Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Ganja »

Christel schreef:
Sasha schreef:Btw , ik dacht dat de vriendschap tussen Peggy en Femke al terug was ? Daar lijken ze de laatste afleveringen zoveel nadruk op te leggen. Een paar weken geleden was Peggy toch haar hart komen luchten bij Femke op haar loft... Of niet soms ?
Inderdaad, dat dacht ik ook... :-?
Idd heel raar. Ik dacht ook dat die vriendschap al terug oké was.
Mss hebben de thuisschrijvers last van een beetje geheugen verlies na al die jaaaaaren schrijven :D
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 580

Bericht door martha »

Toen ik gisteren Peggy zag in haar strak topje moest ik denken aan wat men hier in ons dialect zegt : "ze heeft veel volk in de statie" :lol:

En Peggy is wel veel mooier met haar haren los dan in dat strak paardenstaartje.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

martha schreef:Toen ik gisteren Peggy zag in haar strak topje moest ik denken aan wat men hier in ons dialect zegt : "ze heeft veel volk in de statie" :lol:
Dat zei Eddy ook al eens. :mrgreen:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Na de gezellige pannenkoekenbak lijkt het wel alsof de psychologe gewonnen is voor Peggy en Geert, maar ik denk dat ze nog bedrogen gaan uitkomen ... Zo simpel is het niet, 'one big happy family'.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

johan1969 schreef:Na de gezellige pannenkoekenbak lijkt het wel alsof de psychologe gewonnen is voor Peggy en Peter, maar ik denk dat ze nog bedrogen gaan uitkomen ... Zo simpel is het niet, 'one big happy family'.
Fixed? ;)
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik denk altijd dat Peggy een nonneke is geworden die de weg naar het klooster is verloren. Geef mij maar de Peggy van vroeger! :doh:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Lazylady schreef:
martha schreef:Toen ik gisteren Peggy zag in haar strak topje moest ik denken aan wat men hier in ons dialect zegt : "ze heeft veel volk in de statie" :lol:
Dat zei Eddy ook al eens. :mrgreen:
Wanner gaan ze nu eindelijk eens een styliste in dienst nemen ?

En Peggy was uiterst gespannen en onnatuurlijk in bijzijn van die psychologe ! Als die daarin trapt mag ze terug naar de unif !
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vond dat nogal meevallen. Het lijkt mij niet geheel onlogisch dat Peggy gespannen is in het bijzijn van de psychologe en zich niet normaal gedraagd. Geen idee of jij wel eens bij een psy. bent geweest maar in mijn beleving lijkt het mij volstrekt logisch dat er mensen zijn die zich dan niet gedragen zoals zij normaal gesproken gedragen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ja... en ik werd daar eigenlijk heel erg mezelf van (anders dan gewoonlijk wel, maar toch echter en meer hoe ik vanbinnen ben). Peggy en Peter lieten ook hun echte gedachtes en emoties zien, hun onzekerheid. Maar je hebt gelijk Kwast, ik mag niet mijn eigen ervaring op de rest van de wereldbevolking gaan projecteren.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

k vond dat nogal meevallen. Het lijkt mij niet geheel onlogisch dat Peggy gespannen is in het bijzijn van de psychologe en zich niet normaal gedraagd. Geen idee of jij wel eens bij een psy. bent geweest maar in mijn beleving lijkt het mij volstrekt logisch dat er mensen zijn die zich dan niet gedragen zoals zij normaal gesproken gedragen.

Ge hebt gelijk ! Ik ben nog nooit in aanraking geweest met zo'n situatie en dus had ik niet mogen oordelen ! Eigenlijk ging het mij meer om de manier waarop ze hun rol vertolkten dan om hun instelling op dat moment .
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Ze wil dus enkel dat kind omdat ze bang is dat Peter gaat lopen, heeft ze zelf gezegd gisteren tegen Femke, goeie basis om een kind te adopteren. :clap:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Inderdaad! En ondertussen zijn er al een boel mensen hun bijlen aan het slijpen, alleen maar omdat 'snuiteke' het weer eens niet aan kan om de waarheid te zeggen.
Als hier weer een rel van komt, mag ze deze keer wel de schuld op zich nemen - misschien dat Rosa's ogen dan ook eens open gaan.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

dat " snuiteke " dat is bij mij zoals "poepie" Grrrrrrrrr niet te slikken ! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind sowieso de Vlaamse koosnamen zeer bijzonder. Het valt mij ook op dat er in Thuis heel veel bijzondere koosnamen worden gebruikt. Wat is er mis met schatje? Oké dat ik ook erg klef, maar ik vind dat beter te verhapstukken dan snuiteke en poepie.

Overigens wel heel erg kansloos dat je een kind ergens uit de oerwouden van weetikveelwaar wilt halen als bindertje voor uw treurwilg. Als die psychologe daar niet heel snel doorheenprikt dan mag ze van mij terug naar de academie!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

... en Peggy begint ook al... :cry: :crazy:
0 x
Gesloten