Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
inge
Nog geen rang

Bericht door inge »

evelien schreef:Tis misschien een stomme opmerking, maar ik erger mij af en toe aan Jenny haar "schatteke dit", "schatteke dat", zoals ze altijd tegen rosa bezig is 8)
Da vind ik ook :!: en da gedoe met da KIND altijd :?
0 x
Anamana coola rawe akala
Aya doo aya
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

aarrghhhhh Jenny man, als ik Dré was had ik allang gezegd van 'awel ge moet al ni meer terugkomen'
Maja dan zitten wij er wel mee opgescheept maar dat is toch geen manier van doen hè. :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik vind het ook een beetje een raar gedoe. Dre speelt niet meer mee, maar het gaat wel heel de tijd over hem. Tja, Nolle wou eruit en Janine wou blijven en dan zit je met zo'n rare situatie. Ben benieuwd hoelang Jenny dat nog zal volhouden.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Luc schreef:Ik vind het ook een beetje een raar gedoe. Dre speelt niet meer mee, maar het gaat wel heel de tijd over hem. Tja, Nolle wou eruit en Janine wou blijven en dan zit je met zo'n rare situatie. Ben benieuwd hoelang Jenny dat nog zal volhouden.
da's een zorg voor de scenaristen hé, niet voor "janine". :)

maar vorig weekend stond er al een filmpje online van wat er volgende week gaat gebeuren (ipv deze week) en daarin was het al duidelijk hoe het zal eindigen. 8)

Ja, een beetje een rare situatie voor de scenaristen om een perfect gelukkig koppel plots te moeten uit elkaar drijven in het scenario zonder dat er doden bij te pas komen. :) Meestal komt het toch maar geforceerd over. Zie bijvoorbeeld met Michael.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

En Jenny is WEER maar eens vertrokken naar Frankrijk om dan later WEER terug te keren :roll: Ze zullen ze daar al goed kennen bij de treinmaatschappij.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

't zal wel nodig zijn voor de verhaallijn waarschijnlijk, maar dat Jenny 'per ongeluk' de post van iemand anders openmaakt en zich dan nog een beetje met het privéleven van de persoon in kwestie gaat moeien, dat vind ik er toch zwaar over hoor!

en als Aïsha alles aan Mo 'moet' vertellen, omdat hij het anders van iemand anders zou horen, moeten we niet ver zoeken wie het dan zal gaan rondstrooien! :roll: :evil: :evil:
0 x
evelien
Nog geen rang

Bericht door evelien »

Ik vind nu toch ook wel dat Jenny der in feite niks op te zeggen heeft :?
0 x
Order is for idiots, genius can handle chaos
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

We hebben ook zo van die specimens in de familie lopen en ik vind abortus plots een gerechtvaardigde handeling als die aan voortplanten zouden denken :lol: :lol:
Maar Jenny werkt inderdaad ook ferm op mijn systeem. en Aïsha dat onschuldig kind...loopt daar natuurlijk in in die dreigementen :evil:
Shame on you Jenny :!: :!:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ook de rol van Jenny is al 5 jaar geleden uitgespeeld :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Luc schreef:Ook de rol van Jenny is al 5 jaar geleden uitgespeeld :lol:
:shock: gaan ze van Jenny dan ook een dubbelganger introduceren? :shock:
*loopt gillend weg* :lol:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

satine schreef:
Luc schreef:Ook de rol van Jenny is al 5 jaar geleden uitgespeeld :lol:
:shock: gaan ze van Jenny dan ook een dubbelganger introduceren? :shock:
*loopt gillend weg* :lol:
Ja, ik zie niet veel andere mogelijkheden. Anders moeten ze haar verliefd laten worden op Fred (ze heeft uiteindelijk met zijn lookalike jaren het bed gedeeld) en gaat ze helemaal met hem mee op het criminele pad :roll: 8) Het wordt trouwens hoog tijd dat ze begint te blowen, ze begint een vreemde eend in de bijt te worden anders.
0 x
zara
Nog geen rang

Bericht door zara »

Een ander idee : Bianca vraagt haar om in Canada te komen wonen.
0 x
just_me
Nog geen rang

Bericht door just_me »

aaaargh, 'k ben die Jenny echt beu aan't geraken. Hoe deed die nu weer tegen Kasper met dat 'njamnjamnjam-gedoe' om te melden dat der nog cake is.
0 x
LoreWittemans
Nog geen rang

Bericht door LoreWittemans »

just_me schreef:aaaargh, 'k ben die Jenny echt beu aan't geraken. Hoe deed die nu weer tegen Kasper met dat 'njamnjamnjam-gedoe' om te melden dat der nog cake is.
Ja hé!! Kon Jenny nu echt nie zien dat da gene kleine meer is van 5 jaar maar ne puber? Twas echt overdreven ze; door Jenny was de helft van die scene omzeep :P
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'

Rosa: Werkt ma moeder...
Sofie Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Sofie Fanneke »

Ja ik vin da ook geen plezante zo ook in de dvd's van Thuis doe ze ook zo tege Bianca da als ze het over Frank heeft als ze gescheiden zijn ma ja misschien is ze in het echt wel plezant eh :wink:
0 x
Sabine Dardenne : U wist waar ik was, u bent zelf moeder. Nee, ik kan u excuses niet aanvaarden!
Gesloten