Misschien bracht Kurt wel klaargemaakt eten van Brussels Airlines mee.Lazylady schreef:Ligt het nu aan mij of is het vreemd dat een moeder van twee kinderen nog niet zelfstandig kan koken?
Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
Lazylady
- x 435
Peter Jansens schreef:Misschien bracht Kurt wel klaargemaakt eten van Brussels Airlines mee.
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Of gewoon heel simpele gerechtjes? Zoals pannekoeken en spagetti.. das niet zo moeilijk é. Saus uit een potje etc. Ik veronderstel dat Judith toch wel iets kan koken..? Zodra het ingewikkelder wordt of ze heeft het nog nooit klaargemaakt.. dan is ze precies een kip zonder kop..
Ze is geen keukenprinses.
0 x
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Judith is wel goed bezig vindt ik... (Sarcastisch) Eerst Jens de naam van een pedofiel geven en dan de kinderwens van Mayra verpesten.
0 x
-
slipstreamdrive
- Nog geen rang
- x 1
Zou jij het dan normaal vinden dat je kinderen zonder jouw medeweten er een halfbroer - of zus bijkrijgen?jorah69 schreef:Judith is wel goed bezig vindt ik... (Sarcastisch) Eerst Jens de naam van een pedofiel geven en dan de kinderwens van Mayra verpesten.
Mayra, Ann, Marianne, ... hebben het aan zichzelf te danken.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Vervelend?! Marianne bedoelt het toch allemaal goed!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Marianne was wel wat kritisch en liet haar niet echt uitspreken maar zo als Judith het beeld schetste was sterk overdreven.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Judith is een echte dramaqueen als je het mij vraagt. Zo verschrikkelijk was dat bezoekje inderdaad niet. Hooguit gruwelijk ongemakkelijk, maar dat lijkt me vrij begrijpelijk na die toestand met kerst. Marianne heeft de eerste stap gezet en Judith deed zelf ook totaal geen moeite om het een beetje spontaner te laten verlopen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Sans
- Poster rang 1

Dat was zeker overdreven. Het blijft Marianne maar het was toch een degelijke poging tot verzoening vond ik.. Judith had wel iets meer moeite mogen doen..Kwast schreef:Marianne was wel wat kritisch en liet haar niet echt uitspreken maar zo als Judith het beeld schetste was sterk overdreven.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Ik vond dat Marianne hier vrij goed haar best deed en het (helaas op zijn Mariannes) wilde goedmaken.Christel schreef:Inderdaad... Judith is een echte dramaqueen als je het mij vraagt. Zo verschrikkelijk was dat bezoekje inderdaad niet...
Maar Judith hapte niet, ook al zag kleine Stan dat etentje met zijn nieuwe oma
Flauw hoor,van Judith, misschien hadden ze integendeel eens gezellig de problemen kunnen uitpraten.
Tenslotte hebben ze ook nog wel een paar dingen gemeen (Tom, maar ook de afkeer van Kurt...)
En ook niet vergeten dat Judith er voor een groot stuk de oorzaak van is dat Kurt afhaakte als donor, want zij was degene die hem uitschold toen ze er achter was gekomen...
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Zoals steeds bij Judith ! Want aan haar Tom zeggen dat " zijn moeder moeilijk doet in de loft " dat was nu echt niet waar ; zijzelf deed lastig ! Maar de sfeer was inderdaad heel gespannen en hoe meer Marianne haar best probeerde te doen, hoe ijziger Judith werd .Kwast schreef:Marianne was wel wat kritisch en liet haar niet echt uitspreken maar zo als Judith het beeld schetste was sterk overdreven.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik ben eens benieuwd hoe sommigen zouden reageren als iemand die ze niet moeten hebben op dat moment, waar ze geweldig slechtgezind op zijn, zich zo zou komen opdringen als Marianne bij Judith deed. Met goede bedoelingen, akkoord, maar Marianne was veel te opdringerig. Judith heeft zich nog goed gehouden, geen ruzie gemaakt en ingezien dat Marianne deed om goed te doen, maar op zijn Marianne's. Als er een fout bij iemand gezocht moet worden, is het Marianne, maar het is een heel kleintje.
Ik snap niet dat iedereen hier op Judith's kap zit.
Ik snap niet dat iedereen hier op Judith's kap zit.
0 x

- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Zelfde mening hier.Christel schreef:Inderdaad... Judith is een echte dramaqueen als je het mij vraagt. Zo verschrikkelijk was dat bezoekje inderdaad niet. Hooguit gruwelijk ongemakkelijk, maar dat lijkt me vrij begrijpelijk na die toestand met kerst. Marianne heeft de eerste stap gezet en Judith deed zelf ook totaal geen moeite om het een beetje spontaner te laten verlopen.
Ik vind het ook zielig hoe Judith kruipt voor Emma.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Het zal haar dochter zijn zeker?johan1969 schreef:Ik vind het ook zielig hoe Judith kruipt voor Emma.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ok maar is dat een reden om zo onderdanig slijmerig te doen tegen dat kind dat nu fameus aan 't overdrijven is !Lazylady schreef:Het zal haar dochter zijn zeker?johan1969 schreef:Ik vind het ook zielig hoe Judith kruipt voor Emma.
0 x