nu koopt Rosa dat arm manneke gewoon een knalrode frak (om niet op te vallen met de politie in de buurt?
Kasper
-
sisken
- Poster rang 2

-
LoreWittemans
- Nog geen rang
Het lijkt alsof hij zijn eerste woorden zo kan gaan zeggen.En dan is da bij mij van ja hij gaat iet zeggen, maar dan toch nie. Kzen wel ne keer benieuwd wat zijn eerste zin gaat zijn.wanneer zou hij nu eindelijk tekst krijgen ?
Diene jas van model: ok, kleur: neenu koopt Rosa dat arm manneke gewoon een knalrode frak
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'
Rosa: Werkt ma moeder...
Rosa: Werkt ma moeder...
-
sisken
- Poster rang 2

"Papa, ik hou van jou" ?LoreWittemans schreef:Het lijkt alsof hij zijn eerste woorden zo kan gaan zeggen.En dan is da bij mij van ja hij gaat iet zeggen, maar dan toch nie. Kzen wel ne keer benieuwd wat zijn eerste zin gaat zijn.wanneer zou hij nu eindelijk tekst krijgen ?![]()
![]()
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
-
't Gespuis
- x 435
Kasper : De soep is te zout...LoreWittemans schreef:Kzen wel ne keer benieuwd wat zijn eerste zin gaat zijn.![]()
![]()
Waldek : Maar Kasper waarom heb je niet eerder gesproken?
Kasper : Omdat de soep tot nu altijd lekker was.
... Want in Thuis kennen ze er iets van om oudbakken moppen nieuw leven in te blazen.
0 x
- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
Misschien spreekt Bart Van Aevermaat wel helemaal niet zo goed Pools,...zara schreef:Wat ik niet begrijp is dat Waldek het niet heeft geprobeerd om hem in het Pools aan te spreken. Zou toch ook een mogelijke taal zijn voor hem ?
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
- Luc
- Poster rang 4

Deed hij dat niet in het begin? Er zal ook niet veel reactie uitkomen zeker? Trouwens, de acteur is gewoon een Vlaming, dus als die dan Pools moet leren ofzo, kweet nie goe...zara schreef:Wat ik niet begrijp is dat Waldek het niet heeft geprobeerd om hem in het Pools aan te spreken. Zou toch ook een mogelijke taal zijn voor hem ?
0 x
-
frank
- Poster rang 4

-
LoreWittemans
- Nog geen rang
-
frank
- Poster rang 4

-
BVCrombr
- Nog geen rang
- Contacteer:
- Prieeltje
- Poster rang 1

ja, een lichte vooruitgang, als hij zo verder vooruitgaat leert hij misschien nog spreken! Vind het echt een vreemd personage, doet me wat aan één of andere disney-film denken, een kind bij leeuwen ofzo opgevoed dat nu pas onder de mensen komt, maar niet spreekt, buiten slaapt, maar er hangt wel liefde in de lucht met de mensen die hem opvangen!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...