Salamander

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
Rieka
x 435

Re: Salamander

Bericht door Rieka »

exsencon schreef:Tja, ik ga me hier op drijvend ijs begeven, maar een vrouw zelfs als ze zich een beetje heeft laten gaan kan nog altijd zeer aantrekkelijk zijn, en het hoeft niet uitsluitend fysiek te zijn.
Ach ja? :denk:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Poolaapje schreef: Personage van De Bouw is toch een slechterik hoor, hoeveel heeft hij er nu al van kant moeten maken?
Hij had ook niet veel keuze natuurlijk. :) De dame in kwestie was ook heel onvoorzichtig en het verwonderde me dan nog dat hij tot s anderendaags gewacht heeft.
Wat hem niet goed praat natuurlijk. ;)

Maar hij doet het dus puur voor het geld.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik heb twee aflevering gemist. Probeer de draad weer op te pakken, maar dat valt niet mee.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

lord F. schreef:Maar hij doet het dus puur voor het geld.
Wel, ik weet het nog zo niet. Op het eerste gezicht zou je natuurlijk ja zeggen maar ik denk dat er nog wel iets anders zou kunnen achter zitten. Het lijkt me geen "gewone" huurmoordenaar. Wait and see.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Vanaf volgende week is Salamander om 20.50u ! dit wegens veranderingen in de programmatie... 't is maar dat iedereen op tijd voor zijn of haar tv zit, of de digi-recorder juist instelt!
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

exsencon schreef:
lord F. schreef:Maar hij doet het dus puur voor het geld.
Wel, ik weet het nog zo niet. Op het eerste gezicht zou je natuurlijk ja zeggen maar ik denk dat er nog wel iets anders zou kunnen achter zitten. Het lijkt me geen "gewone" huurmoordenaar. Wait and see.
Ik vind wel dat het er al een beetje dik op ligt, dat hij gaat aanpappen met de dochter van Wolfs (Tine Reymer).

Het is inderdaad geen gewone huurdoder, die hele kluis-operatie op poten zetten en goed uitvoeren is al een sterk staaltje kunde.
0 x
Afbeelding
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Juist, en zijn relatie met Wolfs lijkt me ook niet een "gewoon" contract opdrachtgever-uitvoerder. Daar zit nog iets achter denk ik. Wait and see.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Zou het allemaal te maken hebben met verduisterde "kostbaarheden" door den duits tijdens WO 2 of gestolen van den duits door het verzet ?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

annekeHU schreef:Vanaf volgende week is Salamander om 20.50u ! dit wegens veranderingen in de programmatie... 't is maar dat iedereen op tijd voor zijn of haar tv zit, of de digi-recorder juist instelt!
raar genoeg zijn The Walking Dead en American Horror Story op 2Be ook vervroegd zodat je direct na Salamander nog steeds kan overschakelen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik ben de rode draad helemaal kwijt en heb gisteren maar een halve aflevering kunnen zien. Kan iemand mij helpen de rode draad terug te vinden? Wat heeft WO II er mee te maken?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Da's het begin van Salamander.

Er is een oude foto met vier mensen op die al vaker in de serie is verschenen, Vader Wolfs (Van Rampelenberg), Vader Jonkheere (Scheepers), Vader Rasenberg (?) (Decleir) en een personage dat nog niet in de serie is geweest. (Ik gok de geheim agent)
De eerste drie hebben onder de oorlog een pact om wapens en munitie te smokkelen om het verzet (vermoed ik) tegen de Duitsers te steunen of zich te kunnen verdedigen. Gisteren waren ze het plan aan het overlopen waar de dropping (via vliegtuig) van de wapens en munitie zou zijn en dat er een geheim agent zou bij zijn. Deze operatie heet Salamander.
0 x
Afbeelding
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Crackers schreef:Ik ben de rode draad helemaal kwijt en heb gisteren maar een halve aflevering kunnen zien. Kan iemand mij helpen de rode draad terug te vinden? Wat heeft WO II er mee te maken?
Via flash-backs proberen ze ons duidelijk te maken waarom Vic Dewachter(weet de naam niet van zijn personage) doet wat ie nu doet...
Het heeft met zijn en/of zijn vaders verleden te maken...
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja, het wordt duidelijk dat in WO II iets gebeurd is tussen de ouders van Wolfs en de ouders van de bankier. Verraad waarschijnlijk want ze zaten toch in het verzet.Dus denk ik dat het om wraak gaat (wel lang geleden, maar ja wraak is dan ook een koud gerecht). Het enige waar ik nog niet uit ben is of onze dappere huurling maar een gewone huurling is (alleen voor het geld dus) of dat hij er nog iets anders mee te maken heeft. Hij heeft in ieder geval al een fout begaan met die vrouw want dat zet de andere op een spoor. Best wel genietbaar!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat begint duidelijk te worden inderdaad en dat kleine ventje is de huidige Wolfs? Vic de Wachter dus. Voor de rest sluit ik me bij jou aan Exsencon. Die huurling kan ik ook niet plaatsen.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

jessie V. schreef:Dat begint duidelijk te worden inderdaad en dat kleine ventje is de huidige Wolfs?
Dat denk ik ja. Leeftijdsgewijze moet het zo zijn, WOII is 68 jaar geleden.
0 x
Plaats reactie