Da vind ik ookevelien schreef:Tis misschien een stomme opmerking, maar ik erger mij af en toe aan Jenny haar "schatteke dit", "schatteke dat", zoals ze altijd tegen rosa bezig is
Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
-
inge
- Nog geen rang
-
Mieke
- Poster rang 4

- Luc
- Poster rang 4

-
frank
- Poster rang 4

da's een zorg voor de scenaristen hé, niet voor "janine".Luc schreef:Ik vind het ook een beetje een raar gedoe. Dre speelt niet meer mee, maar het gaat wel heel de tijd over hem. Tja, Nolle wou eruit en Janine wou blijven en dan zit je met zo'n rare situatie. Ben benieuwd hoelang Jenny dat nog zal volhouden.
maar vorig weekend stond er al een filmpje online van wat er volgende week gaat gebeuren (ipv deze week) en daarin was het al duidelijk hoe het zal eindigen.
Ja, een beetje een rare situatie voor de scenaristen om een perfect gelukkig koppel plots te moeten uit elkaar drijven in het scenario zonder dat er doden bij te pas komen.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
't zal wel nodig zijn voor de verhaallijn waarschijnlijk, maar dat Jenny 'per ongeluk' de post van iemand anders openmaakt en zich dan nog een beetje met het privéleven van de persoon in kwestie gaat moeien, dat vind ik er toch zwaar over hoor!
en als Aïsha alles aan Mo 'moet' vertellen, omdat hij het anders van iemand anders zou horen, moeten we niet ver zoeken wie het dan zal gaan rondstrooien!

en als Aïsha alles aan Mo 'moet' vertellen, omdat hij het anders van iemand anders zou horen, moeten we niet ver zoeken wie het dan zal gaan rondstrooien!
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1385
- x 1746
- Contacteer:
We hebben ook zo van die specimens in de familie lopen en ik vind abortus plots een gerechtvaardigde handeling als die aan voortplanten zouden denken
Maar Jenny werkt inderdaad ook ferm op mijn systeem. en Aïsha dat onschuldig kind...loopt daar natuurlijk in in die dreigementen
Shame on you Jenny

Maar Jenny werkt inderdaad ook ferm op mijn systeem. en Aïsha dat onschuldig kind...loopt daar natuurlijk in in die dreigementen
Shame on you Jenny
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Luc
- Poster rang 4

Ja, ik zie niet veel andere mogelijkheden. Anders moeten ze haar verliefd laten worden op Fred (ze heeft uiteindelijk met zijn lookalike jaren het bed gedeeld) en gaat ze helemaal met hem mee op het criminele padsatine schreef:Luc schreef:Ook de rol van Jenny is al 5 jaar geleden uitgespeeldgaan ze van Jenny dan ook een dubbelganger introduceren?
![]()
*loopt gillend weg*
0 x
-
LoreWittemans
- Nog geen rang
Ja hé!! Kon Jenny nu echt nie zien dat da gene kleine meer is van 5 jaar maar ne puber? Twas echt overdreven ze; door Jenny was de helft van die scene omzeepjust_me schreef:aaaargh, 'k ben die Jenny echt beu aan't geraken. Hoe deed die nu weer tegen Kasper met dat 'njamnjamnjam-gedoe' om te melden dat der nog cake is.
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'
Rosa: Werkt ma moeder...
Rosa: Werkt ma moeder...
-
Sofie Fanneke
- Nog geen rang