Rafael Campo (Maarten Claeyssens)

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Rafael Campo

Bericht door Crackers »

Ganja schreef:
Crackers schreef: Twee keer pech als later blijkt dat het familie is? Als dat al zo is, dan wist ze het deze keer wel op voorhand toch? Femke weet zelf niet goed was ze voor Rafael voelt lijkt me?

Oh ja en zo iets zit niet in de familie. Incest zit in de familie. Dat lijkt erg logisch maar contradictorisch genoeg zit dat NIET in de familie. De broer van een pedofiel is ook niet per definitie een pedofiel of wel?
Euh dat was synisch bedoeld van in de familie zitten maar was daarbij smilies vergeten aan toe te voegen zodat het niet duidelijk was dat ik dat niet meende. (maja het gaat hier ineens zo rap allemaal, zoveel postjes op korte tijd, dat ik niet meer kan volgen en dan vergeet ik al eens iets heeee)

En ik dacht dat Femke dat niet wist in het begin dat het haar halfbroer was. Want op bepaald moment zegde ze toch Rafael ik wil dat niet meer, want toen wist ze dat het haar halfbroer was. Denk dat ze dat in het begin in Spanje niet wist en dat het pas daarna is uitgekomen vlak voor ze terug naar huis ging. Maja het zijn allemaal interpretaties hee want we weten eigenlijk amper iets van wat er in Spanje is gebeurd hee. Maar verder vond ik het toch duidelijk dat Femke het niet wilde ze kuste hem toch niet mee? ze duwde hem toch twee keer weg, oke de laatste keer wat later dan de eerste keer maar toch.....

waar jij hee zet moet jij normaal leestekens zetten en waar ik hee wil zeggen zet ik smileys :violin:

dit off topic maar misschien word ik al even ziekelijk dan die Campo. Dat zullen we morgen zien :angry-extinguishflame: :banana-fingers:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ganja schreef: Euh dat was synisch bedoeld
synisch = cynisch + symfonisch? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

lord F. schreef:
Ganja schreef: Euh dat was synisch bedoeld
synisch = cynisch + symfonisch? :)

Ja zegggggg :P :P :P
Een mens mag toch al eens fout(jes) maken heee ;)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Volgens mij zijn Femke en Raf geen halfzus- en broer...
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Re: Rafael Campo (Maarten Claeyssens)

Bericht door Matthi »

Afbeelding
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Wat zou ik toch graag: of die beademingsdarm door zijn strot duwen :D of die er uit trekken :mrgreen:
Ik wou dat Femke of Peter dit zouden doen - maar dat zal wel weer niet - die zijn te goed voor de wereld :crazy:
Benieuwd of Femke nu haar lesje heeft geleerd als deze pipo terug bij zijn positieven komt - maar dat zal wel weer niet want ze is te goed voor de wereld en zal wel weer terug lief zijn tegen hem :crazy:
En hopelijk gaat er snel iemand zijne euro vallen en beseffen dat Raf de brandstichter is - want daar zijn ze precies nog niet achter :crazy: Toch spijtig dat deze pipo blijft mee spelen - alhoewel mss is het de bedoeling dan hebben we weer iemand om ons aan te ergeren :lol:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Amai, zoveel moordlustigen op dit forum, ik schrik er echt wel van!
Er wordt al lang al steen en been geklaagd dat "Thuis" niet altijd realistisch is, en dan zouden jullie Rafael willen zien vermoorden terwijl hij voor pampus ligt in een ziekenhuis?! Niet goe bezig gijle! :naughty: :shock:
Ik vond het raar dat Femke en Rafael op dezelfde kamer liggen, in ziekenhuizen liggen mannen en vrouwen toch(altijd/meestal) apart?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

In Nederland liggen mannen en vrouwen op dezelfde zaal, ik weet niet hoe het in Belgie is.
Eerst waren de afdelingen gescheiden, toen de verschillende kamers op een afdeling (mannenkamer/vrouwenkamer), tegenwoordig mannen en vrouwen op dezelfde kamer. Ik zie er het nut niet van in.
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Blijkbaar is Rafael vanaf nu een hoofdpersonage. Onverwacht. Maar ik vind het wel interessant.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Sandertje schreef:Blijkbaar is Rafael vanaf nu een hoofdpersonage. Onverwacht. Maar ik vind het wel interessant.
De politie geeft hem anders wel genoeg mogelijkheden om te gaan liegen, zelfs dingen waar hij mss nog niet opgekomen was. :)
Hij zal er dus nog wel een tijdje blijven.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik ben geen fan van Rafael. Ik hou niet van leugenaars die zichzelf in de slachtofferhoek plaatsen.
Ik erger me aan die jongen en die Femke blijft hem maar beschermen. Daar krijg ik ook de kriebels van.
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Afbeelding
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Ik ben geen fan van Rafael. Ik hou niet van leugenaars die zichzelf in de slachtofferhoek plaatsen.
Ik erger me aan die jongen en die Femke blijft hem maar beschermen. Daar krijg ik ook de kriebels van.
Inderdaad... Onvoorstelbaar dat ze nog niet gewoon gezegd heeft dat hij haar expres in die brand wilde houden. Ze vlucht als een dolle uit die ziekenhuiskamer, maar wil niet dat Rafael in de gevangenis terecht komt en zo de nodige hulp krijgt? :wtf:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:
jessie V. schreef:Ik ben geen fan van Rafael. Ik hou niet van leugenaars die zichzelf in de slachtofferhoek plaatsen.
Inderdaad... Onvoorstelbaar dat ze nog niet gewoon gezegd heeft dat hij haar expres in die brand wilde houden. Ze vlucht als een dolle uit die ziekenhuiskamer, maar wil niet dat Rafael in de gevangenis terecht komt en zo de nodige hulp krijgt? :wtf:
Gevangenis? In een psychiatrische instelling bedoel je?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Christel schreef:
Gevangenis? In een psychiatrische instelling bedoel je?
Femke had het gisteren over de gevangenis geloof ik, maar zeker ben ik niet meer.. :denk:
Hoe dan ook, die psychiatrische instelling volgt waarschijnlijk vanzelf wel als je expres hotelkamers in de fik gaat zetten.. :mrgreen: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten