Kinderuurtje??
Inhouden seizoen 31
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Inhouden seizoen 31
Allee, gaat zij nu eindelijk beseffen dat zij verkeerd bezig is
Hopelijk slaat zij die niet in de wind.
Zou er een einde komen aan die oorlog tussen die twee of zit er een soort strategie achter?
0 x
- Yvetje
- Poster rang 3

- x 193
- x 236
Inhouden seizoen 31
10.11.2025 - aflevering 5945
Een avondje plezier eindigt voor Hannah en Lyn in een klein drama. Judith en Selin hebben hun bemiddelingsgesprek. Marie is bezorgd over haar zoon die ze de verkeerde kant ziet uitgaan. Christine hoopt dat de ogen van haar mama snel opengaan. Cupido maakt overuren deze dagen.
11.11.2025 - aflevering 5946
Judith krijgt niet de juiste steun en wordt dan ook nog eens op de vingers getikt. Lyn neemt het op voor Hannah, maar dat zorgt voor enorme commotie. Andreas liegt tegen Emma. Anna, Femke en Rosa gaan naar een bingo-avond en vragen Niels mee.
12.11.2025 - aflevering 5947
Waldek verliest zijn geduld met Niels die het wat uithangt. Selin werkt haar frustraties uit op haar dochter en dat vindt Anna niet kunnen. Andreas besluit om niet meer te gaan werken waardoor ook Frank zich zorgen begint te maken. Thilly krijgt een koekje van eigen deeg.
13.11.2025 - aflevering 5948
Een bezorgde Frank neemt Andreas onder zijn vleugels, maar die interpreteert zijn goede raad op een speciale manier. Judith merkt dat Anna haar ontwijkt en confronteert haar. Frank vindt de fiets van Lyn terug. Rosa merkt dat het niet goed gaat met Niels en dan slaat het noodlot toe.
14.11.2025 - aflevering 5949
Sunny doet zijn beklag bij Rosa die een voorstel voor hem heeft. Andreas wil niet langer als een klein kind behandeld worden. Simonne probeert de waarheid op een slinkse manier te achterhalen. Het geluk lacht Rami toe. Greet krijgt een verontrustend telefoontje.
Bron: https://www.showbizzsite.be/zoek-tv-sho ... uery=Thuis
https://www.mijn-tv-gids.be/tv/46523448280/thuis.html
Een avondje plezier eindigt voor Hannah en Lyn in een klein drama. Judith en Selin hebben hun bemiddelingsgesprek. Marie is bezorgd over haar zoon die ze de verkeerde kant ziet uitgaan. Christine hoopt dat de ogen van haar mama snel opengaan. Cupido maakt overuren deze dagen.
11.11.2025 - aflevering 5946
Judith krijgt niet de juiste steun en wordt dan ook nog eens op de vingers getikt. Lyn neemt het op voor Hannah, maar dat zorgt voor enorme commotie. Andreas liegt tegen Emma. Anna, Femke en Rosa gaan naar een bingo-avond en vragen Niels mee.
12.11.2025 - aflevering 5947
Waldek verliest zijn geduld met Niels die het wat uithangt. Selin werkt haar frustraties uit op haar dochter en dat vindt Anna niet kunnen. Andreas besluit om niet meer te gaan werken waardoor ook Frank zich zorgen begint te maken. Thilly krijgt een koekje van eigen deeg.
13.11.2025 - aflevering 5948
Een bezorgde Frank neemt Andreas onder zijn vleugels, maar die interpreteert zijn goede raad op een speciale manier. Judith merkt dat Anna haar ontwijkt en confronteert haar. Frank vindt de fiets van Lyn terug. Rosa merkt dat het niet goed gaat met Niels en dan slaat het noodlot toe.
14.11.2025 - aflevering 5949
Sunny doet zijn beklag bij Rosa die een voorstel voor hem heeft. Andreas wil niet langer als een klein kind behandeld worden. Simonne probeert de waarheid op een slinkse manier te achterhalen. Het geluk lacht Rami toe. Greet krijgt een verontrustend telefoontje.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Inhouden seizoen 31
Yvetje schreef: vr 31 okt 2025, 13:45 Selin werkt haar frustraties uit op haar dochter en dat vindt Anna niet kunnen.
Toch wel een beetje vreemd. Eerst was het verhaal dat Ayla "moeilijk deed" omdat haar oma zo streng was, maar nu - zagen we gisteren - blijkt ook Selin redelijk veeleisend/streng te zijn voor haar dochter.
Natuurlijk is het ook dansen op een slappe koord, want voor Anna - als buitenstaander én psycholoog - is het uiteraard makkelijker om tot dit meisje door te dringen dan voor haar mama. Raar trouwens dat Selin het had over "voorbereiden op het middelbaar", terwijl ze nog niet in het laatste jaar lager onderwijs zit, dacht ik eerder meegepikt te hebben
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 50
Inhouden seizoen 31
Het verontrustend bericht dat Judith kreeg ging gelukkig niet over Stan, maar wel dus over Tom. Na het zien van de afleveringen van afgelopen week werd het duidelijk dat het dus over Tom zal gaan. Nog afwachten wat er precies nu gebeurd is met hem maar ik heb zo mijn vermoedens.
Ik heb de preview beelden gezien van volgende week en het wordt spannend. Judith die in paniek is en naar Tom gaat zoeken en uiteindelijk een telefoontje van haar collega's gaat krijgen met nieuws over Tom.
Hoe dichter bij de aflevering komt hoe duidelijker de spoilers worden.
Ik heb de preview beelden gezien van volgende week en het wordt spannend. Judith die in paniek is en naar Tom gaat zoeken en uiteindelijk een telefoontje van haar collega's gaat krijgen met nieuws over Tom.
Hoe dichter bij de aflevering komt hoe duidelijker de spoilers worden.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Inhouden seizoen 31
Eddy en Greet?Yvetje schreef: vr 31 okt 2025, 13:45 Christine hoopt dat de ogen van haar mama snel opengaan. Cupido maakt overuren deze dagen.
Ik gun Eddy alleszins eens wat geluk in de liefde.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Inhouden seizoen 31
Had ook die indruk gisterenavond dat daar wat bewondering voor elkaar en in Eddy's ogen wat meer aan de hand was. Zou natuurlijk fijn zijn voor hem. Maar dan denk ik : als Eddy daar tevoorschijn komt in z'n Tarzan outfit, dan zet Greet het waarschijnlijk op een lopen om nooit meer terug te komen. En zou Christine hem aanvaarden als stiefpapa?? Maar ja, Eddy is veranderd, vooral ook door de educatieve literatuur zou hij wel eens een stukje aanvaardbare taal kunnen produceren en als hij haar dan z'n welgekend stoofvlees zou voorschotelen. Wie weet!Kiki_Dee schreef: vr 31 okt 2025, 21:50 Eddy en Greet?
Ik gun Eddy alleszins eens wat geluk in de liefde.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Inhouden seizoen 31
Ik gun Eddy heel zeker opnieuw geluk, maar met Greet? Ik zie dat toch niet helemaal, zeker niet op langere termijn.
Maar wie weet...
Maar wie weet...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Inhouden seizoen 31
En Eddy veranderd
Toen hij van Nancy zijn zin niet kreeg, was het snel gedaan met de "nieuwe Eddy" - ze vloog met klikken en klakken buiten, met een stinkende vuilzak en wat scheldwoorden er bovenop.
Nee - Eddy en Greet zou geen goeie match zijn, ze is veel te dominant en het zou snel clashen. Maar natuurlijk, in Thuis kunnen mensen van de ene dag op de andere totaal veranderd zijn. Wait and see.
Toen hij van Nancy zijn zin niet kreeg, was het snel gedaan met de "nieuwe Eddy" - ze vloog met klikken en klakken buiten, met een stinkende vuilzak en wat scheldwoorden er bovenop.
Nee - Eddy en Greet zou geen goeie match zijn, ze is veel te dominant en het zou snel clashen. Maar natuurlijk, in Thuis kunnen mensen van de ene dag op de andere totaal veranderd zijn. Wait and see.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Inhouden seizoen 31
Die twee passen toch helemaal bij elkaar. Ik denk dat Eddy het niet lang zou uithouden als Greet zich zo gedraagt tegenover hem als tegen haar dochter
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Inhouden seizoen 31
Kijk naar Waldek en Karin, Judith en Dries…satine schreef: za 01 nov 2025, 09:30 Ik zie dat toch niet helemaal, zeker niet op langere termijn.
Maar wie weet...
Ik denk dat Greet niets liever heeft dan een voetveeg als Eddy die ze kan commanderen
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Inhouden seizoen 31
Greet wel, maar Eddy ook op termijn?
Die wil wel wat tegenwind, maar constant gecommandeerd worden als een klein kind is toch nog van een andere orde.
Maar het blijft Thuis natuurlijk.
Die wil wel wat tegenwind, maar constant gecommandeerd worden als een klein kind is toch nog van een andere orde.
Maar het blijft Thuis natuurlijk.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Inhouden seizoen 31
Hoe graag ik Eddy een nieuwe partner toewens, toch vrees ik dat Greet voor hem te hoog gegrepen zal zijn, om nog maar te zwijgen over het verschil "in klasse" tussen die twee. Ik weet het, een heel ouderwets woord doch ik bedoel het niet neerbuigend of zo. Ik vraag me af, moest het klikken tussen die twee, welke ogen Greet zou trekken als ze het appartement van Eddy zou zien.
Nope, ze reageerde al kribbig tegen Eddy toen ze merkte dat Eddy zijn ogen fonkelden bij het compliment van Greet.
0 x
- Yvetje
- Poster rang 3

- x 193
- x 236
Inhouden seizoen 31
17.11.2025 - aflevering 5950
De angst is Greet om het hart geslagen. Emma zoekt Andreas opnieuw op. Dieter en Nancy hebben een verrassing voor elkaar die bijna in het water valt. De verbazing van Thilly is groot. Lyn krijgt onverwacht bezoek in Bar Madam. Simonne zint op wraak.
18.11.2025 - aflevering 5951
De frustraties zitten hoog bij Sunny. Waldek zoekt hulp voor de snoei. Greet neemt contact op met Eddy en dat zal Christine geweten hebben. Anna geeft Selin advies dat in het verkeerde keelgat schiet. Frank heeft een cadeau voor Lyn.
19.11.2025 - aflevering 5952
Christine zet Eddy buiten, maar krijgt ook een reeks verwijten naar haar hoofd geslingerd. Selin moet iets bekennen aan Anna. Cody loopt langs op de wijngaard. Tim wordt meegezogen in de frustraties van Sunny. Judith zoekt een luisterend oor.
20.11.2025 - aflevering 5953
Andreas voelt zich helemaal herboren. Thilly en Tim hebben een cadeau voor Dieter. Greet en Yasmine discussiëren, waardoor Christine moet tussenkomen. Er komt een klacht binnen bij de vuilnisdienst. Selin stippelt haar toekomt verder uit.
21.11.2025 - aflevering 5954
Het humeur van Sunny draait met de wind en dat valt ook Vince op; wat heeft hij uitgestoken? Christine is ongerust wanneer ze haar mama niet meer kan bereiken. Selin moet Anna iets belangrijk vragen. Dieter en Nancy hebben fijne vooruitzichten.
De angst is Greet om het hart geslagen. Emma zoekt Andreas opnieuw op. Dieter en Nancy hebben een verrassing voor elkaar die bijna in het water valt. De verbazing van Thilly is groot. Lyn krijgt onverwacht bezoek in Bar Madam. Simonne zint op wraak.
18.11.2025 - aflevering 5951
De frustraties zitten hoog bij Sunny. Waldek zoekt hulp voor de snoei. Greet neemt contact op met Eddy en dat zal Christine geweten hebben. Anna geeft Selin advies dat in het verkeerde keelgat schiet. Frank heeft een cadeau voor Lyn.
19.11.2025 - aflevering 5952
Christine zet Eddy buiten, maar krijgt ook een reeks verwijten naar haar hoofd geslingerd. Selin moet iets bekennen aan Anna. Cody loopt langs op de wijngaard. Tim wordt meegezogen in de frustraties van Sunny. Judith zoekt een luisterend oor.
20.11.2025 - aflevering 5953
Andreas voelt zich helemaal herboren. Thilly en Tim hebben een cadeau voor Dieter. Greet en Yasmine discussiëren, waardoor Christine moet tussenkomen. Er komt een klacht binnen bij de vuilnisdienst. Selin stippelt haar toekomt verder uit.
21.11.2025 - aflevering 5954
Het humeur van Sunny draait met de wind en dat valt ook Vince op; wat heeft hij uitgestoken? Christine is ongerust wanneer ze haar mama niet meer kan bereiken. Selin moet Anna iets belangrijk vragen. Dieter en Nancy hebben fijne vooruitzichten.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Inhouden seizoen 31
Heeft ze Eddy z'n optrekje gezien en van z'n carbonaadjes geproefd. Of heeft hij als dessert z'n Tarzan optreden gedaan??
Heeft Lyn hem z'n bons gegeven??
oeie, dat zal bij Simonne in het verkeerde keelgat schieten!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes