Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Tom heeft gezegd dat er bij hem een 4 voor staat.
Judith kan moeilijk 30 zijn want haar kinderen in de serie zijn 12 en 14.
Dokterstudies is tot je 25 als ik me niet vergis. En ik denk niet dat het doenbaar is om kids te krijgen tijdens je studies, zo simpel is dat wel niet. Dat is het al niet voor werkende mensen.
Dus Judith zal in de serie ook wel 40 zijn.
Judith kan moeilijk 30 zijn want haar kinderen in de serie zijn 12 en 14.
Dokterstudies is tot je 25 als ik me niet vergis. En ik denk niet dat het doenbaar is om kids te krijgen tijdens je studies, zo simpel is dat wel niet. Dat is het al niet voor werkende mensen.
Dus Judith zal in de serie ook wel 40 zijn.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik bedoelde Lynn.satine schreef:Ik denk dat Judith ouder is, gezien de leeftijd van haar kinderen.
Als ze nog maar 30 is, zou ze op haar 18de al een kind gekregen hebben, twee jaar later nog eentje en ondertussen nog even dokter geworden ook.
Lijkt me niet voor de hand liggend eigenlijk.
edit:Noch Bianca, noch Peggy zijn veel jonger dan Tomjohan1969 schreef:behalve Tom misschien, maar die heeft ze graag veel jonger.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Hij heeft meer relaties gehad met vrouwen van zijn leeftijd dan met vrouwen die echt opvallend jonger zijn.
So what's your point?
Maar dit is het topic van Judith...
So what's your point?
Maar dit is het topic van Judith...
0 x
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Na een week kan ik nu al zeggen dat ik het een leuk personage vind. Helemaal geen zuurpruim of iemand zonder karakter of ruggegraat. Niet dat die er niet moeten zijn, maar eens een personage die overkomt als sympathiek en positief is een aangename afwisseling.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Ik vond haar zin wel goed toen ze de praktijk binnenkwam:
"Zieke mensen slagen er in om op tijd te zijn, een dokter die gezond is, slaagt er in om te laat te komen."
Ik vind haar tot nu toe ook een tof personage.
"Zieke mensen slagen er in om op tijd te zijn, een dokter die gezond is, slaagt er in om te laat te komen."
Ik vind haar tot nu toe ook een tof personage.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind dat het er nogal dik op ligt dat ze 'chaotisch' is. Iedereen is een beetje chaotisch, maar zo ?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Niet iedereen is chaotisch, ook geen beetje. En ik ken ze wel, hoor! de chaoten in de categorie van Dkt. Judith.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik vind dat ook ! Orde is volgens mij toch een vereiste voor een dokter ( zeker één zonder secretaresse of huishoudster )johan1969 schreef:Ik vind dat het er nogal dik op ligt dat ze 'chaotisch' is. Iedereen is een beetje chaotisch, maar zo ?
0 x
-
Ilsemieke
- Nog geen rang
-
exsencon
- x 435
Natuurlijk moet je als dokter altijd wel juist blijven mikken! Chaotisch of niet.
0 x
- Izzy
- Nog geen rang
Toen Marianne op haar horloge tikte omdat Judith te laat was:
"Is het kapot? Spijtig..."
En toen liep ze verder naar haar patiënten zonder zich nog iets aan te trekken van Marianne
En toen liep ze verder naar haar patiënten zonder zich nog iets aan te trekken van Marianne
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
Izzy schreef:Toen Marianne op haar horloge tikte omdat Judith te laat was:
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Wie denkt Marianne wel wie ze is om een dokter van de groepspraktijk te berispen? Queen mother indeed.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
Lazylady
- x 435
Die zat goed, inderdaad.Izzy schreef:Toen Marianne op haar horloge tikte omdat Judith te laat was:
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik snap wel waarom die kinderen zo graag willen dat hun papa komt. Die doet misschien normaal naar ze en niet zo overdreven opgejaagd zoals hun moeder!
0 x