Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
exsencon
x 435

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door exsencon »

Ja, wat Peggy betreft had China idd veiliger geweest dan Ternat. :lol:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

exsencon schreef:Ja, waar is de Peggy van vroeger. En omdat er geen gelukkige relaties in Thuis zijn (ge zou er niks over te vertellen hebben) houd ik nu al mijn hart vast...
En weten ook hoe het kan aflopen voor zijn nieuwe vriendin als Peter zijn ex niet snel genoeg uit zijn hoofd kan zetten...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 977
x 581

Bericht door martha »

Het huwelijk van Nancy en Eddy was een zware bevalling maar als het ooit zover komt tussen Peter en Peggy daar zullen serieus weeën aan vooraf gaan :mrgreen:

En als mama Rosa zich gaat bemoeien :whistle: Misschien is het kleine kerkje in Krakau de oplossing.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ze mist Sandrine? Daar heb ik anders nog niet veel van gemerkt en toen ze daar was heeft ze haar anders ook niet zoveel aandacht gegeven.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Peggy is nou niet direct de vleesgeworden emotionele en alles uitende mens der samenleving!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Lazylady schreef:Ze mist Sandrine? Daar heb ik anders nog niet veel van gemerkt en toen ze daar was heeft ze haar anders ook niet zoveel aandacht gegeven.
dat is waar ! Ze heeft er niet eens naar omgezien toen ze daar logeerde: te druk met die comedie rond de dates en de taxi's
0 x
grace1
x 435

Bericht door grace1 »

Vergeet niet dat myra de zorg voor sandrine ook op zich heeft genomen
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

nounake schreef:
Lazylady schreef:Ze mist Sandrine? Daar heb ik anders nog niet veel van gemerkt en toen ze daar was heeft ze haar anders ook niet zoveel aandacht gegeven.
dat is waar ! Ze heeft er niet eens naar omgezien toen ze daar logeerde: te druk met die comedie rond de dates en de taxi's
Het is toch niet omdat het niet in beeld geweest is, dat Peggy zich niet heeft beziggehouden met Sandrine. Ze kunnen nu eenmaal niet alles filmen.
Laatst gewijzigd door Poolaapje op wo 20 mar 2013, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Afbeelding
grace1
x 435

Bericht door grace1 »

Zoveel komt da kindje anders ook niet in beeld
dus geen spijkers op laag water zoeken
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

@grace1: Ik weet niet of jouw post op de mijne slaat, maar heb hem aangepast zodat het duidelijker is. :)
0 x
Afbeelding
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Het is toch niet omdat het niet in beeld geweest is, dat Peggy zich niet heeft beziggehouden met Sandrine. Ze kunnen nu eenmaal niet alles filmen.[/quote]

ge hebt natuurlijk gelijk maar als er op TV een verhaal zich afspeelt kunt ge moeilijk anders dan uit de tekst en de beelden die ge krijgt, afleiden hoe het "leven" zich daar afspeelt hé ?
Als dat niet zo was kunnen we evengoed veronderstellen dat Waldek een geheime maîtresse heeft of dat Femke in privé nog smacht naar peter etc etc
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Het is toch niet omdat het niet in beeld geweest is, dat Peggy zich niet heeft beziggehouden met Sandrine. Ze kunnen nu eenmaal niet alles filmen.

Ha Poolaapje, je hebt helemaal gelijk natuurlijk, maar ik moest toch even lachen toen ik dit las.
Als je het letterlijk neemt zeg je eigenlijk dat het Thuis leven gewoon doorgaat (24/7) en dat af en toe iets gefilmd en uitgezonden wordt, maar lang niet alles, dus dat we maar een heel klein deel zien van de reality show.
We weten allemaal beter en bedoelen ook dat men geen hele dag in 20 min kan steken en geen volle week in 5 dgn etc., maar ik moet eerlijk toegeven dat ik soms fantaseer over als de camera's niet meer draaien, alsof de personages inderdaad gewoon doorgaan daarna. :think:

EDIT: Lol Nounake, gelijktijdig gereageerd!
Jij hebt ook weer gelijk. Dat wat we niet zien kunnen we ook weer teveel opblazen en te belangrijk maken. Met een TV serie kun je natuurlijk alleen meeleven met wat getoond wordt (en soms verhalend uitgelegd).
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Peggy heeft het alleen gedaan om van het gezeur van Peter en de rest af te zijn. Ik zie dit nog een heel drama worden...
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Maar als we ons nu ook nog gaan moeten bezighouden met wat mogelijks achter de schermen gebeurt dan zijn we nog niet Thuis hé! En of het nu voor een trouw is of niet naar Toscane wil ik altijd wel gaan! :lol:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat gepush van Rosa! :mrgreen: Ik zou gek worden als ik zo'n moeder had. Ze steekt overal haar neus in.
0 x
Gesloten