Britney Van Notegem (Apollonia Sterckx)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

daffy duck schreef: wo 11 sep 2024, 16:49 wat als ze terechtkomt bij die psycholoog, waarvan Abel ook het kaartje aan Thérèse gaf??
Zou die ook niet op de foto van de witte vriendjes staan :denk:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Straf dat Britney het zich zo hard aantrekt van de dood van Abel. Je zou denken dat ze blij zou zijn dat hij er niet meer is !
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat meisje heeft geen flauw benul van wat er allemaal met haar gebeurd is. Hoe kwalijk hij haar behandeld heeft.
vind ik trouwens wel vreemd
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ze was gedrogeerd en kan alleen maar voortgaan op wat anderen haar vertellen.
Verliefdheid heeft geen aan- en uitknop, Abel heeft haar een wereld laten zien van luxe en in de watten gelegd worden en nu zit ze opnieuw bij haar (bij tijden hysterische) moeder.
Ze was tot over haar oren verliefd en hij liet haar maar al te graag geloven dat hij dat ook was.
Niet moeilijk dat ze in die ontkenningsfase blijft hangen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Vooral haar leven bij haar (bij tijden inderdaad hysterische) moeder lijkt er in mijn ogen voor te zorgen dat ze heel erg aan de positieve kanten van het leven bij Abel blijft vastklampen. Wat hij met haar uitgehaald heeft weet ze ergens toch wel volgens mij? Van de laatste keer herinnert ze zich inderdaad niet alles meer, maar ze vertelde toch ook tegen de politie dat het niet de eerste keer was dat hij haar met een vriend liet "slapen", Inclusief dat ze dat echt alleen voor Abel had gedaan en hoe verschrikkelijk ze dat vond achteraf.

Maar ook daarover zei ze wel dat ze zichzelf daar eigenlijk de schuld van geeft. Tim moest haar letterlijk zeggen dat het heel kwalijk was wat Abel haar had laten doen en dat ze daar zelf totaal geen schuld aan heeft.

Het lijkt wel alsof ze geen afscheid kan nemen van het beeld wat ze in haar eigen hoofd van Abel gecreëerd heeft op de een of andere manier.
Ik moet toegeven dat ik het ook best apart vind allemaal, ook al zit er inderdaad geen aan- en uitknop op verliefdheid, dat is helemaal waar.

Maar ik kan me inmiddels ook heel goed vinden in de wanhoop van Eddy en Nancy, ook al is het niet bepaald wat Britt nu nodig heeft.
Een mens zou echter voor minder de muren oplopen... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Alain D
Nog geen rang
x 6

Bericht door Alain D »

satine schreef: di 17 sep 2024, 12:26 Niet moeilijk dat ze in die ontkenningsfase blijft hangen.
De klassieke Griekse tragedie kan er niet aan tippen. :-?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ik vraag me af of Britney alhoewel gedrogeerd, zich nog het handgemeen tussen Abel en Eddy& Vince zal herinneren (ooit) :denk: Lag zij toen nog op de achterbank of was ze al uit de auto ? :denk:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als in deze tijd een meisje van achttien jaar zich op zo'n manier laat behandelen klopt er toch ergens iets niet. Als je lief je "uitbesteed"aan een vriend
Moet er toch een belletje gaan rinkelen.
Nancy had eerst nog haar bedenkingen over dat figuur, maar toen bleek dat hij "arts" was, glom ze opeens van trots. En liep ze blindelings in zijn val.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Hopelijk heeft de uitval van Therese effect. Anders zal er nog jaren werk aan zijn om haar brein te herprogrammeren.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat Britney nu toch begint te twijfelen aan haar perfecte Abel.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

johan1969 schreef: za 28 sep 2024, 16:58 Ik denk dat Britney nu toch begint te twijfelen aan haar perfecte Abel.
Ik heb zo de indruk van niet, tegen Therese vroeg ze toen zij de naaktbeelden zag of dat Therese dat kan bewijzen of dat het wel Abel was die dat deed en toen Therese zei van niet toen zei Britney dat dacht ik al.
Dus Britney blijft nog altijd in Abel zijn onschuld geloven. :mad:
Hoeveel bewijzen moet zij eigenlijk nog hebben eer de schellen van haar ogen zullen vallen. :mad:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Toen ik Britt gisteren hoorde vragen of er geen yoghurt was en zag dat ze gewoon bleef zitten toen Femke zei dat die waarschijnlijk nog in de keuken stond, dacht ik dat de kans wel groot is dat ze haar mama'tje gauw zal missen. Ze is blijkbaar gewoon dat altijd alles klaar staat.
Ik heb zeker niets tegen Britt, maar ze is wel altijd bediend en verwend geweest. Als dat wegvalt, is dat een hele grote aanpassing.
Ik denk dan ook aan tafel dekken en afruimen, koken, afwassen, poetsen, kleren wassen en strijken, lakens verversen, boodschappen doen,...
Ik denk niet dat Femke dat allemaal zal doen en blijven doen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

En dan zwijgen we nog over het financiele aspect ? Gaat Femke eten, kledij, busabonnement, laptop etc voor Britt betalen of mag Nancy dat doen ? Of gaat Britt fulltime werken om dat te betalen ? Dan zal er niet veel in huis komen van haar studies voor dokter !
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik kan wel begrijpen dat Britney hoteldebotel wordt van al die" goeie raad"en andere bemoeienissen aan haar hoofd.
Laat dat meisje toch eens even met rust.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

jessie V. schreef: di 03 dec 2024, 11:53 dat Britney hoteldebotel wordt van al die" goeie raad"
Moeilijk voor haar nu zo ook nog te gast is in hotel de Bottel (West- Vlaams voor fles) of hotel het bierblikje bij de papa! Hij is heel lief voor haar en ze kan z'n hulp goed gebruiken, maar ze moet het toch allemaal zelf verwerken. Van het luxe leventje Met Abel terugvallen op een totaal andere situatie vereist weer heel wat aanpassingen. En dat is nog maar licht bier 🍺 vergeleken bij al wat haar psychisch en fysisch is aangedaan. Inderdaad een goed gesprek met Anna zou haar deugd doen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie