Ach ja?exsencon schreef:Tja, ik ga me hier op drijvend ijs begeven, maar een vrouw zelfs als ze zich een beetje heeft laten gaan kan nog altijd zeer aantrekkelijk zijn, en het hoeft niet uitsluitend fysiek te zijn.
Salamander
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
Rieka
- x 435
Re: Salamander
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Hij had ook niet veel keuze natuurlijk.Poolaapje schreef: Personage van De Bouw is toch een slechterik hoor, hoeveel heeft hij er nu al van kant moeten maken?
Wat hem niet goed praat natuurlijk.
Maar hij doet het dus puur voor het geld.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik heb twee aflevering gemist. Probeer de draad weer op te pakken, maar dat valt niet mee.
0 x
-
exsencon
- x 435
Wel, ik weet het nog zo niet. Op het eerste gezicht zou je natuurlijk ja zeggen maar ik denk dat er nog wel iets anders zou kunnen achter zitten. Het lijkt me geen "gewone" huurmoordenaar. Wait and see.lord F. schreef:Maar hij doet het dus puur voor het geld.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Vanaf volgende week is Salamander om 20.50u ! dit wegens veranderingen in de programmatie... 't is maar dat iedereen op tijd voor zijn of haar tv zit, of de digi-recorder juist instelt!
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik vind wel dat het er al een beetje dik op ligt, dat hij gaat aanpappen met de dochter van Wolfs (Tine Reymer).exsencon schreef:Wel, ik weet het nog zo niet. Op het eerste gezicht zou je natuurlijk ja zeggen maar ik denk dat er nog wel iets anders zou kunnen achter zitten. Het lijkt me geen "gewone" huurmoordenaar. Wait and see.lord F. schreef:Maar hij doet het dus puur voor het geld.
Het is inderdaad geen gewone huurdoder, die hele kluis-operatie op poten zetten en goed uitvoeren is al een sterk staaltje kunde.
0 x

-
exsencon
- x 435
Juist, en zijn relatie met Wolfs lijkt me ook niet een "gewoon" contract opdrachtgever-uitvoerder. Daar zit nog iets achter denk ik. Wait and see.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Zou het allemaal te maken hebben met verduisterde "kostbaarheden" door den duits tijdens WO 2 of gestolen van den duits door het verzet ?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

raar genoeg zijn The Walking Dead en American Horror Story op 2Be ook vervroegd zodat je direct na Salamander nog steeds kan overschakelen.annekeHU schreef:Vanaf volgende week is Salamander om 20.50u ! dit wegens veranderingen in de programmatie... 't is maar dat iedereen op tijd voor zijn of haar tv zit, of de digi-recorder juist instelt!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

Ik ben de rode draad helemaal kwijt en heb gisteren maar een halve aflevering kunnen zien. Kan iemand mij helpen de rode draad terug te vinden? Wat heeft WO II er mee te maken?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Da's het begin van Salamander.
Er is een oude foto met vier mensen op die al vaker in de serie is verschenen, Vader Wolfs (Van Rampelenberg), Vader Jonkheere (Scheepers), Vader Rasenberg (?) (Decleir) en een personage dat nog niet in de serie is geweest. (Ik gok de geheim agent)
De eerste drie hebben onder de oorlog een pact om wapens en munitie te smokkelen om het verzet (vermoed ik) tegen de Duitsers te steunen of zich te kunnen verdedigen. Gisteren waren ze het plan aan het overlopen waar de dropping (via vliegtuig) van de wapens en munitie zou zijn en dat er een geheim agent zou bij zijn. Deze operatie heet Salamander.
Er is een oude foto met vier mensen op die al vaker in de serie is verschenen, Vader Wolfs (Van Rampelenberg), Vader Jonkheere (Scheepers), Vader Rasenberg (?) (Decleir) en een personage dat nog niet in de serie is geweest. (Ik gok de geheim agent)
De eerste drie hebben onder de oorlog een pact om wapens en munitie te smokkelen om het verzet (vermoed ik) tegen de Duitsers te steunen of zich te kunnen verdedigen. Gisteren waren ze het plan aan het overlopen waar de dropping (via vliegtuig) van de wapens en munitie zou zijn en dat er een geheim agent zou bij zijn. Deze operatie heet Salamander.
0 x

-
Rieka
- x 435
Via flash-backs proberen ze ons duidelijk te maken waarom Vic Dewachter(weet de naam niet van zijn personage) doet wat ie nu doet...Crackers schreef:Ik ben de rode draad helemaal kwijt en heb gisteren maar een halve aflevering kunnen zien. Kan iemand mij helpen de rode draad terug te vinden? Wat heeft WO II er mee te maken?
Het heeft met zijn en/of zijn vaders verleden te maken...
0 x
-
exsencon
- x 435
Ja, het wordt duidelijk dat in WO II iets gebeurd is tussen de ouders van Wolfs en de ouders van de bankier. Verraad waarschijnlijk want ze zaten toch in het verzet.Dus denk ik dat het om wraak gaat (wel lang geleden, maar ja wraak is dan ook een koud gerecht). Het enige waar ik nog niet uit ben is of onze dappere huurling maar een gewone huurling is (alleen voor het geld dus) of dat hij er nog iets anders mee te maken heeft. Hij heeft in ieder geval al een fout begaan met die vrouw want dat zet de andere op een spoor. Best wel genietbaar!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Dat begint duidelijk te worden inderdaad en dat kleine ventje is de huidige Wolfs? Vic de Wachter dus. Voor de rest sluit ik me bij jou aan Exsencon. Die huurling kan ik ook niet plaatsen.
0 x
-
exsencon
- x 435
Dat denk ik ja. Leeftijdsgewijze moet het zo zijn, WOII is 68 jaar geleden.jessie V. schreef:Dat begint duidelijk te worden inderdaad en dat kleine ventje is de huidige Wolfs?
0 x