Ganja schreef:Euh dat was synisch bedoeld van in de familie zitten maar was daarbij smilies vergeten aan toe te voegen zodat het niet duidelijk was dat ik dat niet meende. (maja het gaat hier ineens zo rap allemaal, zoveel postjes op korte tijd, dat ik niet meer kan volgen en dan vergeet ik al eens iets heeee)Crackers schreef: Twee keer pech als later blijkt dat het familie is? Als dat al zo is, dan wist ze het deze keer wel op voorhand toch? Femke weet zelf niet goed was ze voor Rafael voelt lijkt me?
Oh ja en zo iets zit niet in de familie. Incest zit in de familie. Dat lijkt erg logisch maar contradictorisch genoeg zit dat NIET in de familie. De broer van een pedofiel is ook niet per definitie een pedofiel of wel?
En ik dacht dat Femke dat niet wist in het begin dat het haar halfbroer was. Want op bepaald moment zegde ze toch Rafael ik wil dat niet meer, want toen wist ze dat het haar halfbroer was. Denk dat ze dat in het begin in Spanje niet wist en dat het pas daarna is uitgekomen vlak voor ze terug naar huis ging. Maja het zijn allemaal interpretaties hee want we weten eigenlijk amper iets van wat er in Spanje is gebeurd hee. Maar verder vond ik het toch duidelijk dat Femke het niet wilde ze kuste hem toch niet mee? ze duwde hem toch twee keer weg, oke de laatste keer wat later dan de eerste keer maar toch.....
waar jij hee zet moet jij normaal leestekens zetten en waar ik hee wil zeggen zet ik smileys

dit off topic maar misschien word ik al even ziekelijk dan die Campo. Dat zullen we morgen zien