Ik blijf dus bij die mening. Maar wat me wel verbaasde : Peggy is nu taxi-chauffeurmartha schreef:Ik heb niet de indruk dat Peggy met volle goesting voor die adoptie wilt gaan. Maar ik zie haar toch niet zo vlug in aanmerking komen : ze heeft zelf haar eigen kind ter adoptie afgestaan.
Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Bij Leo kan toch iedereen die toevallig voorbij komt, als taxichauffeur in dienst komen. Ga maar eens na wie daar al allemaal gewerkt hebben.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Wanneer gaan ze nu toch op de set van thuis eens een styliste in dienst nemen ? Hoe Peggy er gisteren weer bijliep ...ik snap niet dat de actrice zoiets wil dragen voor de camera ! Als er 2 zijn die de prijs va de slechts geklede soap personnages verdienen zijn het toch wel Peggy en Rosa !
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Nou Naunake, ik vind dat heel erg meevallen. Stijl is ook een kwestie van smaak. Ik vond alleen die wollen muts van Peggy niet zo leuk maar verder vond ik het wel meevallen. Jens kleedt zich anders ook nog altijd alsof hij 16 is.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Als Peggy een kind mag adopteren is dat het meest onwaarschijnlijke (lees: idiote) dat ooit in Thuis voorbij is gekomen.
Of ze liegt en verzwijgt een deel van haar leven te vertellen. Dat geldt in zekere zin ook voor Peter, zij het iets minder.
Of ze liegt en verzwijgt een deel van haar leven te vertellen. Dat geldt in zekere zin ook voor Peter, zij het iets minder.
0 x
-
exsencon
- x 435
Ik vind dat het eigelijk nog veel meer oor Peter geldt.jessie V. schreef:Als Peggy een kind mag adopteren is dat het meest onwaarschijnlijke (lees: idiote) dat ooit in Thuis voorbij is gekomen.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Hangt er van af wat de voorwaarden zijn natuurlijk. Ik hoop wel dat ze het wat realistisch laten zien in Thuis.
0 x

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Als je kijkt naar het realisme waarmee de adoptie van Sandrine is gebracht, dan vrees ik ervoor...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Dat kunnen ze nu wel niet doen, er is zover we weten niemand zwanger in Thuis...
0 x

- Crackers
- Poster rang 5

Peter leek er bijna zelfs bij Peggy op aan te sturen om Lynn te adopteren 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Inderdaad... 

Nee, maar mocht Peggy nu samen met Peter een kindje kunnen adopteren, terwijl ze haar eigen dochter nog maar zo kort geleden heeft afgestaan en ze nog maar net samen is met Peter, dan zou ik dat net zo onrealistisch vinden als de manier waarop Ann Sandrine destijds heeft geadopteerd...Poolaapje schreef:Dat kunnen ze nu wel niet doen, er is zover we weten niemand zwanger in Thuis...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Crackers schreef:Peter leek er bijna zelfs bij Peggy op aan te sturen om Lynn te adopteren

Dat stuk heb ik gemist precies...
Ze hebben toch al een keer duidelijk vermeld dat het drie jaar duurt vooraleer ze in aanmerking kunnen komen. Of was het een relatie hebben van drie jaar? Enfin, ze hebben in ieder geval vermeld dat het lang duurt. Het feit dat ze er samen willen voor gaan, wil toch zeggen dat ze zich goed voelen bij elkaar en ook op de lange termijn hun toekomst samen zien. Denk niet dat het voor de eerste seizoenen is dat ze zullen adopteren.Christel schreef:^ Inderdaad...
Nee, maar mocht Peggy nu samen met Peter een kindje kunnen adopteren, terwijl ze haar eigen dochter nog maar zo kort geleden heeft afgestaan en ze nog maar net samen is met Peter, dan zou ik dat net zo onrealistisch vinden als de manier waarop Ann Sandrine destijds heeft geadopteerd...Poolaapje schreef:Dat kunnen ze nu wel niet doen, er is zover we weten niemand zwanger in Thuis...
0 x

-
exsencon
- x 435
Peter gaat Lynn nooit adopteren zeg! Als hij ook maar iets met Lynn doet zal het heel wat anders zijn! 
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

exsencon schreef:Peter gaat Lynn nooit adopteren zeg! Als hij ook maar iets met Lynn doet zal het heel wat anders zijn!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

dirk schreef:exsencon schreef:Peter gaat Lynn nooit adopteren zeg! Als hij ook maar iets met Lynn doet zal het heel wat anders zijn!![]()
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!