bwa, denk dat hij er gewoon mee inzit met z'n moeder en dat hij daarom ook voor haar opkomt. Uiteindelijk heeft Eva hem ook niet al te netjes behandeld door altijd zo halfslachtig beslissingen te nemen.johan1969 schreef:Ik kijk al van in het begin naar Thuis.(Toen Jenny en Frank nog samen waren !).
Ik kan uw betoog wel volgen, maar ik vind wel dat Maarten oud genoeg is om zelf zijn boontjes te doppen en niet voor alles de goedkeuring van zijn ma nodig heeft.
Maarten
-
- Poster rang 4
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- x 435
-
- x 435
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dan ik toch ook volgens mij!oma schreef:Dat heb ik Maarten niet horen zeggen, heb ik iets gemist?johan1969 schreef:Dat wel, maar ik vind het wel nogal grof dat hij een ultimatum stelt 'eerst mijn moeder bezoeken of ik geef geen bloed.'

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Maarten kan de vader niet zijn. en eerlijk gezegd ik vond die theorie toch wat vergezocht. Ik zou er eerder durven aan denken dat mathilde wat geregeld had om het vaderschapsonderzoek van Werner te saboteren.
ma der kan ook altijd een fout gebeurt zijn in het ziekenhuis hé. Een vals positief/negatief komt wel eens voor.
Ik denk er dus nog altijd aan dat werner toch de vader van Nand zal zijn. En Eva zei dat een donor best iemand die bijvoorbeeld een broer of en zus van de patiënt is.
En wie zou dan de halfzus zijn van nand: Julieke.
dit is een theorie hé, maar hij lijkt mij toch zo gek niet.
ma der kan ook altijd een fout gebeurt zijn in het ziekenhuis hé. Een vals positief/negatief komt wel eens voor.
Ik denk er dus nog altijd aan dat werner toch de vader van Nand zal zijn. En Eva zei dat een donor best iemand die bijvoorbeeld een broer of en zus van de patiënt is.
Laatst gewijzigd door koetje36 op di 28 feb 2006, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- x 435
-
- Poster rang 4
-
- x 435
ZEI???koetje36 schreef:Maarten kan de vader niet zijn. en eerlijk gezegd ik vond die theorie toch wat vergezocht. Ik zou er eerder durven aan denken dat mathilde wat geregeld had om het vaderschapsonderzoek van Werner te saboteren.
Ik denk er dus nog altijd aan dat werner toch de vader van Nand zal zijn. En Eva zij dat een donor best iemand die bijvoorbeeld een broer of en zus van de patiënt is.

0 x
-
- Poster rang 1
euhm, twas wel een vaderschapsonderzoek.johan1969 schreef:Hoe kan in godsnaam Mathilde nu een zwangerschapsonderzoek vervalsen ?
En t kan ook niet alleen door Mathilde haar toedoen zijn.
Der kunnen ook fouten gebeurt zijn in het onderzoek. ooit gehoord van een vals positief of negatief.
Ma dat zal wel zelden voorkomen. Maar wat zelden voorkomt is normaal in thuis hé

Het is een idee hé dat ik erover heb. Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten.
Maar Ze gaan filmen in Australië en daar zit Valerie met Julie, het kind van Werner. dan zou het toch wel eens kunnen zijn dat Julie de halfzus is van Nand? waarom gaan ze er anders filmen. Weet er iemand een andere theorie.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276