Witse
- Gertj3
- Poster rang 1

- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
- Gertj3
- Poster rang 1

Inderdaadsatine schreef:je bedoelt die pathologe? dat zou wel eens vonken kunnen geven, Annemie is er in ieder geval niet gerust in, heb ik de indruk.Gertj3 schreef:Zou witse nog een relatie beginnen met die andere vrouw alé kan de juiste naam niet van dat soort dokter maar jullie zullen wel weten wie ik bedoel
zie die graag acteren van in de tijd al bij flikken
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
- Gertj3
- Poster rang 1

- kittykattenfan
- Poster rang 1

-
Mindy
- Nog geen rang
vorige week hebben ze eindelijk gekust. hopelijk wordt die onuitstaanbare annemie nu eindeliji afgevoerd! wat een seut is me dat zeg!satine schreef:je bedoelt die pathologe? dat zou wel eens vonken kunnen geven, Annemie is er in ieder geval niet gerust in, heb ik de indruk.Gertj3 schreef:Zou witse nog een relatie beginnen met die andere vrouw alé kan de juiste naam niet van dat soort dokter maar jullie zullen wel weten wie ik bedoel
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne
Ik ben MEGA-MINDY!
Ik ben MEGA-MINDY!
-
Rieka
- x 435
Amai, ik kan het best vinden met die "seut", en Witse is niet echt op zoek naar iemand anders, denk ik.Mindy schreef:vorige week hebben ze eindelijk gekust. hopelijk wordt die onuitstaanbare annemie nu eindeliji afgevoerd! wat een seut is me dat zeg!satine schreef:je bedoelt die pathologe? dat zou wel eens vonken kunnen geven, Annemie is er in ieder geval niet gerust in, heb ik de indruk.Gertj3 schreef:Zou witse nog een relatie beginnen met die andere vrouw alé kan de juiste naam niet van dat soort dokter maar jullie zullen wel weten wie ik bedoel
De zuipschuit( ik ben Windkracht 10 nog niet vergeten) is nog niet gescheiden en ze probeert Witse al binnen te doen, dat vind ik pas een seut! (en ik heb het over het personage!)
0 x
- kittykattenfan
- Poster rang 1

-
Rieka
- x 435
We'll see!kittykattenfan schreef:volgens mij ziet ze well iets in witse, en je kan helemaal zien dat ze een nieuw leven wil beginnen, maar ik denk wel dat annemie een oogje in het zeil gaat houden. Bij ons thuis circuleert het zelfs al dat annemie zelf iemand anders zou hebben
Ik voorspel dat er een crisis zal zijn, maar Witse wil niemand anders, wedden?
0 x
- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer:
- Gertj3
- Poster rang 1

Ik denk het ook !koetje36 schreef:Ik denk allesinds niet dat hij dood is. Volgens mij verloor hij het bewustzijn door het veel bloedverlies. een hypovolemisch shock.
in ieder geval was het afgelopen zondag een sterke aflevering nu maar hopen dat het nu zondag ook zo leuk zal zijn
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!