Ook Jelle Cleymans was samen met zijn mama aanwezig op de boekenbeurs. Hij signeerde een kinderboek.
Thuis-acteurs in het echt
Forumregels
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
-
Jana_tje
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Re: Thuis-acteurs in het echt
Vandaag Steph Goossens gespot achter een standje met zijn eigen dieetboeken op de boekenbeurs. Er stond niemand dus heb van de gelegenheid even gebruik gemaakt om hem te vragen of hij geen plannen heeft om terug te keren naar Thuis. Zijn antwoord "geen idee meiske, alle mogelijkheden staan nog open, wie weet, we zullen wel zien". Wel een zeer sympathieke man moet ik zeggen
Ook Jelle Cleymans was samen met zijn mama aanwezig op de boekenbeurs. Hij signeerde een kinderboek.
0 x
-
Pippa
- Nog geen rang
Ik wam vandaag buitenopnames van Thuis tegen.
Rafael gespot. Die gaat dus nog een tijdje mee in thuis, want als ik me niet vergis zijn de opnames al maanden op voorhand gemaakt, vooraleer ze uitzenden!
Rafael gespot. Die gaat dus nog een tijdje mee in thuis, want als ik me niet vergis zijn de opnames al maanden op voorhand gemaakt, vooraleer ze uitzenden!
0 x
- Leah_Nora_fannetje
- Nog geen rang
Zaterdag Leah Thys op de boekenbeurs gezien.
Kwam er zo een vrouw langs om haar te vertellen dat ze eigenlijk echt wel een bitch was.
Leah haar reactie: "Ik hoop dat ik in het echt niet zo ben?"
Kwam er zo een vrouw langs om haar te vertellen dat ze eigenlijk echt wel een bitch was.
0 x
Marianne rules!!!
- Kwast
- Poster rang 5

Dat zal wel meevallen toch? Vind het wel een strakke actie om haar dat zo te zeggenLeah_Nora_fannetje schreef:Zaterdag Leah Thys op de boekenbeurs gezien.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Leah_Nora_fannetje
- Nog geen rang
Ja, dat vonden wij ook! Gedurfde actie...Kwast schreef:Dat zal wel meevallen toch? Vind het wel een strakke actie om haar dat zo te zeggenLeah_Nora_fannetje schreef:Zaterdag Leah Thys op de boekenbeurs gezien.
Leah haar reactie: "Ik hoop dat ik in het echt niet zo ben?"Ik vind ze echt wel een toppertje! Leah Thys vind ik echt wel een goed actrice
Zelf ken ik Leah heel goed en ik kan jullie zeggen dat het een heel lieve vrouw is. Helemaal anders dan Marianne.
0 x
Marianne rules!!!
- Luc
- Poster rang 4

Zijn verhaal lijkt me ook nog niet ten einde. Nog wel wat knopen te ontwarren met die kerel !Pippa schreef:Ik wam vandaag buitenopnames van Thuis tegen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

lol mensen die het onderscheid niet kunnen maken tussen personages en personen (acteurs)Leah_Nora_fannetje schreef:Zaterdag Leah Thys op de boekenbeurs gezien.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Sasha
- Poster rang 1

Vorige week donderdag Maxime Dewinne (Tibo) gezien aan het station van Leuven. 
Ik moet zeggen dat ik hem op T.V. er toch iets beter vind uit zien.
Ik moet zeggen dat ik hem op T.V. er toch iets beter vind uit zien.
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

Om terug te komen op dat van Marianne: toen Jan Schepens een moordenaar speelde in Thuis (Pierre), werd hij op straat wel eens uitgemaakt voor moordenaar. Ik snap niet dat mensen dat onderscheid niet zien...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar begrijp ik dus ook echt helemaal niks van...Briseis schreef:Om terug te komen op dat van Marianne: toen Jan Schepens een moordenaar speelde in Thuis (Pierre), werd hij op straat wel eens uitgemaakt voor moordenaar. Ik snap niet dat mensen dat onderscheid niet zien...
Toch komt het inderdaad maar al te vaak voor, dus toch een menselijk trekje blijkbaar..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Sasha
- Poster rang 1

Ja , hetzelfde met die man wat Mike speelde een paar jaar terug. Die werd ook uitgemaakt op straat. En die zei eens in een interview dat na de aflevering waarin we te weten kwamen dat hij Sofie vermoord had , hij zijn haar had afgeschoren omwille van alle reacties op straat.
(om minder herkend te worden)
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Zo ging dat in vroeger dagen ook. Na de voorstelling stond het publiek bij de artiestenuitgang van het theater de acteur op te wachten die de rol van slechterik speelde, om hem uit te schelden.
0 x
-
Valda
- Poster rang 1

En er is ooit eens een vrouw geweest die in het station een treinkaartje naar wittekerke wou kopen 
0 x
tomorrow is another day...
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Dat meen je niet hahahahahaValda schreef:En er is ooit eens een vrouw geweest die in het station een treinkaartje naar wittekerke wou kopen
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
lelie
- Nog geen rang
Een treinkaartje naar Wittekerke....zot zyn doet geen zeer,misschien maar best

0 x