Maarten

Gesloten
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

johan1969 schreef:Ik kijk al van in het begin naar Thuis.(Toen Jenny en Frank nog samen waren !).

Ik kan uw betoog wel volgen, maar ik vind wel dat Maarten oud genoeg is om zelf zijn boontjes te doppen en niet voor alles de goedkeuring van zijn ma nodig heeft.
bwa, denk dat hij er gewoon mee inzit met z'n moeder en dat hij daarom ook voor haar opkomt. Uiteindelijk heeft Eva hem ook niet al te netjes behandeld door altijd zo halfslachtig beslissingen te nemen.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

johan1969 schreef:Dat wel, maar ik vind het wel nogal grof dat hij een ultimatum stelt 'eerst mijn moeder bezoeken of ik geef geen bloed.'
Dat heb ik Maarten niet horen zeggen, heb ik iets gemist?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

frank schreef: Uiteindelijk heeft Eva hem ook niet al te netjes behandeld door altijd zo halfslachtig beslissingen te nemen.
Heel juist!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

oma schreef:
johan1969 schreef:Dat wel, maar ik vind het wel nogal grof dat hij een ultimatum stelt 'eerst mijn moeder bezoeken of ik geef geen bloed.'
Dat heb ik Maarten niet horen zeggen, heb ik iets gemist?
Dan ik toch ook volgens mij! :wink: Ik heb geen ultimatum voorbij horen komen... Maarten was wel wat verbouwereerd toen hij niks tegen zijn moeder mocht zeggen van Eva, en hij was het daar eigenlijk niet mee eens in de eerste instantie. Maar ik heb hem nooit horen zeggen dat hij dan geen bloed wil geven!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Zo kwam het nochtans wel over.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

madelief schreef:Hallo, Mijn eerste bericht hier...
En dan ontdekken dat Maarten de vader is van Nand, of niet?
duidelijk niet dus, blijkt nu! 8)
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

Maarten kan de vader niet zijn. en eerlijk gezegd ik vond die theorie toch wat vergezocht. Ik zou er eerder durven aan denken dat mathilde wat geregeld had om het vaderschapsonderzoek van Werner te saboteren.
ma der kan ook altijd een fout gebeurt zijn in het ziekenhuis hé. Een vals positief/negatief komt wel eens voor.
Ik denk er dus nog altijd aan dat werner toch de vader van Nand zal zijn. En Eva zei dat een donor best iemand die bijvoorbeeld een broer of en zus van de patiënt is.
En wie zou dan de halfzus zijn van nand: Julieke.
dit is een theorie hé, maar hij lijkt mij toch zo gek niet.
Laatst gewijzigd door koetje36 op di 28 feb 2006, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
madelief
x 435

Bericht door madelief »

Oeps, Maarten kan inderdaad de vader niet zijn. Maar misschien klopt de theorie van koetje36 wel...
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

madelief schreef:Oeps, Maarten kan inderdaad de vader niet zijn. Maar misschien klopt de theorie van koetje36 wel...
Toch n beetje té vergezocht, vind ik. ;)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

*bericht verwijderd en op aanvraag verplaatst naar de spoilers*
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

koetje36 schreef:Maarten kan de vader niet zijn. en eerlijk gezegd ik vond die theorie toch wat vergezocht. Ik zou er eerder durven aan denken dat mathilde wat geregeld had om het vaderschapsonderzoek van Werner te saboteren.
ma der kan ook altijd een fout gebeurt zijn in het ziekenhuis hé. Een vals positief/negatief komt wel eens voor.
Ik denk er dus nog altijd aan dat werner toch de vader van Nand zal zijn. En Eva zij dat een donor best iemand die bijvoorbeeld een broer of en zus van de patiënt is.
En wie zou dan de halfzus zijn van nand: Julieke.
dit is een theorie hé, maar hij lijkt mij toch zo gek niet.
ZEI??? :wink:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Hoe kan in godsnaam Mathilde nu een vaderschapsonderzoek vervalsen ?
Laatst gewijzigd door johan1969 op di 28 feb 2006, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

johan1969 schreef:Hoe kan in godsnaam Mathilde nu een zwangerschapsonderzoek vervalsen ?
euhm, twas wel een vaderschapsonderzoek.
En t kan ook niet alleen door Mathilde haar toedoen zijn.
Der kunnen ook fouten gebeurt zijn in het onderzoek. ooit gehoord van een vals positief of negatief.
Ma dat zal wel zelden voorkomen. Maar wat zelden voorkomt is normaal in thuis hé :wink:
Het is een idee hé dat ik erover heb. Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten.
Maar Ze gaan filmen in Australië en daar zit Valerie met Julie, het kind van Werner. dan zou het toch wel eens kunnen zijn dat Julie de halfzus is van Nand? waarom gaan ze er anders filmen. Weet er iemand een andere theorie.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Julieke heeft leukemie en heeft stamcellen van Werner nodig ? Nog wat miserie erbij. Nee je mag daar niet mee lachen.

Het is allemaal miserie in Thuis tegenwoordig. Zelfs de Renzo die zich van zijn kwetsbare kant laat zien (en zelfs zonder potske).
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Terug on topic : heeft Maarten ooit al een zin gezegd zonder 'ons ma zegt dit', 'ons ma vindt dat' of 'dat moet ik toch eerst aan mijn moeder zeggen/vragen' ?
0 x
Gesloten