Ik vind anders dat haar haar er eerder een pakje stro uitziet dan heel vettig.Crackers schreef: en mooier na het gebruik van shampoo maar de fles is leeg
Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
-
Lazylady
- x 435
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

inderdaad, eens shampoo gebruiken kan dus geen kwaad. Shampoo voor droog haar bijvoorbeeld of een goede brandverzekering (stro is erg brandbaar).Lazylady schreef:Ik vind anders dat haar haar er eerder een pakje stro uitziet dan heel vettig.Crackers schreef: en mooier na het gebruik van shampoo maar de fles is leeg
Zijn haar moeder en tante geen kapsters? Die zouden dat toch moeten weten dan?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Ah ja, op die manier. Tja, ze zal d'r haar misschien nogal veel gekleurd hebben enz; daarvan gaat haar nu eenmaal "kapot". Misschien dat het in de toekomst nog verbetert...Crackers schreef:inderdaad, eens shampoo gebruiken kan dus geen kwaad. Shampoo voor droog haar bijvoorbeeld of een goede brandverzekering (stro is erg brandbaar).
Ze waren kapsters, ja.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Of misschien spaart ze voor dreadlocks?Lazylady schreef:Ah ja, op die manier. Tja, ze zal d'r haar misschien nogal veel gekleurd hebben enz; daarvan gaat haar nu eenmaal "kapot". Misschien dat het in de toekomst nog verbetert...Crackers schreef:inderdaad, eens shampoo gebruiken kan dus geen kwaad. Shampoo voor droog haar bijvoorbeeld of een goede brandverzekering (stro is erg brandbaar).
Ze waren kapsters, ja.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Of misschien spaart ze voor dreadlocks?[/quote]Crackers schreef:Ze waren kapsters, ja.
Lijkt me een beetje laat.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hoewel ik heel die toestand met Sandrine in Marianne's huiskamer eigenlijk te triest voor worden vond, moest ik toch wel lachen met Peggy's opmerking...: oma regelt wel een Barbie-poetsvrouw

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Wallanderjunior
- x 435
gelukkig kan ze er nog mee lachenChristel schreef:Hoewel ik heel die toestand met Sandrine in Marianne's huiskamer eigenlijk te triest voor worden vond, moest ik toch wel lachen met Peggy's opmerking...: oma regelt wel een Barbie-poetsvrouw![]()
die situatie is ook wel héél absurd
ben benieuwd of Marianne de barbies in het bleekwater of in de dettol gaat laten zwemmen
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Aan de andere kant: van haar biologische moeder zal het kind ook niet leren poetsen - ik denk dat 'het snuiteke' nog niet het verschil kent tussen een stofdoek en een dweil. 
En hoe grappig haar opmerking ook was: als ze niet oppast is ze haar speciale regeling zo weer kwijt.
Ze zou nu toch al moeten weten dat ze Marianne niet ongestraft kan (blijven) uitdagen...
En hoe grappig haar opmerking ook was: als ze niet oppast is ze haar speciale regeling zo weer kwijt.
Ze zou nu toch al moeten weten dat ze Marianne niet ongestraft kan (blijven) uitdagen...
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Marianne overigens ook niet. Als ze zo doorgaat krijgt ze misschien van Peggy weer een verdiende pets in haar gezicht....
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Tja, ik heb Marianne toch al met poetsgerief in de weer gezien en nog geen beetje!
Marianne grijpt wel meer naar de Vileda als ze gefrustreerd is, Peggy gaat dan gewoon ijs of choco eten en dan liefst met haar vingers.
Marianne grijpt wel meer naar de Vileda als ze gefrustreerd is, Peggy gaat dan gewoon ijs of choco eten en dan liefst met haar vingers.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 579
Ik heb niet de indruk dat Peggy met volle goesting voor die adoptie wilt gaan. Ze doet het eerder om Peter en Rosa een plezier te doen. Maar ik zie toch niet haar zo vlug in aanmerking komen : ze heeft zelf haar eigen kind ter adoptie afgestaan.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Daar mag ze wel een beetje mee oppassen. Ze is al aardig aan het uitdijen....satine schreef:Peggy gaat dan gewoon ijs of choco eten en dan liefst met haar vingers.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Dat zal niet zijn van die paar hapjes ijs of nootjes die die actrice eet tijdens de opnames hoor...
0 x

-
Wallanderjunior
- x 435
wie weet, als alles 20 keer gespeeld moet worden vooraleer het in orde isPoolaapje schreef:Dat zal niet zijn van die paar hapjes ijs of nootjes die die actrice eet tijdens de opnames hoor...
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Misschien gaat Peggy in de toekomst wel aan de anorexia en dan moet ze natuurlijk wel eerst spek op het lijf hebben eer dat er weer af kan.. 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt