Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Tomboy »

Zelf weet Peter ook wel het een en ander van vreemdgaan (remember Nina?) en als je net uit een relatie komt en vreselijk gekwetst bent (ach guttie toch, die arme Peter) hoe eerlijk en oprecht zijn dan je gevoelens als je meteen in een andere relatie stapt? Ik denk dat Peggy voor Peter meer een 'troostmeisje' is.....

En Peggy? Die is denk ik een beetje 'desperately seeking' dat ze zich, zoals het allemaal gelopen is, met Peter inlaat...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik geloof dat er in soapland weinig onbeschreven blaadjes rond flaneren. Als we de gehele cast nagaan dan hebben alle personages wel eens naast het watercloset geürineerd. Wat zo ongeveer inhoudt dat er vele potjes zijn die de evenvele ketels verwijten dat zij zwart zien.

Dat Peggy verliefd is geworden op Peter vind ik een bizarre situatie, echter is niets menselijks haar vreemd. Peggy heeft heel wat relatie gehad in de loop der tijd. Of haar relatie met Peter een lang leven beschoren is, dat is een tweede.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik val weer in herhaling, maar ik snap nog steeds niet waarom Peggy zich nu zo laat zeggen door iedereen...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik snap daar ook niets van. Ik vind overigens dat iedereen haar gebruikt als een voetenveeg. Peter doet heel onaardig tegen haar, Tom zegt alleen maar stomme dingen met name in eigen belang. Julia zet haar voor het blok en Femke smijt haar allerlei verwijten rond haar oren... en ze lijkt alles maar te accepteren. Why????
0 x

Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Kwast schreef:Ik snap daar ook niets van. Ik vind overigens dat iedereen haar gebruikt als een voetenveeg. Peter doet heel onaardig tegen haar, Tom zegt alleen maar stomme dingen met name in eigen belang. Julia zet haar voor het blok en Femke smijt haar allerlei verwijten rond haar oren... en ze lijkt alles maar te accepteren. Why????
Inderdaad. Waar is die vrijbuiter van vroeger?! :(
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind dat echt jammer. Ze staat er nu echt bij als een peuter wiens ijsje in het zand is gevallen :denk:
0 x

Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Kwast schreef:Ik vind dat echt jammer. Ze staat er nu echt bij als een peuter wiens ijsje in het zand is gevallen :denk:
Ze stond idd voor 't blok: ze stond op 't punt om haar vriendin te helpen en toen kwam Julia met haar veto.
Je zou voor minder met je mond vol tanden staan als werkgever, vriendin! Denk ik zo?!
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ja, ik kon dat in die situatie ook wel heel goed begrijpen, eigenlijk. Ik vind het wel mooi van Peggy dat ze zich niet door Peter laat doen en Femke niet in de steek laat. Maar de relatie tussen Peggy en Peter vind ik ook belachelijk. Dat kan gewoon niet lang blijven duren...
0 x
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Ik vind Peggy er eigenlijk een stuk volwassener op geworden. Het is inderdaad wel zo dat ze de laatste tijd nogal over zich heen laat lopen. Maar ja, het is dan ook moeilijk om iedereen tevreden te stellen en te vriend te houden.

De relatie met Peter vind ik ook niets voor haar.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Hebben jullie ook die blik gezien die Peggy gaf aan Kasper gisterenavond ? Volgens mij voelde zij het aan dat er iets scheelde.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

"Míjn eigen kind"... Ja, dan had ze het maar niet moeten afgeven.
Sorry, geen compassie. :boo:
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Dat is verleden tijd
Precies of Ann de perfeckt mom is :boo:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

fresia schreef:Dat is verleden tijd
Precies of Ann de perfeckt mom is :boo:
Ik zeg ook niet dat Ann een perfecte moeder is.
Ik snap gewoon niet waarom Peggy een kind wil zien die ze eigenlijk afgestaan heeft.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Het gekke is dat ze zegt: ik mag mijn eigen kind niet zien, (zoals hier net geschreven is). Ja, als je je kind afstaat ter adoptie is die kans groot. Tot nu toe heeft ze nog geluk gehad dat Sandrine zo vaak bij haar kon zijn.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:Het gekke is dat ze zegt: ik mag mijn eigen kind niet zien, (zoals hier net geschreven is). Ja, als je je kind afstaat ter adoptie is die kans groot. Tot nu toe heeft ze nog geluk gehad dat Sandrine zo vaak bij haar kon zijn.
Dit dus.
0 x
Gesloten