ze is bezorgd om Emma, en dat is wel normaal gezien het proces er aan komt, maar het lijkt dat ze
weer problemen ziet die er niet zijn.
Gaat ze dat meisje nu werkelijk 24/7 beschermen zonder van haar zijde af te wijken?
't Is weer overdreven precies!
Ze is bezorgd om Emma, en dat is wel normaal gezien het proces er aan komt, maar het lijkt dat ze
weer problemen ziet die er niet zijn.
Gaat ze dat meisje nu werkelijk 24/7 beschermen zonder van haar zijde af te wijken?
't Is weer overdreven precies!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Lazylady
- x 435
Ik ben zelf nooit zo'n grote fan geweest van Judith en heb haar eigenlijk ook niet echt gemist (maar durfde dat niet zeggen en vond haar topic niet meer).
Ze is zo makkelijk zenuwachtig, roept haar kinderen met een irritante stem, is zo verschrikkelijk overbezorgd (ook al vóór Emma's ontvoering)... Het was een stuk rustiger zonder haar vond ik.
Maar je zult mij niet horen zeggen dat ik haar geen goede moeder en/of dokter vind hoor.
Ze is zo makkelijk zenuwachtig, roept haar kinderen met een irritante stem, is zo verschrikkelijk overbezorgd (ook al vóór Emma's ontvoering)... Het was een stuk rustiger zonder haar vond ik.
Maar je zult mij niet horen zeggen dat ik haar geen goede moeder en/of dokter vind hoor.
0 x