Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Gui Tarstar

Bericht door k de vis »

Soapseut schreef:Toen Emma zei "bedankt dat ge er waard", sloeg dat volgens mij op na de begrafenis, neen? Na de begrafenis had ze afgesproken met haar chatvriend, Waldek reed toen voorbij met zijn taxi. Ik denk dat ze daarvoor bedankte. Dus voor hun ontmoeting na de begrafenis.
eventjes heropfrissen misschien :
AFL3564 eerste ontmoeting met Guitarstar : "ah, dus gij zijt Guitarstar, ben blij da ge gekomen zijt"
AFL3569 geen inspiratie bij schrijven tekst (ze gaat naar haar kamer) + begraving waar ze uitpakt met heel mooie tekst
AFL3570 koffietafel + Judith bedankt haar erna met de mooie tekst. "van wie heb ge da eigenlijk?" Emma schrikt een beetje en antwoord "Van papa misschien?", "Van mij allesinds niet", zegt Judith en gaat ze weg, dan gaan de laptop open en typt Emma : "bedankt da ge er waart daarnet" (dat slaat volgens mij op het helpen met schrijven van die tekst voor de begraving, en zéker niet op hun eerste ontmoeting want dat was 6 afleveringen ervoor. het meeste voor de hand liggende is dat het slaat op de begraving/koffietafel maar daar had ze nauwelijks contant met Danny zal dus niet volgens mij)
hun tweede afspraakje was maar in aflevering 3574 (op haar verjaardag), toen kreeg ze die ketting
Laatst gewijzigd door k de vis op ma 26 mei 2014, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

satine schreef:
zanacht schreef:Wat moet een mens nog denken?
Dat het echt niet voor de hand liggend is dat een 14-jarig meisje smoorverliefd wordt op iemand die haar grootvader zou kunnen zijn. ;)
Want met alle respect: Geert kan je moeilijk een knappe man noemen - en veel charisma heeft hij ook niet. (vind ik toch).
Dat klopt dat Geert niet zo'n aantrekkelijk man is en dan zeker nog niet voor een 14 jarige.
0 x
Volymart
Nog geen rang

Bericht door Volymart »

Dat Danny Guitar Star is, staat buiten kijf voor mij. Ik hou mij eerder bezig met de vraag of hij ook Kurt vermoord heeft.
Dit lijkt mij waarschijnlijk omwille van het feit dat de acteurs spreken van de meest geschifte finale ooit en het feit dat Waldek dan verlost zal zijn van zijn wroeging.

Het sterkste argument daarvoor is de maar al te gemakkelijke afhandeling van het onderzoek aan de sluis waar Danny maar al te graag Tim feliciteert voor zijn 'uitzonderlijk speurderswerk'.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Volymart schreef:Dat Danny Guitar Star is, staat buiten kijf voor mij. Ik hou mij eerder bezig met de vraag of hij ook Kurt vermoord heeft.
Dit lijkt mij waarschijnlijk omwille van het feit dat de acteurs spreken van de meest geschifte finale ooit en het feit dat Waldek dan verlost zal zijn van zijn wroeging.

Het sterkste argument daarvoor is de maar al te gemakkelijke afhandeling van het onderzoek aan de sluis waar Danny maar al te graag Tim feliciteert voor zijn 'uitzonderlijk speurderswerk'.
wowwow, Kurt vermoord door Danny >> is dat niet een heel klein beetje vergezocht? :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

lord F. schreef:
Volymart schreef:Dat Danny Guitar Star is, staat buiten kijf voor mij. Ik hou mij eerder bezig met de vraag of hij ook Kurt vermoord heeft.

wowwow, Kurt vermoord door Danny >> is dat niet een heel klein beetje vergezocht? :mrgreen:
Het is misschien wel ver gezocht maar het zou wel extra spanning brengen in heel het verhaal. ;)
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik moet eerlijk zeggen dat, als zou blijken dat het Danny is, ik dat geen spectaculair einde zou vinden. Ik zie dat eerder als een gemakkelijke oplossing. Er moet geen personnage opgeofferd worden. Een personnage waar we totaal geen band mee hebben zou er dan uitvliegen, einde verhaallijn? Dat zo lang opbouwen om dan te moeten merken dat het die rare flik maar is? Spectaculair vind ik dat niet. Ik hoop toch op een ander einde dan Danny ...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Soapseut schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat, als zou blijken dat het Danny is, ik dat geen spectaculair einde zou vinden. Ik zie dat eerder als een gemakkelijke oplossing. Er moet geen personnage opgeofferd worden. Een personnage waar we totaal geen band mee hebben zou er dan uitvliegen, einde verhaallijn? Dat zo lang opbouwen om dan te moeten merken dat het die rare flik maar is? Spectaculair vind ik dat niet. Ik hoop toch op een ander einde dan Danny ...
Daarom dat ik dus nog steeds denk dat het Danny niet is. Véél te voorspelbaar.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

zanacht schreef:
satine schreef:
Dat het echt niet voor de hand liggend is dat een 14-jarig meisje smoorverliefd wordt op iemand die haar grootvader zou kunnen zijn. ;)
Want met alle respect: Geert kan je moeilijk een knappe man noemen - en veel charisma heeft hij ook niet. (vind ik toch).
Dat klopt dat Geert niet zo'n aantrekkelijk man is en dan zeker nog niet voor een 14 jarige.
Zelfde met Danny vind ik, al kon hij haar vader zijn en niet grootvader.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

tvx1 schreef:
Soapseut schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat, als zou blijken dat het Danny is, ik dat geen spectaculair einde zou vinden. Ik zie dat eerder als een gemakkelijke oplossing. Er moet geen personnage opgeofferd worden. Een personnage waar we totaal geen band mee hebben zou er dan uitvliegen, einde verhaallijn? Dat zo lang opbouwen om dan te moeten merken dat het die rare flik maar is? Spectaculair vind ik dat niet. Ik hoop toch op een ander einde dan Danny ...
Daarom dat ik dus nog steeds denk dat het Danny niet is. Véél te voorspelbaar.
Vind ik dus ook, Danny als pedo zou op mij geen verpletterende indruk maken.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Dit lijkt mij waarschijnlijk omwille van het feit dat de acteurs spreken van de meest geschifte finale ooit en het feit dat Waldek dan verlost zal zijn van zijn l
Dat Kurt vermoord werd staat buiten kijf voor mij, zijn wagen was immers verdwenen. Door wie of wat?
Denk wel niet dat Danny er iets mee te maken heeft, zou niet weten waarom hij dat zou doen
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

k de vis schreef: Dat Kurt vermoord werd staat buiten kijf voor mij, zijn wagen was immers verdwenen. Door wie of wat?
Denk wel niet dat Danny er iets mee te maken heeft, zou niet weten waarom hij dat zou doen
Zie toch niet direct een verband tussen Kurt z'n dood en z'n wagen die gestolen werd hoor. :)
Moest ik een autodief zijn zou ik niet direct op het idee komen om eerst iemand te gaan vermoorden die al aan het verzuipen is om dan z'n auto te stelen. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Lazylady schreef:
zanacht schreef:
satine schreef:
Zelfde met Danny vind ik, al kon hij haar vader zijn en niet grootvader.
Danny haar vader, dat vind ik toch wat overdreven... :roll: Maar technisch zou het idd kunnen.

Ik zou het ergens ook flauw vinden als hij het blijkt te zijn. 't Zag er altijd wel al ne rare uit, dus zo'n shock zou het niet eens zijn...
0 x
cordelia
Nog geen rang

Bericht door cordelia »

ik blijf toch ook by danny.
geert is vergezocht maar kan wel, toon staat na deze aflevering buiten kijf.

toch vreemd dat het voor één keer niet danny was die met tim op stap was de avond dat jana verdween. geld op danny dus. interessant als karakter is dat misschien niet, maar het is wel een agent die pedo is, dus dan kan wel een bommetje geven.

dat danny kurt misschien vermoord heeft, daar had ik nog niet aan gedacht, maar interessant idee
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

morgen zien we danny nog eens, hij is van dienst met tim nav de verdwijning van Emma... op de korte preview zat hij er nogal ongemakkelijk bij vond ik
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

k de vis schreef:morgen zien we danny nog eens, hij is van dienst met tim nav de verdwijning van Emma... op de korte preview zat hij er nogal ongemakkelijk bij vond ik
Die indruk gaf hij mij ook. Wachten tot morgen dus...
0 x
Gesloten