Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
KennethC
Nog geen rang

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door KennethC »

Op termijn zullen Tom en Peggy weer een koppel vormen, dat weet ik wel zeker.
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

KennethC schreef:Op termijn zullen Tom en Peggy weer een koppel vormen, dat weet ik wel zeker.
Ik hoop het, al was het maar omdat ik die broeierige spanning tussen Peggy en Marianne (en haar gekonkel) en Tom die daar dan een beetje sullig tussenhangt, best wel mis :D

En als je naar mijn avatar kijkt....het is toch best een knap koppel :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

goh, voor mij hoeft dat niet.
gezien het er zit aan te komen dat Femke en Tim een koppel gaan worden op termijn, denk ik dat Peggy en Peter ook nog een tijdje een koppel zullen blijven. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Pfoeh, voor mij hoeft dat ook niet eigenlijk...
Zolang Tom en Peggy samen zijn geweest, hebben ze echt alleen maar problemen gehad. En dat onderling gekonkel is ook over en weer steeds hetzelfde. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat nu wel gezien heb... :razz:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:Pfoeh, voor mij hoeft dat ook niet eigenlijk...
Zolang Tom en Peggy samen zijn geweest, hebben ze echt alleen maar problemen gehad. En dat onderling gekonkel is ook over en weer steeds hetzelfde. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat nu wel gezien heb... :razz:
Ik neem aan dat de scenaristen dat ook vonden en dat ze daarom Tom en Peggy een ander lief bezorgd hebben. ;)

Voor Tom geeft het sowieso andere situaties met z'n nieuw lief (naam vergeten). :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:Ik neem aan dat de scenaristen dat ook vonden en dat ze daarom Tom en Peggy een ander lief bezorgd hebben. ;)

Voor Tom geeft het sowieso andere situaties met z'n nieuw lief (naam vergeten). :)
Ja, da's waar, al hebben we Lynn (ik heb het ook even terug moeten zoeken :mrgreen: ) dit seizoen nog niet gezien.
Maar ja, dat geldt ook voor Peter eigenlijk dus dat zegt ook niet zoveel...
Ik hoop in elk geval maar dat ze nu met wat originelers afkomen. Die woordenwisseling tussen Peggy, Peter en Femke zal misschien ook nog wel een staartje krijgen, want Peggy leek het toch niet helemaal met Peter eens te zijn. ;)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Christel schreef:Die woordenwisseling tussen Peggy, Peter en Femke zal misschien ook nog wel een staartje krijgen, want Peggy leek het toch niet helemaal met Peter eens te zijn. ;)
Daarom dus dat ik denk dat Peggy Peter nu anders bekijkt of op termijn anders gaat bekijken na wat hij over Femke heeft gezegd. Ze was er toch duidelijk van geschrokken.

Volgens mij gaat ze terug "kiezen" voor Femke.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:
Christel schreef:Die woordenwisseling tussen Peggy, Peter en Femke zal misschien ook nog wel een staartje krijgen, want Peggy leek het toch niet helemaal met Peter eens te zijn. ;)
Daarom dus dat ik denk dat Peggy Peter nu anders bekijkt of op termijn anders gaat bekijken na wat hij over Femke heeft gezegd. Ze was er toch duidelijk van geschrokken.

Volgens mij gaat ze terug "kiezen" voor Femke.
Of ze gaat kiezen voor Femke dat weet ik niet (het zou wel heel goed kunnen inderdaad, aan haar reactie in de Noorderzon te zien), maar ik denk (en hoop) wel dat haar ogen open gaan wat Peter betreft. Hij is duidelijk nog niet over dat hele gebeuren met Femke heen, anders had hij zoiets nooit gezegd waarschijnlijk. Peggy kan zich aan de hand daarvan ook afvragen of hun relatie wel uit liefde ontstaan is, of eerder als "vervangsel", omdat Peter gewoon niet alleen kan zijn...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Waar is de Peggy van vroeger, die zich door niets of niemand liet doen? Het is haar grote recht om naar Femke te gaan (maar natuurlijk kon ze er ook over zwijgen).
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Het is wel haar recht om naar Femke te gaan, maar van de andere kant slaat het wel een grote wig tussen haar en Peter. Ze zet er een hoop mee op het spel, maar dat leek ze zelf ook wel te beseffen. Ik heb niet het idee dat de relatie met Peter haar veel waard is.
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Voor Peter is de relatie ook niet veel waard, denk ik, die huilebalk is alleen maar met zijn eigen huilie huilie verhaal bezig. Ik hoop dat Peggy gauw bij zinnen komt en Peter laat voor wat hij is....
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Of haar relatie met Peter veel waard is of niet, ik vind het knap dat ze haar vroegere vriendin steunt net nu ze iemand nodig heeft. Dat noemen ze pas vriendschap. En een sterke relatie moet dat kunnen overleven. Is geen kwestie van dat haar relatie haar veel waard is of niet. In een goei relatie moet zoiets kunnen, wat er vroeger ook gebeurd is !
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik denk niet dat de relatie tussen Peggy en Peter een sterke relatie is.
Ik denk wel dat Peggy een sterke vrouw is en veel beter verdient dan iemand als Peter.
Het feit dat Peggy Femke niet zomaar laat vallen, ondanks Peter, vond ik heel mooi van haar! :thumbup:
En ik vond helemaal niet dat ze zich liet doen :denk:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ilsemieke schreef:Of haar relatie met Peter veel waard is of niet, ik vind het knap dat ze haar vroegere vriendin steunt net nu ze iemand nodig heeft. Dat noemen ze pas vriendschap. En een sterke relatie moet dat kunnen overleven. Is geen kwestie van dat haar relatie haar veel waard is of niet. In een goei relatie moet zoiets kunnen, wat er vroeger ook gebeurd is !
Helemaal akkoord! Dit is 100% Peggy! Peter zal het geweten hebben: hij zal haar vriendschap met Femke erbij moeten nemen of "vertrekken". Als 't anders uitdraait eet ik mijn hoed op! :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Ik denk niet dat de relatie tussen Peggy en Peter een sterke relatie is.
Ik denk wel dat Peggy een sterke vrouw is en veel beter verdient dan iemand als Peter.
Het feit dat Peggy Femke niet zomaar laat vallen, ondanks Peter, vond ik heel mooi van haar! :thumbup:
En ik vond helemaal niet dat ze zich liet doen :denk:
Daar ben ik het helemaal mee eens...

En wat de waarde van hun relatie betreft; In eerste instantie koos Peggy toch voor Peter, ook al wist ze dat ze daarmee waarschijnlijk Femke als vriendin kwijt zou raken. Inmiddels is er blijkbaar iets veranderd, want Peggy weet ook wel dat Peter niet gelukkig gaat zijn met de hernieuwde vriendschap, maar ze zet ondanks dat toch door. In die zin vraag ik me af of haar relatie met Peter haar nog wel zoveel waard is... Die uitbarsting van hem in de Noorderzon zal haar ogen misschien geopend hebben.

En dat zoiets in een goede relatie moet kunnen...ik weet niet. Ik ben absoluut geen fan van Peter, maar hij is wel tijden aan een stuk bedrogen door Femke (met haar halfbroer dan nog) en is daardoor ook nog eens zijn kind kwijt geraakt. Ik vind het niet raar dat hij niks meer met haar te maken wil hebben. Als iemand je zoveel pijn gedaan heeft dan lijkt het me toch behoorlijk pijnlijk als je partner daar aan voorbij gaat.
0 x
Gesloten