eventjes heropfrissen misschien :Soapseut schreef:Toen Emma zei "bedankt dat ge er waard", sloeg dat volgens mij op na de begrafenis, neen? Na de begrafenis had ze afgesproken met haar chatvriend, Waldek reed toen voorbij met zijn taxi. Ik denk dat ze daarvoor bedankte. Dus voor hun ontmoeting na de begrafenis.
AFL3564 eerste ontmoeting met Guitarstar : "ah, dus gij zijt Guitarstar, ben blij da ge gekomen zijt"
AFL3569 geen inspiratie bij schrijven tekst (ze gaat naar haar kamer) + begraving waar ze uitpakt met heel mooie tekst
AFL3570 koffietafel + Judith bedankt haar erna met de mooie tekst. "van wie heb ge da eigenlijk?" Emma schrikt een beetje en antwoord "Van papa misschien?", "Van mij allesinds niet", zegt Judith en gaat ze weg, dan gaan de laptop open en typt Emma : "bedankt da ge er waart daarnet" (dat slaat volgens mij op het helpen met schrijven van die tekst voor de begraving, en zéker niet op hun eerste ontmoeting want dat was 6 afleveringen ervoor. het meeste voor de hand liggende is dat het slaat op de begraving/koffietafel maar daar had ze nauwelijks contant met Danny zal dus niet volgens mij)
hun tweede afspraakje was maar in aflevering 3574 (op haar verjaardag), toen kreeg ze die ketting