Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Dus... ik bedoel dat Tom haar afremt. Wel goed lezen! Tom zegt toch geregeld dat ze iets moet eten of even rust moet pakken. Hij geeft haar een knuffel en ze kan met hem praten. Dat lijkt mij goed. Hoe hij die deur intrapte, ik vond het maar een slap deurtje
maar al die deuren in filmset "waardanook" geven gemakkelijk mee. Probeer het maar eens met jouw eigen voordeur, dat lukt nooit. Daarom gebruikt de brandweer en de politie ook van die stormrammen maar dat terzijde.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Overschot van gelijk! Nu heb ik dat nooit echt moeten proberen (ik heb nu eenmaal altijd open deuren gevonden
)
maar dat zo'n deur het met een trap begeeft dat is idd film.
Ik bedoelde alleen maar dat Tom er geen gras over liet groeien, maar je hebt gelijk wat betreft zijn zorg voor Judith.
maar dat zo'n deur het met een trap begeeft dat is idd film.
Ik bedoelde alleen maar dat Tom er geen gras over liet groeien, maar je hebt gelijk wat betreft zijn zorg voor Judith.
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Kwast, waar blijf je dat sappig zalig taaltje toch halen en altijd toe the point ook nog.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Dat is het verschil tussen het Vlaams en het Nederlands denk ik, Ranske. Ik vind jullie dialect (voordat ik weer een hoop correcties aan mijn kop krijg geslingerd
) ook erg leuk! Wij Nederlanders zijn over het algemeen wat directer. Dat wordt dan vaak als lomp en/of bot gezien terwijl dat helemaal niet zo is bedoelt. Zeker de streek waar ik vandaag kom is men heel direct. Hier wordt niet rond de pot gedraaid maar zegt men waar het op staat. Niet altijd even wijs, maar wel duidelijk
Judith doet er goed aan om Tom in haar buurt te hebben. In elk geval iemand die een beetje op haar past. Kan me voorstellen dat je door het lint gaat als je denkt te weten wie jouw kind heeft.
Judith doet er goed aan om Tom in haar buurt te hebben. In elk geval iemand die een beetje op haar past. Kan me voorstellen dat je door het lint gaat als je denkt te weten wie jouw kind heeft.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Blijf zeggen waar het op staat Kwast, plezierig om lezen zelfs als ik niet akkoord ben.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Zal ik zeker doen. Iedereen zijn eigen stijl. Ik vraag mij wel af waar Judith naar toe moet als de praktijk daadwerkelijk gesloten is. Kan mij dat trouwens niet voorstellen want waar moet Geert dan naar toe? Misschien dat ze samen met Geert de praktijk een doorstart geeft? Dan zijn alleen wel alle patienten gevlogen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee,Kwast. Als ik het goed begrijp (wat niet altijd evident is in Thuis) heeft elke arts zijn eigen patienten. Ik hoorde trouwens Ann tegen Judith zeggen: Je kunt je patienten toch ook ergens anders volgen?Kwast schreef:Dan zijn alleen wel alle patienten gevlogen.
Zodus concludeer ik dat ze wel degelijk hun eigen patienten hebben en zo hoort het ook in een dokterspraktijk.
Maar gezien de huidige ontwikkelingen (Marianne,Mayra) zie ik Ann nog niet zo vlug vertrekken.
0 x
Potentia Principatum
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Ik dacht voor de seizoensfinale dat Marianne Judith kon aanbieden om de dokterspraktijk alleen open te houden. Het aantal patiënten zou minderen natuurlijk (van Ann, Geert en Judith naar enkel Judith en misschien Geert parttime)Caligula schreef:Nee,Kwast. Als ik het goed begrijp (wat niet altijd evident is in Thuis) heeft elke arts zijn eigen patienten. Ik hoorde trouwens Ann tegen Judith zeggen: Je kunt je patienten toch ook ergens anders volgen?Kwast schreef:Dan zijn alleen wel alle patienten gevlogen.
Zodus concludeer ik dat ze wel degelijk hun eigen patienten hebben en zo hoort het ook in een dokterspraktijk.
Maar gezien de huidige ontwikkelingen (Marianne,Mayra) zie ik Ann nog niet zo vlug vertrekken.
Het is terug Marianne haar huis en en zij zou haar schoondochter kunnen helpen hiermee.
Zo heeft ze ook terug wat familie in huis (en kan ze misschien wat oma spelen voor Emma en Stan).
Maar na de seizoensfinale denk ik ook dat Ann niet snel zal vertrekken. Misschien zal Mayra verlamd zijn door de val waardoor ze niet weg kunnen...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee, Ik denk vooral dat Judith zich gaat bezig houden met Emma en niet te veel aan haar job of de praktijk gaat denken.
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Judith haar ex overleden, Mayra zwanger van hem, 't trieste verhaal er rond, Emma kwijt, de praktijk weg door An.
Hoe gaat die dat uithouden tot september ?
Hoe gaat die dat uithouden tot september ?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

- smurfin
- Poster rang 2

Ik hoop voor Judith dat de 'zaak' rond Emma snel in een stroomversnelling komt en dat ze haar dochter terug bij haar heeft. Al een geluk dat ze Tom heeft om haar te proberen kalmeren en bij te staan in deze helse periode...
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

Als dit alles echt was, en geen fictie, dan zou ik het volgende zeggen aan Judith.
Luister. Ik weet niet hoe het is om een kind te hebben, laat staan een kind te hebben dat ontvoerd werd.
Toch kan ik mij voorstellen dat u het heel moeilijk heeft, en in paniek bent.
Maar. Houd alstublieft op u te concentreren op dat valse spoor "Geert Smeekens".
Dat is precies wat de echte ontvoerder wil dat u doet.
Als ik u was zou ik juist Geert in vertrouwen nemen. Hij kan u helpen zoeken naar sporen en aanwijzingen.
Hij is een integer mens en hij is zeer intelligent. Beschuldig hem niet, en laat hem u helpen. Misschien heeft Emma hem in vertrouwen genomen en meer verteld over haar online vriendje.
Judith, houd u sterk en blijf vooral kalm en redelijk. Ik hoop dat je Emma gauw vindt.
Luister. Ik weet niet hoe het is om een kind te hebben, laat staan een kind te hebben dat ontvoerd werd.
Toch kan ik mij voorstellen dat u het heel moeilijk heeft, en in paniek bent.
Maar. Houd alstublieft op u te concentreren op dat valse spoor "Geert Smeekens".
Dat is precies wat de echte ontvoerder wil dat u doet.
Als ik u was zou ik juist Geert in vertrouwen nemen. Hij kan u helpen zoeken naar sporen en aanwijzingen.
Hij is een integer mens en hij is zeer intelligent. Beschuldig hem niet, en laat hem u helpen. Misschien heeft Emma hem in vertrouwen genomen en meer verteld over haar online vriendje.
Judith, houd u sterk en blijf vooral kalm en redelijk. Ik hoop dat je Emma gauw vindt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, Jules rationeel heb je gelijk natuurlijk maar een moeder die weet dat haar kind ontvoerd is door godweet welke pervert dan is het wel even moeilijk om rationeel te blijven en in zo'n situaties zijn mannen mss ietwat rationeler dan vrouwen maar dat is nu juist wat vrouwen hebben dat mannen niet hebben.En dat is nu juist wat hen zo speciaal maakt.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Als dit een reële situatie zou zijn, zouden wij niet méér weten dan Judith nu.
Dan zijn er geen tv-beelden die doen vermoeden dat het wel eens iemand helemaal anders zou kunnen zijn, zouden wij ook niet op de hoogte zijn van de Gui Tarstar-chatgesprekken.
Wij zouden dan ook geen flauw vermoeden hebben dat Geert een totaal verkeerd spoor is, net als Judith.
Dan zijn er geen tv-beelden die doen vermoeden dat het wel eens iemand helemaal anders zou kunnen zijn, zouden wij ook niet op de hoogte zijn van de Gui Tarstar-chatgesprekken.
Wij zouden dan ook geen flauw vermoeden hebben dat Geert een totaal verkeerd spoor is, net als Judith.
0 x