nu koopt Rosa dat arm manneke gewoon een knalrode frak (om niet op te vallen met de politie in de buurt?

Het lijkt alsof hij zijn eerste woorden zo kan gaan zeggen.En dan is da bij mij van ja hij gaat iet zeggen, maar dan toch nie. Kzen wel ne keer benieuwd wat zijn eerste zin gaat zijn.wanneer zou hij nu eindelijk tekst krijgen ?
Diene jas van model: ok, kleur: neenu koopt Rosa dat arm manneke gewoon een knalrode frak
"Papa, ik hou van jou" ?LoreWittemans schreef:Het lijkt alsof hij zijn eerste woorden zo kan gaan zeggen.En dan is da bij mij van ja hij gaat iet zeggen, maar dan toch nie. Kzen wel ne keer benieuwd wat zijn eerste zin gaat zijn.wanneer zou hij nu eindelijk tekst krijgen ?![]()
![]()
Kasper : De soep is te zout...LoreWittemans schreef:Kzen wel ne keer benieuwd wat zijn eerste zin gaat zijn.![]()
![]()
Misschien spreekt Bart Van Aevermaat wel helemaal niet zo goed Pools,...zara schreef:Wat ik niet begrijp is dat Waldek het niet heeft geprobeerd om hem in het Pools aan te spreken. Zou toch ook een mogelijke taal zijn voor hem ?
Deed hij dat niet in het begin? Er zal ook niet veel reactie uitkomen zeker? Trouwens, de acteur is gewoon een Vlaming, dus als die dan Pools moet leren ofzo, kweet nie goe...zara schreef:Wat ik niet begrijp is dat Waldek het niet heeft geprobeerd om hem in het Pools aan te spreken. Zou toch ook een mogelijke taal zijn voor hem ?