Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Eddy bedoelt het absoluut goed, maar hij overdrijft in het willen helpen. In plaats van Britt om de 5' te vragen of ze niks nodig heeft, zou hij beter een wandeling gaan maken en haar zo wat ademruimte geven. Ze kan immers duidelijk enkel in dat piepklein woonkamertje studeren en dan zit hij daar ook nog eens de afwas te doen, te koken etc. Zo maakt hij haar onnodig extra zenuwachtig.
Simonne trapt duidelijk in de val van een oplichtster, ik snap dat ze wanhopig is, maar dit leidt enkel tot nog meer verdriet voor iedereen rond Sam.
Simonne trapt duidelijk in de val van een oplichtster, ik snap dat ze wanhopig is, maar dit leidt enkel tot nog meer verdriet voor iedereen rond Sam.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
@ catherine : een dikke knuffel voor het verlies en veel sterkte.
@ daffy : duidelijk dat het een oplichster is : ze zal eerst een grondig onderzoek (via sociale media ? via Facebook ? ) gedaan hebben naar Sam en zo wist ze al op voorhand dat Veerle gestorven is en dat Joren bij Sam heeft gewoond. Daarbij heeft ze nog vlug naar de foto's gekeken die in het woonvertrek van Simonne aan de muur hangen (ik krijg iets van dergelijke mensen, die als ze ergens voor het eerst binnenkomen direct rondkijken, zo was er vorig jaar die Arjan of zoiets die bij Bob of was het bij Lowie direct zat te snuffelen in de kas) 95 euro voor een intakegesprek
@ daffy : duidelijk dat het een oplichster is : ze zal eerst een grondig onderzoek (via sociale media ? via Facebook ? ) gedaan hebben naar Sam en zo wist ze al op voorhand dat Veerle gestorven is en dat Joren bij Sam heeft gewoond. Daarbij heeft ze nog vlug naar de foto's gekeken die in het woonvertrek van Simonne aan de muur hangen (ik krijg iets van dergelijke mensen, die als ze ergens voor het eerst binnenkomen direct rondkijken, zo was er vorig jaar die Arjan of zoiets die bij Bob of was het bij Lowie direct zat te snuffelen in de kas) 95 euro voor een intakegesprek

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Jup, daar ben ik ook zeker van! En ik heb het ook gehad met die mooipraters. Hetgeen ik wil zeggen is dat ze nog niet het zweverigste type is dat ik ben tegengekomen. Ik heb er al geweten die direct beginnen met geurkaarsen en waar de wierooklucht rond hangt. Ze omhult zich in een goede camouflage van eerlijk mens! Simonne zou toch beter moeten weten. Dacht dat ze realistischer was!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik hoop dat Simone en Tim niet meegaan in het 'energetische' verhaal, niet enkel voor het geld, maar ook omwille van de valse hoop. Volgens mij was Sam toch al hersendood, lijkt me straf dat ze 100% 'herstelt'. En moest dit zo zijn, zou dat geen goed voorbeeld zijn, dan gaan nog meer mensen mee met de alternatieve geneeskunde of kwakzalverij.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Wordt Artemis de nieuwe jongere met problemen thuis nu Therese niet meer in beeld is ? Mooi meisje en ik hoop dat het wat wordt met Robin, dan blijft hij ms op het goeie pad ?
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Zou het mogelijk zijn dat die oplichster 250 euro per sessie vraagt ? Simonne zei toch dat ze 250 euro van de rekening had gehaald maar niet zoveel had moeten betalen de eerste keer. En die oplichster sprak van een tiental sessies of desnoods nog meer. En gelukkig mij : ik ben nog nooit in contact gekomen met dergelijke types. Heb wel een 30-tal jaren geleden wel een goede vriendin verloren toen die in de ban raakte van één, denk Jomanda (het was een nederlandse).
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Een beetje heftige aflevering, met een aangrijpend gesprek tussen Tim en Hannah. Het meisje dat haar speelt doet dit trouwens voortreffelijk... 

1 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Ik vond het weer een ontroerende aflevering. Echt sterk geacteerd! Het feit dat we dit al weken zagen aankomen, zorgde ervoor dat het niet zo zwaar binnenkwam, ik had er mij al mee verzoend.
Maar het blijft jammer.
Ik hoop zeer hard dat Kaat aan Simonnes bed staat. En een toekomstig koppel Kaat en Tim? Thilly en Tim? Opnieuw Femke en Tim?
Maar het blijft jammer.
Ik hoop zeer hard dat Kaat aan Simonnes bed staat. En een toekomstig koppel Kaat en Tim? Thilly en Tim? Opnieuw Femke en Tim?
0 x
-
- Nog geen rang
- x 50
De aflevering van vanavond was zeer ontroerend. Echt de emoties die Tim en Hannah tonen waren voelbaar. Ik vond vooral het stukje toen Tim en Hannah elkaar vastpakken en er een terugblik was van Sam echt heel mooi. Tim en Hannah zullen hun weg moeten gaan vinden zonder hun partner/moeder, maar gaandeweg zullen ze die wel vinden. Al gaat dat tijd kosten. Maar ze zullen er voor elkaar zijn en steunen.
Ik hoop dat degene die nu bij Simonne is haar troost kan bieden. Het is al verdrietig genoeg dat ze niet bij het moment was.
Het was te verwachten dat dit zou gebeuren. Het blijft verdrietig zo'n gebeurtenis.
Ik hoop dat degene die nu bij Simonne is haar troost kan bieden. Het is al verdrietig genoeg dat ze niet bij het moment was.
Het was te verwachten dat dit zou gebeuren. Het blijft verdrietig zo'n gebeurtenis.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Laat Tim maar eerst even bekomen van alles - voorlopig kan niks of niemand aan 'Zijn Sam' tippen.Icarus123 schreef: wo 15 jan 2025, 21:13 En een toekomstig koppel Kaat en Tim? Thilly en Tim? Opnieuw Femke en Tim?
Het gaat allemaal al zo snel in Thuis, alsof single zijn iets is om je voor te schamen...
Maar ja, the show must go on...
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Denk nadat we de aflevering van vandaag gezien hebben: absoluut nodig. Prima geacteerd trouwens. Proficiat! Er zal nu toch een hele tijd moeten overgaan voor Tim en Hannah hun verdriet kunnen verwerken en elkaar vinden in die moeilijke tijd die hen te wachten staat.
Wel heel mooie montage ook over de terugblik in tijd, waarin we Sam terugzagen en hoe ze elkaar gevonden hebben en mooie momenten beleefden. Ook de geboorte van Hannah was passend in die aflevering! Zo... well done!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Rustig en sereen. De sterke band tussen Tim en Hannah. Hannah die er haar eigen interpretatie mocht aan geven. Frank die er ook probeert te zijn voor Hannah. De montage van Sam door de jaren heen. De realistische omkadering van orgaandonatie. Heel mooi en realistisch gebracht (behalve dat familie niet op de gang zit te wachten maar dat is nu bijzaak).
Aan de andere kant, Simonne die door haar eigen koppigheid geen afscheid kon nemen van haar dochter en haar kas blijft opfretten, op niets of niemand reageert.
Hopelijk laten ze Tim en Hannah het op hun tempo verwerken en wordt er volgens de gaande Thuisnormen niet binnen de paar maanden een nieuwe partner/plusmama binnengebracht. Daar heeft niemand behoefte aan.
Over de mysterieuze man die in Bar Madam binnen komt. Iemand komt na 15 jaar terug. Spanning spanning... Want natuurlijk zit je dan te zoeken naar iemand uit het verleden.
En dan zit daar Hakim Chatar privédetective voor Lowie te spelen
Aan de andere kant, Simonne die door haar eigen koppigheid geen afscheid kon nemen van haar dochter en haar kas blijft opfretten, op niets of niemand reageert.
Hopelijk laten ze Tim en Hannah het op hun tempo verwerken en wordt er volgens de gaande Thuisnormen niet binnen de paar maanden een nieuwe partner/plusmama binnengebracht. Daar heeft niemand behoefte aan.
Over de mysterieuze man die in Bar Madam binnen komt. Iemand komt na 15 jaar terug. Spanning spanning... Want natuurlijk zit je dan te zoeken naar iemand uit het verleden.
En dan zit daar Hakim Chatar privédetective voor Lowie te spelen

1 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Zei Lowie trouwens dat hij de vader van die privédetective kende? Wie zou dat dan zijn?
Laatst gewijzigd door Icarus123 op do 16 jan 2025, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Luc had indertijd ook een "internationale" privé detective ingeschakeld om zijn "verdwenen" zoontje op te sporen. Is wellicht de zoon van die man...
Ook ironisch dat Lowie in bepaalde zin dus hetzelfde meemaakt als zijn vader indertijd...
Ook ironisch dat Lowie in bepaalde zin dus hetzelfde meemaakt als zijn vader indertijd...
2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Vlak voor we het gesprek zagen tussen die privé-detective en Lowie zagen we een flesje op de toog staan met het wenend kindje.
Ik hoop dat dit niet betekent dat Lowie veel geld gaat kwijt zijn voor niks.
Ik hoop dat dit niet betekent dat Lowie veel geld gaat kwijt zijn voor niks.
0 x