Waar is de 'stoere' Femke van vroeger?
Femke De Grote (Vanya Wellens)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Femke
Rieka schreef:Dat zijn de hormonen, hé, ze is zwanger, maar ze weet het nog niet!Mieke schreef:Femke doet de laatste tijd niks anders dan zagen en klagen en heel onzeker rondlopen!
Waar is de 'stoere' Femke van vroeger?
Maar dat vind ik ook, dat Femke nogal veranderd is. Jammer inderdaad
Hopelijk komt de oude Femke weer terug over een tijdje, als "De Noorderzon" wat begint te wennen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1385
- x 1746
- Contacteer:
Wat een man al niet kan doen hé in je leven : 't ene moment zelfzeker en onafhankelijk en lap, een tijdje later , een zeurderig onzelfzeker geval !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik denk niet dat het aan Peter ligt.
De broodjeszaak ging ook failliet, en dat ligt haar nog zwaar op de maag denk ik.
Voor een werkgever werken (taxi) is natuurlijk minder risicovol dan zelf iets uit de grond stampen.
De broodjeszaak ging ook failliet, en dat ligt haar nog zwaar op de maag denk ik.
Voor een werkgever werken (taxi) is natuurlijk minder risicovol dan zelf iets uit de grond stampen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1385
- x 1746
- Contacteer:
Misschien heb je wel gelijk en hield ik daar niet genoeg rekening mee. We zullen Peter maar als klankbord beschouwen en het voordeel van de twijfel geven !Luc schreef:Het kind heeft ook wel veel meegemaakt. Heel die zaak met Mike, het laat nog steeds zijn sporen na en begrijpelijk ook.
0 x
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Misschien helpt Peter haar een handje als ze het niet weet? Hij zette haar gisteren ook aan het werk, dus dat lijkt me niet onlogisch dan, toch?jessie V. schreef:Femke, die de boekhouding van haar reisbureau, eethuis enz. zelf doet. Waar heeft ze dat geleerd?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Luc
- Poster rang 4

Ik denk dat ze gewoon wat facturen optelt. De rest doet Peter mss nog eens. Een goed draaiende zaak heeft normaal gezien een boekhouder.jessie V. schreef:Femke, die de boekhouding van haar reisbureau, eethuis enz. zelf doet. Waar heeft ze dat geleerd?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1385
- x 1746
- Contacteer:
Kan wel zijn dat Peter het getoond heeft aan haar hoe het moet. ik had er meer problemen mee hoe die losliggende facturen kriskras door elkaar in een doos belandden ! !Luc schreef:Ik denk dat ze gewoon wat facturen optelt. De rest doet Peter mss nog eens. Een goed draaiende zaak heeft normaal gezien een boekhouder.jessie V. schreef:Femke, die de boekhouding van haar reisbureau, eethuis enz. zelf doet. Waar heeft ze dat geleerd?
0 x