Inhouden seizoen 31
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
- satine
- Poster rang 5

- x 1777
- x 2742
Inhouden seizoen 31
Greet wel, maar Eddy ook op termijn?
Die wil wel wat tegenwind, maar constant gecommandeerd worden als een klein kind is toch nog van een andere orde.
Maar het blijft Thuis natuurlijk.
Die wil wel wat tegenwind, maar constant gecommandeerd worden als een klein kind is toch nog van een andere orde.
Maar het blijft Thuis natuurlijk.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1124
- x 624
Inhouden seizoen 31
Hoe graag ik Eddy een nieuwe partner toewens, toch vrees ik dat Greet voor hem te hoog gegrepen zal zijn, om nog maar te zwijgen over het verschil "in klasse" tussen die twee. Ik weet het, een heel ouderwets woord doch ik bedoel het niet neerbuigend of zo. Ik vraag me af, moest het klikken tussen die twee, welke ogen Greet zou trekken als ze het appartement van Eddy zou zien.
Nope, ze reageerde al kribbig tegen Eddy toen ze merkte dat Eddy zijn ogen fonkelden bij het compliment van Greet.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1480
- x 1861
- Contacteer:
Inhouden seizoen 31
Heeft ze Eddy z'n optrekje gezien en van z'n carbonaadjes geproefd. Of heeft hij als dessert z'n Tarzan optreden gedaan??
Heeft Lyn hem z'n bons gegeven??
oeie, dat zal bij Simonne in het verkeerde keelgat schieten!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1777
- x 2742
Inhouden seizoen 31
In de preview voor volgende week zien we Andreas die blijkbaar nachtje door doet om te gamen.
Wat hij deed met de papieren van Emma was natuurlijk allesbehalve leuk en bracht alleen voor haar nog extra werk met zich mee - maar hij kan dit blijkbaar niet echt plaatsen.
Ik vraag me af wat Marie bedoelde met 'ik zou echt niet willen dat ge terug over uw grenzen gaat, ik wil niet dat ge opnieuw...'
Er zijn toch blijkbaar dingen gebeurd waarvan wij nog niks weten.
Wat hij deed met de papieren van Emma was natuurlijk allesbehalve leuk en bracht alleen voor haar nog extra werk met zich mee - maar hij kan dit blijkbaar niet echt plaatsen.
Ik vraag me af wat Marie bedoelde met 'ik zou echt niet willen dat ge terug over uw grenzen gaat, ik wil niet dat ge opnieuw...'
Er zijn toch blijkbaar dingen gebeurd waarvan wij nog niks weten.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1777
- x 2742
Inhouden seizoen 31
Misschien wordt er volgende week al een tipje van de sluier opgelicht?Tiboko schreef: za 08 nov 2025, 12:12 Dat niks afweten van Selin's vorig leven (ex-man etc) kan je ook doortrekken naar Andreas. Ik hoorde deze week Marie tegen hem iets zeggen als "zie dat je maar niet wéér over je grenzen gaat, want de vorige keer is dat niet zo goed afgelopen."
Zou fijn zijn dat hier ook eens wat verder op in wordt gegaan, want toch relevant om hem beter te begrijpen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1099
Inhouden seizoen 31
Ik hoop het in ieder geval. Duidelijk is alvast dat hij moeilijk met tegenslagen om kan he.
In plaats van een goeie babbel met Marie over het voorval bij Emma koos hij ervoor om zijn frustraties weg te gamen. In het verleden zagen we vooral dat Marie (te) overbeschermend was tegenover haar zoon, maar misschien waren we daar iets te kritisch over en had ze wel degelijk goede redenen hiervoor.
In ieder geval vind ik deze verhaallijn 100x boeiender dan de vete Simonne-Lyn, de uitspattingen van Nancy (die ging koken bij Niels in de hoop dat hij weer met haar op stap zou gaan - net nu ze het bijgelegd heeft met Dieter), het gemoei van Thilly met Rami of de eeuwige aanstellerij van Tom.
In plaats van een goeie babbel met Marie over het voorval bij Emma koos hij ervoor om zijn frustraties weg te gamen. In het verleden zagen we vooral dat Marie (te) overbeschermend was tegenover haar zoon, maar misschien waren we daar iets te kritisch over en had ze wel degelijk goede redenen hiervoor.
In ieder geval vind ik deze verhaallijn 100x boeiender dan de vete Simonne-Lyn, de uitspattingen van Nancy (die ging koken bij Niels in de hoop dat hij weer met haar op stap zou gaan - net nu ze het bijgelegd heeft met Dieter), het gemoei van Thilly met Rami of de eeuwige aanstellerij van Tom.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1124
- x 624
Inhouden seizoen 31
Robin is terug
en blijkbaar zit er een haar in de boter tussen hem en Thérèse
En verder is Eddy nog altijd op vrijersvoeten
En daar kijk ik wel naar uit 
Yvetje schreef: vr 14 nov 2025, 11:35 Britney zit met haar gedachten elders en pleegt een stiekem telefoontje.
Britney is dus terug uit de "Andalouse" en heeft ze daar misschien een nieuwe vriend ontmoet ?
En verder is Eddy nog altijd op vrijersvoeten
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1099
Inhouden seizoen 31
Britt is terug, Robin en Thérèse zijn terug... Benieuwd wie er nu weer (tijdelijk) verdwijnt. We lezen niks van Niels, misschien hij (gezien mogelijke gezondheidsproblemen) voor een tijdje naar zijn zus in Nederland of vader is Toscane ??
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 1008
- x 1601
Inhouden seizoen 31
Kort samengevat:
- de jeugd is terug
- er zitten al zoveel haren wel ergens in de boter dat er stilaan een pruik kan gemaakt worden
- Waldek en Thilly zijn nog steeds onuitstaanbaar
- er wordt volop geroddeld
Niets nieuws onder de zon dus

- de jeugd is terug
- er zitten al zoveel haren wel ergens in de boter dat er stilaan een pruik kan gemaakt worden
- Waldek en Thilly zijn nog steeds onuitstaanbaar
- er wordt volop geroddeld
Niets nieuws onder de zon dus
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1124
- x 624
Inhouden seizoen 31
Calimero is weer eens op haar teentjes getrapt
Yvetje schreef: vr 28 nov 2025, 10:31 Rami en Vince lijken verkocht aan dezelfde dame. Eddy verliest zijn geduld.
Yvetje schreef: vr 28 nov 2025, 10:31 12.12.2025 - aflevering 5969
Rami laat zich helemaal inpakken door zijn nieuwe liefde
Katrien ????
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Inhouden seizoen 31
Zou Eddy eindelijk beginnen door te krijgen dat Greet met zijn voeten aan het spelen is? 
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1099
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1480
- x 1861
- Contacteer:
Inhouden seizoen 31
Madam is weer klaar om haar een beetje te moeien! Succes is verzekerd.
Eindelijk een beetje geluk voor hem!
Er is geen praten aan, ze zal wel haar wil weer doordrijven!Yvetje schreef: vr 05 dec 2025, 09:00 Anna wil Selin behoeden voor drama, maar Selin weet wat ze doet.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1099
Inhouden seizoen 31
In de aflevering van vanavond. Benieuwd wie hierachter zit
Simonne krijgt dus duidelijk slecht nieuws van de dokter, in de aflevering van maandag. Hopelijk stemt dat haar iets milder tegenover Lyn, want die is - ondanks al haar minpunten - duidelijk oprecht bezorgd om Tim en Hannah.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1099
Inhouden seizoen 31
Ja en niet moeilijk te voorspellen wie dat zal zijn. Robin de verloren zoon, ongetwijfeldYvetje schreef: vr 12 dec 2025, 10:18 Een onverwachte gast staat voor de deur tijdens het kerstdiner bij Tom en Judith.
Uiteraard, een beetje extra drama op Kerst is altijd meegenomen.
Al dat volk op dat appartementje van den Edouard, dat wordt proppen. En een duur affaire, nu het stoofvlees zwaar in kostprijs gestegen is. Dat hij dit maar kan betalen, zo op het eind van het jaarYvetje schreef: vr 12 dec 2025, 10:18 Greet nodigt Peter en Christine uit en ze heeft nog een verrassing.
En die verrassing, verhuist ze naar het buitenland en valt daarmee het doek over het koppel Edouard-Greet ???
0 x