Toch maar griezelig hoe hij met dat vuur omgaat steeds. Straks ook al, met die kaarsen op tafel...

Je moet de aansteker ONDER de arm houden Rafael, niet er voor zo gaat je arm nooit branden slimmekeMatthi schreef:
lolCrackers schreef:Je moet de aansteker ONDER de arm houden Rafael, niet er voor zo gaat je arm nooit branden slimmekeMatthi schreef:
- Spoiler: Bekijk
Matthi schreef:Ja, dat was wel heel slecht gespeeld hé.
Bwa, ik durf te wedden dat 80% van de kijkers het niet eens door had.Matthi schreef:Ja, dat was wel heel slecht gespeeld hé.
Ik betwijfel of hij echt haar halfbroer is. Denk eerder aan een smoesjeOmega schreef:Bwa, ik durf te wedden dat 80% van de kijkers het niet eens door had.Matthi schreef:Ja, dat was wel heel slecht gespeeld hé.
Verder lijkt het mij een incestmannetje. Als het echt de broer is van Femke natuurlijk.
Zeg dat welOmega schreef: Verder lijkt het mij een incestmannetje. Als het echt de broer is van Femke natuurlijk.
Twee keer pech als later blijkt dat het familie is? Als dat al zo is, dan wist ze het deze keer wel op voorhand toch? Femke weet zelf niet goed was ze voor Rafael voelt lijkt me?Ganja schreef:Zeg dat welOmega schreef: Verder lijkt het mij een incestmannetje. Als het echt de broer is van Femke natuurlijk.maar blijkbaar zat het daar in dé familie hee (met Pa Mike)
En Femke wel twee keer pech dat ze een relatie begint met iemand waarbij dan later blijkt dat het familie is![]()
En mocht Raf niet haar broer zijn amai dan gaat Femke wel ontploffen denk ik.
Maja da is vast pas voor binnen drie maand en voor hetzelfde geld pas voor binnen zes maand of binnen 1 jaar.
Euh dat was synisch bedoeld van in de familie zitten maar was daarbij smilies vergeten aan toe te voegen zodat het niet duidelijk was dat ik dat niet meende. (maja het gaat hier ineens zo rap allemaal, zoveel postjes op korte tijd, dat ik niet meer kan volgen en dan vergeet ik al eens iets heeee)Crackers schreef: Twee keer pech als later blijkt dat het familie is? Als dat al zo is, dan wist ze het deze keer wel op voorhand toch? Femke weet zelf niet goed was ze voor Rafael voelt lijkt me?
Oh ja en zo iets zit niet in de familie. Incest zit in de familie. Dat lijkt erg logisch maar contradictorisch genoeg zit dat NIET in de familie. De broer van een pedofiel is ook niet per definitie een pedofiel of wel?