Waar is de 'stoere' Femke van vroeger?

Rieka schreef:Dat zijn de hormonen, hé, ze is zwanger, maar ze weet het nog niet!Mieke schreef:Femke doet de laatste tijd niks anders dan zagen en klagen en heel onzeker rondlopen!
Waar is de 'stoere' Femke van vroeger?
Misschien heb je wel gelijk en hield ik daar niet genoeg rekening mee. We zullen Peter maar als klankbord beschouwen en het voordeel van de twijfel geven !Luc schreef:Het kind heeft ook wel veel meegemaakt. Heel die zaak met Mike, het laat nog steeds zijn sporen na en begrijpelijk ook.
Misschien helpt Peter haar een handje als ze het niet weet? Hij zette haar gisteren ook aan het werk, dus dat lijkt me niet onlogisch dan, toch?jessie V. schreef:Femke, die de boekhouding van haar reisbureau, eethuis enz. zelf doet. Waar heeft ze dat geleerd?
Ik denk dat ze gewoon wat facturen optelt. De rest doet Peter mss nog eens. Een goed draaiende zaak heeft normaal gezien een boekhouder.jessie V. schreef:Femke, die de boekhouding van haar reisbureau, eethuis enz. zelf doet. Waar heeft ze dat geleerd?
Kan wel zijn dat Peter het getoond heeft aan haar hoe het moet. ik had er meer problemen mee hoe die losliggende facturen kriskras door elkaar in een doos belandden ! !Luc schreef:Ik denk dat ze gewoon wat facturen optelt. De rest doet Peter mss nog eens. Een goed draaiende zaak heeft normaal gezien een boekhouder.jessie V. schreef:Femke, die de boekhouding van haar reisbureau, eethuis enz. zelf doet. Waar heeft ze dat geleerd?