Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Dat heb ik niet gezien. Ik zal het nog eens moeten herbekijken of beter nog een foto hier plaatsen.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Fris mijn geheugen op Heidi, want wie is dat ? Van waar moet ik die kennen ?heidiw schreef: do 16 jan 2025, 08:24 En dan zit daar Hakim Chatar privédetective voor Lowie te spelen
En wat de voorbije aflevering betreft : heb het bijna weer niet droog gehouden

0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Werkte vooral voor StuBru als dj, en deed mee aan Celebrity Masterchef. Ook soms te zien in reclamespotjes voor Humo.martha schreef: do 16 jan 2025, 13:38 Fris mijn geheugen op Heidi, want wie is dat ? Van waar moet ik die kennen ?
1 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Gewoonweg fantastisch dat Kaat terug is! Zal voor de nodige opfrissing zorgen ten huize Frank en Simonne. Ik kijk ernaar uit.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Is ook toevallig (of nietTiboko schreef: do 16 jan 2025, 12:35 Luc had indertijd ook een "internationale" privé detective ingeschakeld om zijn "verdwenen" zoontje op te sporen. Is wellicht de zoon van die man...

0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Ik herinner mij vooral dat Frank en Eddy de puzzelstukken zodanig in elkaar hadden gelegd dat ze dachten dat Luc de vader was van Sam, waarop Luc Frank totaal uitlachtefrankbomans schreef: vr 17 jan 2025, 09:53 Is ook toevallig (of niet ) dat er net nu naar hem verwezen wordt, want Sam schakelde hem destijds ook in toen ze haar moeder zocht. Ik had Wouter Van Lierde graag nog eens in actie gezien als privédetective, vond de rol van Thomas Smith wel goed gebracht destijds. Helaas is de acteur veel te vroeg overleden...

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
simonne is eindelijk tot inzicht gekomen dat ze verkeerd bezig was en Kaat heeft hierin een grote en goede invloed gehad.
Wel een beetje een wrang gevoel bij dat promofilmpje van Robin. Het gonst op de radio en in promo hoe afgeraden en verboden wordt om jongeren af te raden in aanraking te brengen met alcohol en alcoholhoudende dranken. Dus Robin niet goed bezig om jongeren te betrekken bij je wijn profiling!
Wel een beetje een wrang gevoel bij dat promofilmpje van Robin. Het gonst op de radio en in promo hoe afgeraden en verboden wordt om jongeren af te raden in aanraking te brengen met alcohol en alcoholhoudende dranken. Dus Robin niet goed bezig om jongeren te betrekken bij je wijn profiling!
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Waldek maakte wel hard van zijn oren voor n volle zaal, niet slim ! Mij lijkt het ook wel straf dat er 6000 liter water uit n klein kraantje kan vloeien op zo'n korte tijd.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Weer boeiende aflevering, met Kaat. Zou wel interessant zijn als ze haar in aanraking laten komen met wat er allemaal is gebeurd toen ze weg was: Paulien dood, Jacques en Bob doorgeslagen en dood, ouderlijk huis afgebrand, terugkeer van Robin.
Over de Withoeve: ik zou het niet jammer vinden als dit drama het einde betekent van heel dat wijngegeven, heb het altijd vrij saai gevonden.
Ik kan er niet aan doen, maar ik blijf maar mogelijke toekomstige koppels verzinnen. Ik zou nu gokken op Adil+Kaat, Tim+Femke. Ik vermoed zelfs dat Femke Tim, en niet Peter bedoelde, toen ze het met Anna had over een goede partner die ze had laten gaan.
Over de Withoeve: ik zou het niet jammer vinden als dit drama het einde betekent van heel dat wijngegeven, heb het altijd vrij saai gevonden.
Ik kan er niet aan doen, maar ik blijf maar mogelijke toekomstige koppels verzinnen. Ik zou nu gokken op Adil+Kaat, Tim+Femke. Ik vermoed zelfs dat Femke Tim, en niet Peter bedoelde, toen ze het met Anna had over een goede partner die ze had laten gaan.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Femke heeft Tim toch niet laten gaan? Ze werd door Peter zwanger van Lukas terwijl ze nog met Tim was en die laatste kwam daarachter, waardoor hij haar niet zomaar liet gaan tijdens een alcoholcontrole. Zij was voorwaardelijk vrij en blies positief.
En van mij mogen mensen gerust een tijdje single blijven, als Thuis geloofwaardig wil overkomen en 'de realiteit weergeven' zoals de schrijvers zelf beweren, dan zijn personages die een tijd single zijn, echt geen uitzondering.
We weten ook niet veel van het privéleven van Kaat, misschien heeft ze in Zweden wel een relatie, in welke vorm dan ook.
En van mij mogen mensen gerust een tijdje single blijven, als Thuis geloofwaardig wil overkomen en 'de realiteit weergeven' zoals de schrijvers zelf beweren, dan zijn personages die een tijd single zijn, echt geen uitzondering.
We weten ook niet veel van het privéleven van Kaat, misschien heeft ze in Zweden wel een relatie, in welke vorm dan ook.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 14
- x 20
Dus Robin zal toegeven dat hij die kraan heeft laten open staan, in ruil voor een vrijpartij met een overigens mooi en sexy meisje.
Verzekeringen kennende zullen zij "misschien" de schade vergoeden , maar alleszinds verhalen op de veroorzaker ( Robin) en dus Tom. Benieuwd hoe dat zal aflopen.
Verzekeringen kennende zullen zij "misschien" de schade vergoeden , maar alleszinds verhalen op de veroorzaker ( Robin) en dus Tom. Benieuwd hoe dat zal aflopen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik vind dat ze daar bij Feniks behoorlijk licht over dat "incidentje" gaan. Het gaat om (omgerekend) 8000 flessen, zei Waldek, aan 10 euro per fles. De impact is natuurlijk veel groter dan dat netto 80 000 euro bedrag verlies.
Het gaat hier om de huiswijn, die zowel in de wijnbar als in de shop heel populair was en dus - na uitputting voorraad - lange tijd onbeschikbaar zal zijn. Gevolg is ook dat ter vervanging grote voorraden externe wijnen moeten aangekocht worden. De schade zal dus vele malen groter zijn...
Ik herinner me dat een paar seizoenen geleden er ook iets mis ging met het "brouwen" van de huiswijn en het bedrijf zonder de investering van Karin bankroet was gegaan.
Nu lijkt het allemaal "de verzekering betaalt wel, case closed". Nee zo eenvoudig is het niet. Zoals Jules zegt zal er een schuldige moeten gevonden worden die een groot deel van de schade moet vergoeden. Ik hoop voor Robin dat iemand hem dit duidelijk maakt.
Wat Kaat betreft, ben ik heel benieuwd of haar overgang van man naar vrouw (wat moeilijk lag toen voor haar toemalige partner Kobe, met dramatische gevolgen) onthouden werd door de scenaristen of dat ze nu ineens gewoon gaan doen dat ze 100 procent vrouw is...
Het gaat hier om de huiswijn, die zowel in de wijnbar als in de shop heel populair was en dus - na uitputting voorraad - lange tijd onbeschikbaar zal zijn. Gevolg is ook dat ter vervanging grote voorraden externe wijnen moeten aangekocht worden. De schade zal dus vele malen groter zijn...
Ik herinner me dat een paar seizoenen geleden er ook iets mis ging met het "brouwen" van de huiswijn en het bedrijf zonder de investering van Karin bankroet was gegaan.
Nu lijkt het allemaal "de verzekering betaalt wel, case closed". Nee zo eenvoudig is het niet. Zoals Jules zegt zal er een schuldige moeten gevonden worden die een groot deel van de schade moet vergoeden. Ik hoop voor Robin dat iemand hem dit duidelijk maakt.
Wat Kaat betreft, ben ik heel benieuwd of haar overgang van man naar vrouw (wat moeilijk lag toen voor haar toemalige partner Kobe, met dramatische gevolgen) onthouden werd door de scenaristen of dat ze nu ineens gewoon gaan doen dat ze 100 procent vrouw is...
0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Ja, maar ik denk dat Femke 'laten gaan' bedoelde als in 'hij is weggegaan door mijn toedoen'.satine schreef: do 23 jan 2025, 09:42 Femke heeft Tim toch niet laten gaan? Ze werd door Peter zwanger van Lukas terwijl ze nog met Tim was en die laatste kwam daarachter, waardoor hij haar niet zomaar liet gaan tijdens een alcoholcontrole. Zij was voorwaardelijk vrij en blies positief.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Tiboko heeft gelijk : als het verlies van de wijn maar gedeeltelijk wordt teruggbetaald, zitten ze nog met ferme schulden ! En het opkuisen van de loods zal ook wel wat kosten en ms is er permanent 'water'schade, vocht in de muren. Robin neemt t op voor Artemis, maar blijkbaar heeft die iets met n meisje, Winnie dus daar zal hij wel bot vangen.
Ja, hopelijk onthouden de scenaristen dat Kaat ooit Franky was en dus niet zwanger kan worden of zo ...
Ja, hopelijk onthouden de scenaristen dat Kaat ooit Franky was en dus niet zwanger kan worden of zo ...
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
En nu heeft Robin dat gekus van Artemis en Winnie op Facebook gegooid, ai ai ai, daar komen vodden van.
0 x