Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Peggy Verbeeck
Nu ze in t ziekenhuis ligt, ziet ze er nog slechter uit dan anders. Je snapt niet hoe zo iemand actrice is kunnen worden.
0 x
-
- Poster rang 1
Kerel... echtjohan1969 schreef:Nu ze in t ziekenhuis ligt, ziet ze er nog slechter uit dan anders. Je snapt niet hoe zo iemand actrice is kunnen worden.

0 x
-
- Nog geen rang
Welke actrice zou de rol van Peggy beter kunnen neer zetten? Iemand suggesties?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja hoor, mevrouw "wil meer" in verband met Sandrine... Wat een verrassing.
Ze mogen daar met z'n 3en verdorie dankbaar zijn dat Ann ze nog een bezoekregeling op papier wil geven!
Ann zal er wel weer netjes op in gaan, maar wat zou ik het leuk vinden als ze hen zou zeggen dat ze het dak op kunnen!

Ze mogen daar met z'n 3en verdorie dankbaar zijn dat Ann ze nog een bezoekregeling op papier wil geven!

Ann zal er wel weer netjes op in gaan, maar wat zou ik het leuk vinden als ze hen zou zeggen dat ze het dak op kunnen!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Peggy wil Sandrine blijkbaar af en toe eens mee op reis. Begint meer en meer op een co-ouderschapsregeling te gelijken na een scheiding.Christel schreef:Ja hoor, mevrouw "wil meer" in verband met Sandrine... Wat een verrassing.![]()
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik weet ook niet goed meer welke kant ze hier mee uit willen.
Wat gaan ze Sandrine over heel deze situatie vertellen als zij wat ouder is? Daar wordt blijkbaar niet aan gedacht.
Dit was vanaf het eerste moment al een heel vreemde verhaallijn en dat blijft maar duren en duren... Pffff!

Wat gaan ze Sandrine over heel deze situatie vertellen als zij wat ouder is? Daar wordt blijkbaar niet aan gedacht.
Dit was vanaf het eerste moment al een heel vreemde verhaallijn en dat blijft maar duren en duren... Pffff!
0 x
-
- Poster rang 5
Is nu ook een andere situatie. Iedereen heeft nu compassie met Peggy. Altijd handig om uit te spelen bij onderhandelingen.satine schreef:Ik weet ook niet goed meer welke kant ze hier mee uit willen.![]()
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat is ook zo. Maar die handige wending was er nooit geweest als ze er een normale adoptie van gemaakt hadden.lord F. schreef:Is nu ook een andere situatie. Iedereen heeft nu compassie met Peggy. Altijd handig om uit te spelen bij onderhandelingen.satine schreef:Ik weet ook niet goed meer welke kant ze hier mee uit willen.![]()
Eerlijk gezegd vind ik deze verhaallijn vergelijkbaar met die over Frank's dubbelganger destijds: heel ver gezocht en compleet onrealistisch.
En dat blijft inderdaad maar duren en duren...

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ze eist een heleboel dingen (ook voor als zij er niet meer zou zijn?????) en trekt daarbij een gezicht of ze op al haar eisen het volste recht heeft. Ik hoop ook dat An daar niet op in gaat. Zien wat er dan gebeurt.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Peggy mag inderdaag toch al tevreden zijn wat Ann nu voorstelt. Een tijdje geleden had ze niks, maar als ze niet oplet zal dat zo blijven ook.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
En mevrouw heeft haar zin weer gekregen...
Echt, ik snap Ann niet hoor... 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik denk dat An hier nog heel veel spijt van gaat krijgen en Marianne voorziet dat nu al.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Marianne voorzag dat al voordat Sandrine geboren was, en Rosa ook. Als je het mij vraagt hadden ze allebei gelijk.
Ik vind het alleen jammer dat ze die vete tussen die 2 steeds de reden laten zijn dat het fout loopt. Want in feite hebben zowel Rosa als Marianne er niks mee te maken en zijn het Tom, Ann en Peggy die er zo'n puinhoop van maken steeds.
Ik vind het alleen jammer dat ze die vete tussen die 2 steeds de reden laten zijn dat het fout loopt. Want in feite hebben zowel Rosa als Marianne er niks mee te maken en zijn het Tom, Ann en Peggy die er zo'n puinhoop van maken steeds.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Hoe kan Peggy zo stom zijn om in therapie te gaan bij Geert. Die wordt nou weer doorgezaagd door Marianne. Beroepsgeheim! Ze zal net zo lang doorzagen tot ze wat weet. Trouwens Geert zit toch ook tot zijn nek in dat gedoe met die kinderen. Die is niet onbevooroordeeld.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Zo zit Geert niet in elkaar hij zal vast en zeker de lippen stijf op elkaar houden en niets zeggen en dit tot grote frustratie van Marianne, dat wordt weer lachen met Marianne hare zure kop als ze haar goesting niet krijgt en niets zal te horen krijgen over Peggy.jessie V. schreef:Hoe kan Peggy zo stom zijn om in therapie te gaan bij Geert. Die wordt nou weer doorgezaagd door Marianne. Beroepsgeheim! Ze zal net zo lang doorzagen tot ze wat weet. Trouwens Geert zit toch ook tot zijn nek in dat gedoe met die kinderen. Die is niet onbevooroordeeld.
0 x