Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Ilsemieke
Nog geen rang

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Ilsemieke »

Ik denk dat, wanneer Sandrine later te horen krijgt waarom ze haar biologische moeder nooit meer gezien heeft terwijl die als het ware om de hoek woont, Ann nog serieus problemen gaat krijgen met haar dochter op dat moment. En dat heeft niks te maken met jullie mening over de rechten en plichten van eenieder.

Ok, ze heeft haar dochter afgestaan. Maar alle kinderen gaan later op zoek naar hun biologische ouders en veel kinderen kunnen hun biologische ouders vergeven. Maar dat Ann haar kind ontzegd heeft om haar biologische moeder te leren kennen, gaat hard aankomen bij het kind.

Trouwens, ik vind de reden nogal belachelijk. Peggy zou haar dochter nooit bewust in gevaar brengen. Die kon van die drugs ook niet weten en vermits Kasper dood is zal er ook geen drugs meer komen. Het is niet dat ze zelf nam of dealde. En het kind is bij Ann ook in gevaar geweest.

Ik weet dat ik zoals steeds weer iedereen over mij ga krijgen maar het leven is niet altijd zo logisch als jullie het je voorstellen. Anders zou het gemakkelijker zijn.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Goedzo Peggy, laat je niet niet met een kluitje het riet insturen door die Jens! 50.000 onder de vraagprijs is echt belachlijk. Vond het wel sneu voor Peggy dat ze Sandrientje niet kon zien. Ik niet alleen, Tom gebruikt zijn dochtertje precies om Peggy te pleasen :boo:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Sandrien was toch nooit bij Tom? An vond het blijkbaar heel gewoon dat ze Sandrien naar Tom zou brengen? Snap ik even niet.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik heb Peggy nog nooit zo bloot gezien :shock: ze was bijna even bloot als haar barbypopjes. :mrgreen:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 579

Bericht door martha »

Ik zit met 2 vraagjes : a) heeft Tim destijds ook niet mee geïnvesteerd in de overname van de Noorderzon ? b) waar komen plots al die barbiepoppen vandaan : zijn die niet in de brand gebleven in Ter Smissen of zaten ze misschien ergens in een bankkluis ?
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Ilsemieke schreef:Ik denk dat, wanneer Sandrine later te horen krijgt waarom ze haar biologische moeder nooit meer gezien heeft terwijl die als het ware om de hoek woont, Ann nog serieus problemen gaat krijgen met haar dochter op dat moment. En dat heeft niks te maken met jullie mening over de rechten en plichten van eenieder.

Ok, ze heeft haar dochter afgestaan. Maar alle kinderen gaan later op zoek naar hun biologische ouders en veel kinderen kunnen hun biologische ouders vergeven. Maar dat Ann haar kind ontzegd heeft om haar biologische moeder te leren kennen, gaat hard aankomen bij het kind.

Trouwens, ik vind de reden nogal belachelijk. Peggy zou haar dochter nooit bewust in gevaar brengen. Die kon van die drugs ook niet weten en vermits Kasper dood is zal er ook geen drugs meer komen. Het is niet dat ze zelf nam of dealde. En het kind is bij Ann ook in gevaar geweest.

Ik weet dat ik zoals steeds weer iedereen over mij ga krijgen maar het leven is niet altijd zo logisch als jullie het je voorstellen. Anders zou het gemakkelijker zijn.
Nee hoor, ik ben het helemaar met je eens :thumbup: Hoewel ik weinig sympathie heb voor Peggy krijg ik steeds meer antipathie voor Ann...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ann reageerde waarschijnlijk vanuit de emotie. Die zag je ook later toen ze met Mayra over het strand liep. Daar gaf ze toe dat zij nooit de bloedband met Sandrine zou hebben. Ik denk dat dit tot zekere hoogte ook meespeelt in het gedrag van Ann naar Peggy. Ann is misschien wel bang dat ze Sandrine kwijt zal raken.

Peggy deed er niet slim aan om naar het strand toe te gaan al kan ik haar nog zo goed begrijpen. Ik ben er ook van overtuigd dat Peggy haar dochter nooit in gevaar zal brengen. Zo is Peggy niet.
0 x

Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Hoop dat Ann en Peggy ooit eens deftig aan tafel gaan zitten en rustig praten,zo dat deze situatie ooit eens opgelost geraakt (dan zijn wij ook eindelijk verlost van deze verhaallijn :violin: )
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Kimmeke schreef:Hoop dat Ann en Peggy ooit eens deftig aan tafel gaan zitten en rustig praten,zo dat deze situatie ooit eens opgelost geraakt (dan zijn wij ook eindelijk verlost van deze verhaallijn :violin: )
Vooral dat ja... :thumbup: :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind dat zo grappig. Hier in Nederland betekent deftig; netjes, chique en bij jullie wordt het heel anders gebruikt.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Kwast schreef:Ik vind dat zo grappig. Hier in Nederland betekent deftig; netjes, chique en bij jullie wordt het heel anders gebruikt.
Hier in Brabant zeggen wij dat anders ook wel... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Dat is praktisch België haha. Maar wij hebben hier in het oosten des lands vast ook taalgebruik waarvan anderen denken "juist" in elk geval hoop ik dat Peggy in de toekomst haar dochtertje weer mag zien en dat Ann zich niet langer laat leiden door moeders.
0 x

Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Ik begrijp dat Peggy een beetje rust nodig heeft en hopelijk komt alles goed met haar. Vraag mij alleen af wat ze van plan is nu dat ze de Noorderzon verkocht heeft
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Peggy d'r haar is veel mooier in een staartje. :thumbup:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Lazylady schreef:Peggy d'r haar is veel mooier in een staartje. :thumbup:
en mooier na het gebruik van shampoo maar de fles is leeg :thumbdown:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gesloten